Take a fresh look at your lifestyle.

آموزش فال قهوه سریع و تفسیر اشکال مشاهده شده در آن

یکی از پرطرفدارتربن انواع فال ها، فال قهوه است. با یادگیری اصول فال قهوه و خواندن اشکال آن می توانید به راحتی برای خود یک سرگرمی با هدف پیش بینی آینده ایجاد کنید. جهت آموزش سریع فال قهوه و هرآنچه درباره ی آن نیاز است، با ما در مطلب زیر همراه شوید.

مراحل آموزش سریع فال قهوه

انواع فال قهوه سریع وجود دارد که در ادامه مراحل آموزش سریع فال قهوه آورده شده است که شامل نحوه دم کردن قهوه، نحوه گرفتن فال قهوه فوری و تفسیر شکل های پدید آمده در فنجان قهوه شما می باشد.

نحوه ی دم کردن قهوه:

برای گرفتن فال قهوه ابتدا باید قهوه ی ترک را دم کنیم. جهت آموزش روش درست کردن قهوه ی ترک می توانید روی آدرس آن کلیک کنید.

روش گرفتن فال قهوه سریع

برای گرفتن فال قهوه حتماً از فنجان های قهوه خوری استفاده کنید. داخل این فنجان ها باید سفید باشد تا پس از گرفتن فال به راحتی بتوانید اشکال درون فنجان را مشاهده کنید.

وقتی که قهوه ی ترک آماده شد، آن را درون فنجان بریزید و اندکی صبر کنید تا قهوه ته نشین شود. سپس از یک سمت فنجان شروع به نوشیدن قهوه کنید. در انتها باید اندکی از قهوه که ته نشین شده درون فنجان باقی بماند.

همچنین بخوانید: آموزش نحوه گرفتن فال چای با فنجان و نعلبکی + تفسیر فال چای

در مرحله ی بعد نعلبکی را روی فنجان قهوه قرار دهید و با هر دو دست آن را بگیرید. فنجان را به سمت قلب خود برده و نیت کنید. سپس سریعاً فنجان را به سمت خود برگردانید و آن را روی زمین بگذارید.

یک پارچه ی سفید روی یک سینی پهن کنید و فنجان را به صورت برعکس روی پارچه قرار دهید. نعلبکی را نیز به صورت کج روی فنجان قرار داده به طوریکه انتهای آن روی پارچه باشد. 10 دقیقه صبر کنید تا اشکال درون فنجان ایجاد شوند. حال وقت آن رسیده است که فنجان را برگردانید و اشکال درون آن را مشاهده کنید.

تفسیر اشکال در فال قهوه

برای تعبیر اشکال موجود در فال قهوه، فنجان را روبه روی خود قرار دهید به صورتی که دسته ی فنجان به سوی سقف باشد. حال فنجان را به آرامی در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. در اینجا می توانید اشکال را تشخیص دهید سپس نیت کنید و با انگشت اشاره ی دست چپ به ته فنجان بزنید. شکل حاصل جواب نیت شما خواهد بود.

اشکال موجود در بالای فنجان از رویدادهای آینده خبر می دهند و همین طور نقش های موجود در وسط فنجان، زمان حال و نقش هایی که در انتهای فنجان می بینید، گذشته را نشان می دهند.

همچنین بخوانید: تعبیر دیدن انواع حیوانات در فال قهوه چیست؟

در فال قهوه اندازه ی شکل ها نیز اهمیت دارد. هرچه اشکال بزرگتر و واضح تر باشند با احتمال بیشتری رخ خواهند داد.

به طور کلی حدود 700 شکل مختلف را – که هر کدام از آنها ممکن است در فال شما پیدا شود- می توان در فنجان قهوه مشاهده کرد. از متداول ترین این اشکال می توان به چشم، سگ، اعداد، ماهی، درخت، قلب، گرگ، فیل، اسب، طاووس، موش، خرگوش، خرس و گوزن اشاره کرد.

پس از خواندن نقش فنجان، نوبت به نعلبکی می رسد. در نعلبکی معمولاً اعداد یا کلماتی شکل می گیرند که در ارتیاط با نیت شما هستند. روی پارچه ای که زیر فنجان قرار داده بودید نیز معمولاً یک حرف یا یک کلمه شکل می گیرد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.