Take a fresh look at your lifestyle.

آموزش چگونگی نصب GBWhatsApp در گوشی بهمراه عکس

Whatsapp GB نام یک نسخه حرفه ای برنامه واتس اپ است که در مقایسه با اپلیکیشن اولیه واتس اپ امکانات خیلی زیادی دارد. چگونگی نصب GBWhatsApp در گوشی بسیار ساده است که می توانید پس از دانلود و نصب، از قابلیت های مختلف آن از جمله گذاشتن رمز روی واتس اپ، انتخاب آیکون براساس سلیقه و … استفاده کنید.

در مینویسم میتوانید مطالب مرتبط با آموزش واتس اپ را دنبال کنید در ادامه می توانید چگونگی نصب GBWhatsApp در گوشی را یاد بگیرید، که یکی از بهترین MODهای واتس اپ برای استفاده از امکانات پیشرفته است.

راهنمای نصب gbwhatsapp با استفاده از عکس

برای این که بتوانید GBWhatsApp را بر گوشی خود نصب کنید، اولین توصیه ی ما به شما، بک آپ گیری از مکالمات، در قسمت پیام هاست، البته در صورتی که تمایل به نگه داشتن آن ها دارید. برای انجام اینکار می توانید از برنامه واتس اپ به بخش تنظیمات Settings، چت ها Chats و منوی بک آپ Backups مراجعه کنید.

1 – در این مرحله از راهنمای نصب GBWhatsApp شما می توانید بک آپ را بر گوشی خود یا گوگل درایو انجام دهید، اما اگر قصد استفاده از GBWhatsApp یا هر MOD دیگری را دارید، تنها می توانید بک آپ های محلی را بازیابی کنید. (گوگل درایو با MOD های واتس اپ سازگاری ندارد.)

 همچنین بخوانید: پاسخ به 10 سوال متداول و کاربردی در مورد واتساپ

چگونگی نصب GBWhatsApp

2 – حال وقت آن رسیده که فایل GBWhatsApp را دانلود کنید. این MOD در گوگل پلی در دسترس نیست، بنابراین شما باید آن را از وب و با استفاده از دکمه سبز دانلودی که در انتهای این آموزش برای شما آورده شده است، دانلود کنید. به محض فشار دادن آن، شما وارد قسمت مرور و بررسی GBWhatsApp خواهید شد.

نحوه نصب gbwhatsapp3 – یکبار دیگر همان دکمه سبز دانلود را فشار دهید و با فشار دادن آن دکمه برای بار سوم در آخرین پنجره، عملیات دانلود را تایید کنید.

نحوه انتقال اطلاعات واتس اپ به گوشی جدید چگونه است؟

راهنمای نصب gbwhatsapp4 – در این مرحله از طریقه نصب GBWhatsApp دکمه Install را در گوشه سمت راست پایین صفحه خود بزنید.

راهنمای نصب gbwhatsapp5 – پس از اتمام نصب، Open را فشار دهید تا برنامه بلافاصله راه اندازی شود.

آموزش نصب gbwhatsapp6 – با فشار دادن Agree & Continue شرایط و ضوابط استفاده را بپذیرید.

یاد بگیرید: از کجا بفهمیم که واتساپ هک شده و ترفندهای جلوگیری از هک شدن

نحوه نصب gbwhatsapp7 – شماره تلفن خود را ثبت کنید.

به یاد داشته باشید که اگر از نسخه ی رسمی واتس اپ با همان شماره استفاده می کنید، نسخه پیشین از کار خواهد افتاد. اگر شماره دومی دارید و آن را برای استفاده در واتس اپ تنظیم کرده اید، می توانید دو حساب کاربری مختلف در واتس اپ داشته باشید. بنابراین، نیازی نیست که برای استفاده از این MOD، واتس اپ رسمی خود را حذف کنید.

نحوه بازگرداندن پیام های حذف شده در واتس اپ چگونه است؟

8 – تایید کنید که شماره وارد شده صحیح می باشد و سپس اوکی را فشار دهید.

آموزش نصب gbwhatsapp9 – برای ادامه ی فرآیند تایید شماره، شما باید مجوزهای GBWhatsApp را برای خواندن محتوای پیام های اس ام اس دریافتی خود کسب کنید. اگر می خواهید این اجازه را برای نوشتن دستی کد در گام بعدی بلاک کنید، گزینه Not Now را برگزینید و در غیراینصورت، بر طبق این آموزش روند را ادامه دهید.

نحوه نصب gbwhatsapp10 – اجازه ی خواندن پیام های اس ام اس را تایید کنید.

چگونگی نصب GBWhatsApp11 – برای شما پیامی با یک شماره کد ارسال خواهد شد. بر اساس انتخابی که در گام قبلی انجام داده اید، باید شماره کد را به صورت دستی در کادر تایپ کنید یا خود برنامه به صورت اتوماتیک شماره را شناسایی خواهد کرد.

طریقه نصب gbwhatsapp12 – در این مرحله، GBWhatsApp به شما اخطار خواهد داد که می توانید بک آپ خود را از گوگل درایو ایمپورت کنید. برخلاف آنچه به نظر می رسد، این قابلیت با MODهای واتس اپ کار نمی کند. بنابراین، نیازی نیست که آن را امتحان کنید. فقط کافی است ok را فشار داده و این مرحله را رد کنید.

راهنمای نصب gbwhatsapp13 – در نهایت، شماره پروفایل و عکس خود را تنظیم کنید. حال شما برای شروع چت با مخاطبان جدید آماده هستید.

نحوه نصب gbwhatsappنصب GBWhatsApp مانند نصب هر برنامه ی دیگری آسان است. پیکربندی شماره موبایل نیز دقیقاً مشابه با نسخه ی رسمی واتس اپ است. تنها نکته ای که باید به یاد داشته باشید این است که شما نمی توانید به صورت همزمان از یک شماره یکسان برای نسخه ی رسمی و این MOD استفاده کنید. بلکه تنها می توانید از دو حساب کاربری مختلف مرتبط به دو شماره مجزا استفاده کنید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.