Take a fresh look at your lifestyle.

آخرین اخبار سریال پایتخت ۶ + گریم بازیگران و داستان فیلم

حتما تا حالا خبر پخش سریال پایتخت 6 به کارگردانی سیروس مقدم در نوروز 99 را شنیده اید. پایتخت 6 با تفاوت هایی نسبت به سری قبلی یعنی پایتخت 6 در حال ساخت است و تغییراتی در داستان کلی پایتخت 6 و بازیگران پایتخت 6 ایجاد شده است. برخی بازیگران حذف شده اند و بازیگران جدیدی به این مجموعه اضافه شده اند. قرار است این سریال در نوروز 99 و در 15 قسمت پخش شود. با ما همراه باشید تا از آخرین اخبار سریال پایتخت 6 باخبر شوید و عکس هایی از گریم بازیگران پایتخت 6 که از صفحه اینستاگرام بازیگران پایتخت 6 گرفته شده است را ببینید.

خبرهای جدید از سریال پایتخت 6

تهیه کننده سریال پایتخت 6، الهام غفوری خبر از ساخت لوکیشن خانه نقی در شمال را داده و گفته که در حال پیش تولید سریال هستیم. برای اطلاع از زمان پخش، خلاصه داستان و آشنایی با عوامل سریال پایتخت 6 بخوانید:

خلاصه داستان سریال پایتخت 6 و عوامل این سریال

الهام غفوری گفته است که در سریال پایتخت 6 منزل نقی مانند قسمت قبل در شیرگاه می باشد اما قسمت هایی از آن تغییر خواهد کرد که هم اکنون در حال ساخت آن هستیم.

ساخت سریال پایتخت 6 در اوایل آذر ماه کلید خورده است. نویسندگان پایتخت 6 آرش عباسی و محسن تنابنده هستند و قسمت هایی از پایتخت 6 در خارج از کشور فیلمبرداری خواهد شد.

ساخت فیلم سینمایی پایتخت به کجا رسید؟

به گفته عوامل فیلم پایتخت 6 ساختن فیلم سینمایی پایتخت 6 کنسل نشده است اما اولویت آن ها سریال پایتخت 6 است و فعلا عجله ای برای ساخت فیلم سیتمایی پایتخت 6 ندارند.

ترکیب بازیگران سریال پایتخت 6 چه تغییراتی کرده است؟

بازیگران اصلی پایتخت 6 که تقریبا همان بازیگران اصلی سریال هستند اما تغییرات کوچکی در ترکیب بازیگران جدید پایتخت 6 صورت گرفته است. همچون فصل‌های گذشته، محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی بازیگران اصلی «پایتخت» هستند اما:

بهبود به پایتخت 6 بر می گردد

یکی از تغییرات پایتخت 6 بازگشت نقش بهبود با بازی مهران احمدی به این سریال است که باعث خوشحالی طرفداران نقش بهبود شده است. بهبود همسر خواهر نقی که در سفر به آفریقا از دنیا رفته بود با داستانی جالب به قصه بر می گردد.

بعد از فوت خشایار الوند نویسنده سریال پایتخت 6، آرش عباسی و محسن تنابنده نویسندگی پایتخت 6 را به عهده گرفته اند.

آیا باباپنجعلی در پایتخت 6 حضور دارد؟

باباپنجعلی در پایتخت 6 می میرد؛ بابا پنجعلی در سریال پایتخت 6 حضور ندارد و به گفته محسن تنابنده که سرپرست نویسندگان سریال پایتخت 6 می باشد به دلیل کمرنگ و خنثی شدن نقش باباپنجعلی تصمیم به حذف نقش باباپنجعلی گرفتند گرچه نقش علیرضا خمسه در سریال پایتخت بسیار شیرین و دوست داشتنی بود و احتران به بزرگترها را به خوبی نشان می داد.

ما محسن تنابنده بازیگر و سرپرست نویسندگان «پایتخت» در گفت‌ و گویی که با یک برنامه تلویزیونی داشت، به عدم حضور باباپنجعلی و مرگ او درفصل ۶ پایتخت اشاره کرد.

اضافه شدن 3 بازیگر جدید به سریال پایتخت 6

به گفته آرش عباسی نویسنده سریال پایتخت 6 ، ۳ نقش جدید به سریال اضافه خواهند شد که از اهالی شمال کشور هستند.

اضافه شدن سید امیر سیدزاده به پایتخت 6

سید امیر سیدزاده در پایتخت 6سید امیر سید زاده که یکی از تهیه کنندگان خوب کشورمان است قرار است به ترکیب اصلی بازیگران پایتخت 6 اضافه شود و قرار است نقشی با رگه‌های سیاسی – اجتماعی در پایتخت 6 ایفا کند.

بخشی از صحبت های سید امیر سیدزاده درباره نقش خود در پایتخت 6:

«به درخواست آقای تنابنده و   مقدم، حضور در این سریال را پذیرفتم و قرار است یکی از نقش‌های مجموعه را بازی کنم. نقش یک نماینده مجلس باشرافت را بازی می‌کنم که اهل هیچ حزب و جناحی نیست و فقط برای مردم کار می‌کند.»

داستان سریال پایتخت 6 چیست؟

ارسطو بوتیک خود را جمع کرده و در یک شرکت نفتی مشغول به کار شده است. به دعوت از شرکت نفت کشور ونزوئلا به کاراکاس می رود. در این سفر نقی و خانواده، رحمت،  رحمان و رحیم هم به اصرار ارسطو را در این سفر همراهی می کنند.

در این سفر رحمت با کارتل مواد مخدر نیکاراگوئه ای درگیر می شود و شباهت رحمان و رحیم که به تقلید از بهتاش تغییر چهره داده اند به کارلوس والدراما باعث بوجود اومدن مشکلات بیشتری می شود.

در داستان پایتخت 6 طعنه هایی به نرخ تورم کشور زده شده است و بارها در فیلم صحیت از نرخ بالای تورم در ونزوئلا می شود که مثلا در کشور ما آن قدر ها هم اوضاع بد نیست.

نقی در پایتخت 6 با یقه دیپلمات، ته‌ریش و ژست خاصی در عکس هایی که از پایتخت 6 منتشر شده است دیده شده  که ظن حضور نقی در انتخابات مجلس را پررنگ می کند.

عکس گریم بازیگران پایتخت 6 و پشت صحنه این سریال

عکس عوامل سریال پایتخت 6

عوامل سریال پایتخت 6

نقی معمولی و سید امیر سیدزاده در پایتخت 6

نقی معمولی و سید امیر سیدزاده در پایتخت 6

گریم هومن حاجی حیدری در پایتخت 6

گریم هومن حاجی حیدری در پایتخت 6

گریم بهرام افشاری در پایتخت 6 در نقش بهتاش

گریم بهرام افشاری در پایتخت 6 در نقش بهتاش

گریم نسرین نصرتی در نقش فهیمه معمولی در پایتخت 6

گریم نسرین نصرتی در نقش فهیمه معمولی در پایتخت 6

گریم محسن تنابنده در نقش نقی معمولی در پایتخت 6

زززز

گریم بهرام افشاری در پایتخت 6 در نقش بهتاش

گریم بهرام افشاری در پایتخت 6 در نقش بهتاش

گریم احمد مهرانفر در نقش ارسطو در سریال پایتخت 6

گریم احمد مهرانفر در نقش ارسطو در سریال پایتخت 6

عکس دسته جمعی از بازیگران سریال پایتخت 6

اخبار سریال پایتخت6، بازیگران

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.