Take a fresh look at your lifestyle.

استعلام خلافی ماشین و موتور سیکلت با اینترنت و پیامک

روش استعلام خلافی ماشین

استعلام خلافی خودرو از طریق سایت

روش اول: به سامانه استعلام خلافی وسیله نقلیه به آدرس اینترنتی http://rahvar120.ir/lbs.jsp مراجعه کرده و کد 8رقمی درج شده در پشت کارت خودرو راوارد سایت کنید تا میزان خلافی ماشین شما نمایش داده شود.

بروزرسانی این سایت به صورت هفتگی انجام می شود و ممکن است اطلاعات هفته جاری در آن نمایش داده نشود.شما همچنین قادر خواهید بود قبوض جریمه خود را آنلاین پرداخت کنید.

استعلام خلافی خودرو از طریق vin

روش دوم:درپشت کارت خودرو، یک شماره هفده رقمی به صورت عمودی نوشته شده است که به آن شماره VIN گفته می شود.به تصویر بالا دقت کنید. کافیست این کد هفده رقمی را به شماره زیر پیامک کنید تا کمی بعد مبلغ جریمه برایتان ارسال شود.
شماره پیامک جدید: 1101202020
شماره پیامک قدیم: 110005151
شما می توانید قبض جریمه را از طریق موبایل پرداخت کنید کافیست شماره VIN را با فرمت زیر به شماره 1101202020 پیامک کنید تا شناسه قبض و روش پرداخت آن برای شما ارسال شود.

 استعلام خلافی خودرو تماس با شماره

روش سوم:با شماره تلفن 88288888 تماس گرفته تا مبلغ جریمه و تعداد تخلفات ماشین برای شما ارسال شود. (سایر شهرستان ها کد 021 را به ابتدا شماره اضافه نمایند)

استعلام خلافی خودرو از طریف دفاتر پلیس +10

روش چهارم:به دفاتر پلیس10+مراجعه کرده و با ارائه کارت ماشین از میزان جرائم و تخلفات وسیله نقلیه آگاه شوید. (این روش مشمول پرداخت هزینه می باشد)

استعلام خلافی موتورسیکلت

بعضی سایتهای اینترنتی عنوان کرده اند که برای دریافت خلافی موتورسیکلت می توان از سرویس آنلاین یا SMS  پلیس راهور استفاده نمود. اما در مطالب خود هیچگونه نشانی اینترنتی برای این کار ارائه نداده اند. از طریق آدرس اینترنتی ذکر شده در بالا نیز نمی توان خلافی موتور را دریافت کرد.
هم چنین با ارسال شماره VIN موتورسیکلت به سامانه پیامکی 1101202020 نیز موفق به دریافت خلافی موتور نخواهیم شد.
به نظر می رسد در حال حاضر تنها روش دریافت خلافی موتورسیکلت مراجعه  به دفاتر پلیس10+ و ارائه کارت شناسایی موتورسیکلت می باشد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.