Take a fresh look at your lifestyle.

افزایش سرمایه غچین از محل سود انباشته مورد موافقت هیئت مدیره قرار گرفت

شرکت چین چین “غچین” اعلام داشت: هیات مدیره پس از بررسی صورتجلسه مجمع، گزارش حسابرس و بازرس قانونی و صورت های مالی حسابرسی شده، تصمیم به ارائه پیشنهاد افزایش سرمایه از محل سود انباشته به میزان ۶۵ میلیارد تومان کرده که تهیه گزارش توجیهی در دستور کار قرار گرفت.

میزان افزایش سرمایه غچین 271 درصد می باشد و افزایش سرمایه غچین از محل سود انباشته است. غچین پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و تقسیم سود 280 ریالی به ازای هر سهم و منظور نمودن مابقی سود سال جاری به حساب سود انباشته، تصمیم به افزایش سرمایه از محل سود انباشته نموده است.

افزایش سرمایه از محل سود انباشته یکی از انواع جذاب افزایش سرمایه می باشد و باعث می شود سودآوری شرکت با سرعت بیشتری انجام شود.

تولید محصول جدید در کشت و صنعت چین چین:

غچین (مجتمع کشت و صنعت چین چین) در افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب اعلام کرد که طرح تولید و فروش خیار شور را به طور آزمایشی شروع کرده است و هدف از انجام این کار ایجاد تنوع در سبد محصولات می باشد و در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح تولید انبوه این محصول در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شرکت کشت و صنعت چین چین در حوزه تهیه و تولید انواع مواد غذایی کنسرو شده ، یخ زده و یا خشک، کشت انواع محصولات کشاورزی و احداث باغات میوه، ایجاد کارخانجات بسته بندی و صنایع وابسته، ایجاد سردخانه به منظور حفظ و نگهداری محصولات غذایی، واردات ماشین آلات و لوازم مورد نیاز کارخانه، مشارکت در سایر شرکتها و بطور کلی انجام کلیه عملیات تجاری و صنعتـی فعالت میکند.

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.