Take a fresh look at your lifestyle.

انشا با موضوع زندگی بدون اینترنت و تکنولوژی چگونه خواهد بود؟

در این مطلب انشاء با موضوع زندگی بدون اینترنت و تکنولوژی را برای شما آماده کرده ایم تا با مطالعه این مطلب بتوانید ایده های جالب بگیرید و خلاقیت خود را شکوفا کنید.

شاید الان که در قرنطینه هستیم و درگیر کلاس های مجازی، این سوال رو از خودمون می پرسیم که زندگی بدون تکنولوژی چگونه خواهد بود؟ و یا اصلا ما می توانیم روزی را بدون تکنولوژی سپری کنیم؟ 

موضوع انشاء: آیا زندگی بدون تکنولوژی امکان پذیر است؟

امروه تقریباً همه افراد به نحوی از شکل یا فرمی از تکنولوژی برای ساده کردن زندگی استفاده می کنند و این روز ها بیشتر از هر وقت دیگر آنلاین هستیم فرقی نمی کند که برای تماس گرفتن با یک دوست باشد یا چک کردن زمان قطار، رزرو کردن هتل در تعطیلات، گذراندن زمان …

میدونید که از همه دردناکتر چیه؟ از همه سخت تر و بدتر اینه که زندگی بدون تکنولوژی اینستاگرامی هم نخواهد داشت و این برای خیلی از افراد غیر قابل تحمل است.

در حال حاضر برای شمار بسیاری از مردم دنیا، تکنولوژی چیزی نیست که حتی بخواهند به آن فکر کنند اما برخی از افراد به معنای واقعی کلمه نمی توانند بدون آن زندگی کنند در این مطلب ما قصد نداریم قضیه را دراماتیک کنیم اما برای برخی از افراد، تکنولوژی تفاوت بین سکوت و خنده، تنهایی و تعامل و حتی زندگی و مرگ است.

زمانیکه من از خودم این سوال رو پرسیدم که زندگی بدون تکنولوژی برایم چگونه  درگیر خیلی مسائل شدم! چون تکنولوژی فقط در یک کلمه خلاه نمیشه ! زندگی بدون تکنولوژی یعنی زندگی بدون کامپیوتر ، زندگی بدون گوشی هوشمند و زندگی بدون اینترنت و شبکه های مجازی…

انشاء درباره زندگی بدون تکنولوژی امکان پذیر است؟
انشاء درباره زندگی بدون تکنولوژی امکان پذیر است؟

همچنین بخوانید: تأثیر تکنولوژی بر زندگی مدرن

تکنولوژی برای ما خوبی و بدی هایی رو به همراه داره ، البته بی انصافی نکینم این ما هستیم که با استفاده غلط از تکنولوژی اسمشو بد می کنیم. همه میگم تکنولوژی خوب نیس همه رو از هم دور کرده بابا یکی نیست که بیاد بگه بخدا تکنولوژی با تموم ابهتش نمیتونه بیاد دست و پای ما رو قل و زنجیر کنه بگه بمون خونه تصویری با اینو اون حرف بزن و نرو به پدربزرگ و مادربزرگت سر بزن.

چرا الان که تو این کرونا بازار گیر افتادیم و تکنولوژی انقدر به ما کمک کرد و دیگه لازم نیست که ما برای هر کاری بیرون از خونه باشیم یکی نیست بیاد بگه خدا پدر این تکنولوژی رو بیامرزه. اصلا همین اینترنت، گوشی و فضای مجازی که انقدر به بالا بردن سطح اطلاعات ما درباره این ویروس ناشناخته کمک کرد.

مامان من دیگه سوپر مارکتم نمیره زنگ میزنه سوپر مارکت محل سفارش میده ، عباس آقام لطف می کنه با پیک برامون میفرسته و مامانم همون بیرون خونه الکله که میبنده به جون وسیله ها اینجوری خیلی خوبه اما اینجوری من دیگه هیچ راه فرار از درس خوندن ندارم متاسفانه… اما باز جای شکرش هست که سالمیم و هنوز کرونا نگرفتیم.

همه ما همین ژل ها و اسپری های ضد عفونی کننده رو مدیون پیشرفت همین تکنولوژی هستیم.

نتیجه گیری:

خب اینجا دیگه باید بگم تکنولوژی نه تنها نقشی در این نامهربونیها ، تنهایی ها و دوری ها نداره بلکه تلاش داره که ماها رو به هم نزدکتر کنه مثلا دایی من چند روز پیش تو یکی از این شبکه های اجتماعی عضو شد و چون گوشی رو عوض کرده بود تمام شماره هاش پاک شده بود یهو دیدم از خوشحالی داد میزنه گفتم چی شد گفت یکی از دوستای دوران خدمت سربازیم که  10 سال ازش بی خبر بودم تو این برنامه برام پیام فرستاده…

خب این اتفاقا خیلی شیرینه و اینکه برنامه های بانکی پیشرفته شده و دیگه ما لازم نیس برای هر کار کوچیک و بزرگی حضوری بریم بانک در عرض چند ثانیه با این برنامه های بانکی میشه میلیون ها پول جابجا کرد و قبض پرداخت کرد کارت شارژ تهیه کرد و …

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. matilda می گوید

    انشاءخوبی‌نوشته‌بودی.آفرین‌?

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.