Take a fresh look at your lifestyle.

بهترین میان وعده ها برای لاغری که به کاهش وزن شما لطمه نمیزند!

بارها پیش آمده است که در بین انجام کارها و فعالیت های خود مجبور بودیم تا تنها یک میان وعده ساده و آسان را بخوریم البته این که این میان وعده کالری کمی داشته باشد و سالم باشد هم مهم است. در این میان باید به دنبال آسان ترین و سریع ترین میان وعده باشیم که برای لاغری و کاهش وزن ما هم مفید باشد. مصرف بیش از حد کالری و چربی تنها رژیم و ورزش ما را بیهوده می کند. در این قسمت قصد داریم تا بهترین میان وعده برای لاغری را توضیح دهیم که هم کمی سیر شوید و از طرفی هم به لاغری و کاهش وزن شما کمک کند. اگر در دوره رژیم لاغری خود به سر میبرید خواندن مطالبی مانند آیا نوشیدن آب میتواند به کاهش وزن و لاغری کمک کند؟ و 2 دستور طرز تهیه دسر سالم برای کاهش وزن و لاغری برای شما مفید است.

بهترین میان وعده برای رژیم لاغری

اگر قصد کاهش وزن و لاغری را دارید این تفکر اشتباه است که اصلا چیزی نخورید تا لاغر شوید، با این کار تنها بدن خود را ضعیف می کنید. تنها کافی است که مقدار کمتری مصرف کنید و در عوض میان وعده های لاغری را درست کرده و میل کنید. این میان وعده ها درست است که برای لاغری و کاهش وزن هستند اما دارای مواد مغذی هستند که برای انجام ادامه فعالیت ها به شما انرژی و نیرو میدهند.

برای تهیه یک میان وعده خوب برای لاغری گزینه های متفاوت و خوبی وجود دارد که میتوانید هر کدام را انتخاب کنید اما گاهی طبع و سیلقه ها بایکدیگر فرق می کند و البته به موادی که در خانه دارید هم بستگی دارد. با معرفی میان وعده هایی برای لاغری با ما همراه باشید.

میان وعده برای لاغریمیان وعده های رژیمی برای لاغری

  • سیب و کره بادام زمینی

به صورت کلی بادام زمینی و سیب یک ترکیب عالی برای یک میان وعده لاغری و کاهش وزن استفاده می شوند چرا که ویتامین ها و مواد مغذی به بدن وارد می کنند. اگر به دنبال یک میان وعده برا لاغری ارزان هستید این گزینه را امتحان کنید.

  • شکلات تلخ و بادام

یکی از بهترین میان وعده های لاغری شکلات تلخ و بادام هستند. آجیل ها همه میتوانند یکی از مهمترین فاکتورهایی باشند که دارای مواد مغذی فراوانی هستند و برای کاهش وزن و حتی حجم دهی هم کمک تان کنند بنابراین به عنوان میان وعده برای عضله سازی هم مناسب هستند. اما موضوعی که مهم است این است که مقدار کمی از آن ها مصرف کنید.

  • میوه و سبزیجات

استفاده روزمره از میوه ها و سبزیجات علاوه بر اینکه هضم غذاها را سرعت می بخشند از طرفی هم کالری کمتری دارند. بهتر است که روزانه 5 عدد از میوه های فصل را میل بفرمایید.

  • چوب شور سبوس دار
  • نان جو

نان جو از غلات های است که هم هضم غذاهارا سرعت میبخشد و انرژی زا است و هم اینکه برای کاهش وزن و لاغری بسیار پیشنهاد میشود.

  • ماست و تخمه آفتاب گردان
  • سوپ گوجه فرنگی
  • شیر و خرما
  • جو پرک و شیر

طرز تهيه جو دو سر پرك برای صبحانه با 10 روش ساده

خلاصه

به صورت کلی استفاده از میان وعده ها برای لاغری و کاهش وزن زیاد هستند که میتوانید زمان بگذارید و درست کنید اما ساده ترین، کم هزینه ترین و بهترین میان وعده ها برای لاغری مواردی بود که ذکر شد. نکته ای را که باید خاطر نشان شویم این است که تمامی مواد خوراکی دارای کالری هستند به غیر از آب، پس در میزان و مقدار خوردن موارد بالا هم دقت کنید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.