Take a fresh look at your lifestyle.

تعبیر خواب جغد چیست؟ (جغد سفید ،سیاه، قهوه ای)

هدف از انتشار این مقاله بیان تعبیر خواب جغد (جغد سفید ،سیاه، قهوه ای) می باشد. سالهاست که محققان مبهوت جنبه‌های زیادی از چگونه و چرایی عملکرد مغز هنگام خواب می‌باشند. اما خواب هایی که میبینیم آیا تعبیر خاصی دارند؟ سالیان سال است که دانشمندان و فیلسوفان در تلاشند که تعابیر مناسبی از خواب و رویا های صادقه انسان ارائه دهند.

از آنجایی که جغد در باورهای ما از گذشته هم نماد بدشگونی و در بعضی فرهنگ ها تولد و برکت است آیا تعبیر خواب جغد نیز به همین معناست.  برای اطلاعات بیشتر درباره باورهای خرافی جغد می توانید از مطالب مرتبط تحت عنوان آیا جغد شوم است؟ بازدید نمایید.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب ققنوس چیست؟

تعبیر خواب جغد چیست؟

دیدن خواب جغد امکان دارد از نظر هرکس تعبیری خاص داشته باشد ولی به طور کلی تعبیر خواب جغد بد است!!!!! دیدن جغد در خواب نمادی از جدایی ، مرگ، بیماری، دشمن و در بعضی نماد اکتشاف وکسب مهارت جدید می باشد.

تعبیر خواب جغد سفید چیست؟

برخلاف مطلبی فوق، دیدن خواب جغد سفید امکان دارد نشانه خوبی باشد. احتمال دارد که در آینده به یک سفر اکتشافی مفید بروید و مهارت های جدیدی کسب کنید. براساس گفته برخی معبران جغد سفید نشان رابطه با کسی است که بسیار دوستش دارید و این رابطه به زودی جدی خواهد شد.

تعبیر خواب جغد سفید چیست؟

تعبیر خواب جغد قهوه ای چیست؟

از آنجایی جغد معمولا به رنگ قهوه ای دیده می شود تعبیر خواب جغد قهوه ای، همان معنی کلی تعبیر خواب جغد (دشمن مکار و حیله گر) را دارد.

تعبیر خواب جغد سیاه

جغد سیاه در خواب دشمنی پلید است و پلید بودن او بر دیگران هم آشکار است و همه او را می شناسند.

تعبیر خواب جغد سیاه چیست؟

تعبیر خواب کشتن جغد

تعبیر کشتن جغد در خواب دعواهای احتمالی در زندگی شماست. جغدها نماد افراد بد در زندگی ما هستند و کشتن جغدها در خواب به این معنی است که با این آدم ها در دنیای بیداری درگیر می شوید.

تعبیر خواب جنگ بین جغد ها

اگر در خواب شاهد حمله جغدها به یکدیگر بودید و دیدید که همدیگر را کشتند، تعبیرش این است که در بین خانواده تان دعوا و درگیری اتفاق می افتد.

تعبیر خواب جغد مرده

دیدن جغد مرده در خواب نشانه بیماری خاص می باشد. بهتر است به طور منظم سلامتتان را چک کنید و از آن مطمین شوید.

تعبیر خواب جغد مرده چیست؟

تعبیر خواب گرفتن جغد

تعبیر خواب گرفتن جغد نشانه خوبی نیست. امکان دارد حادثه بزرگی برایتان اتفاق بیوفتد. حتما سعی کنید تلاشتان را برای جلوگیری از آن به کار بگیرید، مراقب خود و اطرافیان باشید اما مضطرب و نگران نشوید.

تعبیر خواب تبدیل شدن به جغد

هر چند بطور کلی تعبیر خواب جغد زیاد خوب نبوده اما بالعکس تعبیر خواب تبدیل شدن به جغد به انسان نشان دهنده دوستی های بسیار محکم در آینده است.

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب پرواز چیست؟

تعبیر خواب جغد از زبان کارل یونگ

تعبیر خواب جغد خرد، بینش، جادو، آگاهی و تقوای زیاد است. تعبیر خواب شنیدن صدای جغد ناامیدی و مرگ است. ذهن ناخودآگاه شما ممکن است تلاش کند توجه شما را جلب کند تعبیر خواب جغد سفید یا جغد برفی روی آگاهی و روشنگری جدید شما تاکید دارد.

اگر در خواب دیدید که مورد حمله جغد قرار گرفتید و یا اینکه جغدی تلاش می کند که چشم شما را نوک بزند، تعبیرش به معنی نداشتن بینش است. مساله ای است که تلاش می کنید به شدت از آن دوری کنید.

تعبیر خواب جغد مرده بیماری یا مرگ است. مرگ در این حس ممکن است مرگی سمبلیک باشد، یک تحول مهم در زندگی است یا پایان یک عادت منفی تعبیر دیدن پر جغد در خواب بیانگر این است که نیاز دارید دانش و خردتان را با دیگران قسمت کنید.

دیدن خواب جغد به تعبیر جابر مغربی

با توجه به مطالب فوق با تعبیر خواب جغد سفید ، جغد سیاه و جغد مرده آشنا شدید در این بخش از مقاله به بیان تعبیر خواب جغد از دیدگاه جابر مغربی می پردازیم.

جابر مغربی معتقد است که اگر شخصی در خواب ببیند که بوفی داشت یا کسی به وی داد، دلیل که با مردی که دزد است به دعوا و مشاجره بر خیزد. اما اگر کسی در خواب ببیند گوشت جغد می خورد به این معناست که به اندازه همان گوشت، مال از مردی دزد بخورد.

و اگر در خواب دیدید که جغد بچه داشت، تعبیرش این است که غلام کوچک دزد یا شاگرد از دزد او را حاصل شود.

تعبیر خواب جغد از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی

در آخر این مطلب به بررسی تعبیر خواب جغد از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی می پردازیم. اگر در خواب دیدید که بومی بر دیوار یا بام خانه و یا روی تیر چراغ نشسته و به پنجره اتاق شما می نگرد خواب شما خبر از وجود انسانی خبیثی را می دهد که به شما دید دارد.

منوچهر مطیعی تهرانی معتقد است که اگر در خواب به جغد غذا و طعمه دادید به ای معناست که با بدخواه دوست می شوید و اگر جغدی از هوا آمد و بر بام خانه شما نشست خبری می شنوید که ممکن است دروغ باشد و اگر راست باشد شما را غمگین می کند.

پس از مطالعه مقاله فوق می توانید تا حدودی می توانید خواب خود را تعبیر نمایید و معنا و مفهوم آن را دریابید اما هیچ گاه از تعبیر آن مضطرب و نگران نشوید و به خود تلقین نکنید زیرا این اضطراب موجب کاهش تمرکز می شود و در نتیجه حواس پرتی شما می تواند مشکلاتی در زندگی و حتی محل کار شما بوجود آورد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.