Take a fresh look at your lifestyle.

تعبیر خواب مشهد رفتن چیست؟

سلام دوستان عزیز سایت مینویسم ، تاکنون مطالب زیادی در ارتباط با تعبیر خواب مانند : تعبیر خواب از مکه برگشتن و تعبیر خواب زیارت امام زاده در سایت منتشر نمودیم اما در این مطلب تعبیر خواب مشهد رفتن را با شما عزیزان اشراک میگذاریم.

دیدن خواب مشهد رفتن تعبیر های مختلفی دارد بطور مثال تعبیر خواب مشهد رفتن با هواپیما با تعبیر خواب مشهد رفتن و زیارت نکردن بسیار متفاوت است. در این پست می توانید تمامی تعبیر های خواب مشهد رفتن را مشاهده نمایید.

تعبیر خواب زیارت مشهد مقدس رفتن

بطر کلی دیدن خواب زیارت معنا و تعبیر خوبی دارد زیرا بیانگر حاجت روا شدن به واسطه شخصی که در خواب به زیارت او رفته اید می باشد. اگر در خواب ببینید که به مشهد رفتید و امام رضا را زیارت می کنید بدین معناست که حاجات شما مانند برآورده خواهد شد و به رفاه و آسایش خواهید رسید و از شر دشمنان در امان خواهید ماند . این حاجات می تواند شفای یک بیمار و رهایی یافتن از مشکلات باشد.

دوستان باید دقت داشته باشید که جزئیات خواب در تعبیر آن بسیار تاثیر دارد ، تعبیر خواب زیارت مشهد ، تعبیر پیچیده و حساسی دارد و حتی وسیله نقلیه ای که با آن در خواب به زیارت می روید بر تعبیر آن می تواند تاثیر بگذارد. این رو در ادامه این مطلب به شرخ تمامی آنها می پردازیم.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب زیارت خانه خدا چیست؟

تعبیر خواب رفتن به مشهد با هواپیما

اگر فردی در خواب ببیند که با هواپیما به مشهد می رود و در مسیر اتفاق و حادثه ای رخ نمی دهد تعبیرش این است که در آینده به موفقیت بسیار خواهد رسید که زندگی اش را تغییر می دهد. اما در حالیکه شخص خواب ببیند که در راه رفتن به مشهده با هواپیما حادثه ای رخ داده تعبیرش این است که در آینده دچار حقارت و تزلزل و نگرانی خواهید شد.

تعبیر خواب مشهد رفتن به همراه پدر

شیخ طوسی می فرمایند که اگر در خواب ببینید که به همراه پدرتان به سفر مشهد رفته اید ، تعبیر بسیار خوبی دارد و به این معناست که شما در دنیا عاقبت بخیر خواهید شد. و هیچ گاه طعم شرمندگی و بی آبرویی را نخواهی چشید.

تعبیر خواب زیارت مشهد مقدس رفتن
تعبیر خواب زیارت مشهد مقدس رفتن

تعبیر خواب مشهد رفتن به همراه برادر

همچنین ببا استناد بر تعابیر شیخ طوسی ، اگر در خواب دیدید که به همراه برادرتان به سفر مشهد رفته اید به این معنا است که شما و برادرتان هر دو پیشرفت چشمگیری در زندگیتان خواهید داشت و زندگی روی خوشی به شما نشان خواهد داد.

تعبیر خواب مشهد رفتن به همراه مادر

شیخ طوسی می گوید اگر مجردی در خواب ببیند که به همراه مادرش به مشهده می رود تعبیرش دور شدن از خطر و بلایا و همچنین بیماری ها و عاقبت بخیر شدن و یافتن همسری صالح خواهد بود.

تعبیر خواب رفتن به مشهد با شخصی که مرده

اگر شخصی در خواب ببیند که با یکی از آشنایان و بستگانش که مرده به زیارت مشهده مقدس می رود تعبیرش این است که عمر شخص طولانی می شود و برکت زندگی او چند برابر خواهد شد. اما اگر در خواب ببینیم که با شخصی ناشناس که مرده به زیارت مشهد می رویم به این تعبیر است که اتفاق خوبی در آینده برای شما و خانواده تان رخ می دهد.

با ستناد بر تعبیر خواب علامه مدنی ، سفر مشهد با مردگان به این معنی است که شما مورد توجه خداوند قرار گرفته و گناهانشان بخشوده شده. اما سایر معبران بر این باورند که دیدن این خواب نشانه برطرف شدن مشکلات مادی و دنیوی ، یافتن رزق و روزی حلال ، رسیدن به اهداف و علاقه ها و همچنین توبه کردن از معانی اصلی این خواب است.

تعبیر خواب رفتن به مشهد با قطار

همانطور که گفیم جزئیات خواب در تعبیر نقش اساسی دارد بطور مثال اگر در خواب ببینید که با قطار به مشهد می روید به این معنا خواهد بود که در آینده خطر خوشحال کننده ای دریافت می نمایید و یا یک دوست قدیمی را ملاقات خواهید کرد.

تعبیر خواب مشهد رفتن
تعبیر خواب مشهد رفتن

تعبیر خواب رفتن به مشهد با اتوبوس

اگر شخصی در خواب ببیند که با اتوبوس و به همراه دوستانتان به مشهد میرود می تواند به این معنا باشد که روز خوبی را با دوستانتان خواهید داشت.

تعبیر خواب رفتن قصد مشهد رفتن

علاوه بر مطالبی که در بالا عرض کردیم ، اگر شخصی در خواب ببیند که قصد دارد برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر کند تعبیرش بسیار خوش یومن و زیبا است. اون در آینده به سفر زیارتی مشرف می گردد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
20 نظرات
  1. ریحانه می گوید

    من خواب دیدم با برادرم با موتور رفتیم مشهد کل بازار شاید دوتا مغازه باز بود حتی یادم نی چی خریدم ولی حرم امام رضا بسته بود نتونستیم زیارت کنیم تعبیرش چیه؟؟باز با موتور برگشتیم گفتیم بعدا میریم انگار که حرم برام نزدیک بود

    1. سارا محمدی می گوید

      سلام
      خواب های ما همیشه تعبیر خاصی ندارن ولی به طور کلی تعبیر خواب زیارت به خصوص زیارت امامان معصوم نیکو و پسندیده است و میتونه به این دلیل باشه که اون امام توجه ویژه ای به شما دارند.

  2. سحر می گوید

    سلام من خواب دیدم که به مشهد سفر کردیم همهوی اعضای خانواده ام به زیارت امام رضا رفتند ولی من از اون ها موندم و نتونستم به زیارت برم و شوهر خالم و خالم منو سوار ماشین کردند و داشتند منو برمیگردوندند خونه و من همش میگفتم که من زیارت نکردم منو ببرین حرم ولی نبردنم. تعبیرش چیه؟

  3. Raha می گوید

    سلام من نزدیک یک ماهه از مشهد برگشتم و برای شفای بیمار به اونجا رفته بودم تا الان هیچوقت خواب مشهد ندیده بودم اما تو این یک ماه تقریبا یک شب درمیون خواب میبینم مشهدم میشه بگین معنیش چی هست؟!

    1. سارا محمدی می گوید

      سلام
      امیدواریم بیمار شما هرچه سریعتر بهبودی خودشون رو بدست بیارن
      ذهن شما بسیار درگیر این بیماریه و برای شفای ایشون خیلی دعا کردید و امیدوارید که شفای ایشون رو از امام رضا ع بگیرید. دیدن این خواب به شکل پیاپی به همین علته. دیدن خواب مشهد امام رضا بسیار خوبه و انشاالله حاجت خودتون رو بگیرید.

  4. یازینب می گوید

    با سلام?
    من خواب دیدم که دوستم به همراه خانوادشون قصد رفتن به مشهد رو داشتن .. از اونجا که چند سالی هست توفیق نشده که بریم زیارت آقا دوستم موقع حرکت “قطار” از طریق تماس گوشیش رو گذاشته بود تا من صدای راه آهن و حرکت قطار رو بشنوم .. تا جایی که یادم میاد ظهر بود . نمیدونم چیشد و وقتی بخودم اومدم متوجه شدم که خانواده ماهم بهمراه اونها توی قطار هستیم درحالی که هنوز قصد رفتن نداریم.
    به پدرو مادرم که گفتم چی میشه ماهم باهاشون بریم؟
    به وضوح یادم هست که اول کمی مکث و بعد قبول کردن! اونوقت بود که من و دوستم از خوشحالی و ناباوری خنده و گریمون درهم آمیخته شده بود ..

    شرمنده بابت شبیه داستان بودن خواب و همچین سابقه‌ای رو قبلا نداشتم .. ممنون میشم در تعبیر این خواب راهنماییم کنید
    باتشکر از سایت خوبتون?✋️

    1. سارا محمدی می گوید

      سلام
      دوست عزیز قصد زیارت مشهد و بارگاه امام رضا (ع) نشانه ارادت شما به ایشان می باشد. تعبیر این خواب رسیدن به آرامش، حاجت روایی و حل مشکلاتتان می باشد انشا الله.

  5. محمد می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید خواب دیدم دلم میخواست بروم جمکران و چون نمیتونستم برم با مادرم با ماشین مادرم که ماشین لوکسی بود به مشهد رفتیم ماشین جای مناسبی نبود مزاحم مردم بود به مادرم گفتم درست پارک کنین و به بازار رفتیم و من دوستانم را دیدم مادرم من را گم کردن کله بازار را دنبالشون گشتم تا در یکی از صحن ها دیدمشون ناراحت بودن از این که من حواسم نبوده و گمشون کردم

    1. سارا محمدی می گوید

      سلام
      به طور کلی تعبیر خواب مشهد و زیارت امام رضا خوب و آرامش بخشه اما به نظر میرسه شما از موضوعی نگران هستید و این خواب رو به همین دلیل دیدید نگران نباشید.

  6. مهسا می گوید

    سلام.
    من و شخصی به هم دل بستیم ولی بخاطر مشکلات مالی هردو طرف و سختگیری خانواده ها موفق به ازدواج نشدیم.
    من سال گذشته به مشهد رفته بودم برای اولین بار بود که مشهد میرفتم و از بست شیخ طوسی که نزدیک محل اقامتمون بود داخل میشدیم و همیشه عروس و داماد هایی که برای عقد کردن اونجا میومدن رو میدیدم من از امام رضا خواستم و نذر کردم که مشکلاتمون حل بشه و ما بهم برسیم و در حرم با هم عقد کنیم .
    دیشب خواب دیدم که با اون پسر به مشهد رفتیم و از بست شیخ طوسی داخل شدیم . مثل اینکه خانواده ی من داخل بودن چون بعد از داخل شدن بهش گفتم که تو برو من میرم پیش خانوادم ولی گفت که میخوام زیارت کنم بعدش پیش هم ایستادیم و زیارت کردیم و من تو زیارتم باز از امام رضا خواستم که مشکلمون حل بشه و سال اینده تو حرم با هم عقد کنیم بعد از خواب پریدم
    ارامش خیلی خوبی داشتم بعد از خواب.
    مدتی هم بود که دیگه نه به مشهد رفتن فکر میکردم و نه به ازدواج.خیلی برام جالب بود که این خواب رو دیدم و اونو به فال نیک گرفتم.

    1. سارا محمدی می گوید

      سلام
      امیدواریم هرچه زودتر به مراد دلتون برسید دوست عزیز

  7. راضیه می گوید

    دعا کنین برام دعا کنین منم بتونم با دل خوش برای ادای نذرم برم حرم آقا امام رضا

  8. فاطمه می گوید

    سلام وقت خوش
    خواب دیدم که رفتم حرم امام رضا و توی صحن اون نشسته بودم داشتم بهشون میگفتم که کمک کنن ارزوم براورده شه و به هدفم برسم تا دوباره بیام زیارتشون و برم داخل حرم که یهو بیدار شدم
    میشه لطفا تعبیرشو بگید؟
    و اینکه واقعا خواسته ای دارم که به خودمشهد مربوطه و چندین بار از امام رضا خواستم که کمکم کنند.

    1. سارا محمدی می گوید

      سلام بر شما
      دیدن خواب اماکن زیارتی به خصوص حرم امامان و معصومین بسیار نیک و خوب است و معمولا تعبیر آن حاجت روایی است البته با توجه به اینکه خواسته شما مربوط به مشهد می باشد به نظر می سد تحت تاثیر افکار خود این خواب را دیده باشید که البته در این صورت نیز خواب خوبی است و به امید خدا به حاجت خود می رسید.

  9. اس گل می گوید

    با سلام
    من خواب دیدم که با پدر و مادر و برادرم قصد داشتیم به مشهد برویم برای زیارت آقا . وسایل هایمان را جمع کرده بودیم و داشتیم از خانه حرکت میکردیم که برویم مشهد . تعبیر این خواب چیست؟

    1. سارا محمدی می گوید

      سلام
      خواب رفتن به اماکن زیارتی و حرم امامن معصوم بسیار خوب و نیکوست . میتونه به معنای حاجت روایی، رفع مشکل، خبر خوب باشه به امید خدا.

  10. ساراض می گوید

    من خواب دیدم با یه پسر بچه۲ساله ک میشناختمش و پسر یکی از اشناهای دورم هس رفتم حرم امام رضا
    بچه بغلم بود وارد حرم شدم تعبیرش چیه؟

  11. شبنم وظیفه می گوید

    من خواب دیدم رفتم مشهدخاک حرم و لیس میزدم سه روزه دیگه آقا منو طلبید رفتم پابوسش

  12. Zinab می گوید

    سلام من کلی گریه کردم شب خواب دیدم رفتم مشهد اینقدر خوب بود بهترین جا بهترین هتل همینجوری یهویی نه پولی داشتم نه لباسی هر چی می‌خوایم فراهم می‌شد خیلی خوشحال شدم و الان آرامش دارم وقتی بهش فک میکنم میخواد گریم بگیره از کرم آقا

  13. سحر می گوید

    سلام من خواب دیدم پدرم میاد در مدرسه که دنبالم که با خانواده بریم مشهد با تریلی ولی پدر من ماشین سنگین نداره میشه بگید تعبیرش چی هست و اینکه من شب قبل از بخوابم از امام رضا خواستم کمکم کن تو کنکور موفق بشم و یه کاری میخواستم انجام بدم مطمئن نبودم گفتم کمکم کن راه درست انتخاب کنم و اون کار رو انجام دادم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.