Take a fresh look at your lifestyle.

توضیحاتی راجبه نرم افزار پیام رسان تام تام

لوگو مسنجر تام تام
نرم افزار پیام رسان تام تام TamTam Messenger یکی از اپلیکیشن های مسنجربا قابلیت ها و محیط کاربری بسیار شبیه به تلگرام است.
این اپلیکیشن امکان چت فردی و گروهی با سرعت بالا را برای کاربران فراهم می آورد. ارسال و دریافت فایل با فرمت های متفاوت و حجم های مختلف نیز از امکانات آن است. مشابه تلگرام با عضویت درآن بلافاصله مخاطبین شما که عضو این مسنجر هستند نمایش داده می شوند.
شما قادر خواهید بود پیام های صوتی و حتی تصویری برای دوستانتان ارسال کنید و هم چنین با قابلیت ایجاد کانال عمومی و خصوصی مانند تلگرام می توانید با دادن لینک به دوستانتان آن ها را در کانال خود دعوت کنید.

در صورت ارسال لینک پیش نمایش وب سایت ها در پیام بالا می آید. همچنین پخش ویدیو یوتیوب درون برنامه امکان پذیر است.
شما می توانید آی دی مختص خود ایجاد کنید تا بدون نمایش داده شدن شماره تلفنتان به چت و گفتگو بپردازید.استیکرهای متنوع این نرم افزار و قابلیت ارسال فایل های گیف از دیگر مزایای آن است.
در این نرم افزار قسمت بیوگرافی نیزطراحی شده است وامکان Last Seen Recently کردن نیز وجود دارد.
مسنجر تام تام برای سیستم عامل IOS و اندروید قابل دانلود و نصب است همچنین نسخه ویندوزآن نیز وجود دارد که قابل نصب روی سیستم های کامپیوتری است. علاوه براین نسخه تحت وب نیز برای این اپ وجود دارد که با هر مرورگر مجاز وب می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

پیام رسان تام تام برای کامپیوتر نیز موجود است

تام تام نسخه دکستاپ

در حال حاضرتعداد اعضای این پیام رسان به ۲۵ میلیون نفر رسیده است وهمانند تلگرام سازنده آن کشور روسیه است . شباهت دیگر آن به تلگرام، استفاده از دامنه کوتاه به آدرس tt.me است.
از جمله ویژگی های منحصر به فرد این پیام رسان، عضویت در آن بدون داشتن شماره تلفن همراه و فقط با استفاده از اکانت گوگل یا جیمیل است.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.