Take a fresh look at your lifestyle.

در جشن عروسیم کفش پاشنه بلند بپوشم یا بدون پاشنه ؟!

کفش پاشنه بلند و یا بدون پاشنه ، شما باید کدام را انتخاب کنید؟

آیا باید راحت یا پر زرق و برق باشید؟آیا باید کفش های تخت یا پاشنه بلند بپوشید؟برخی از عروس های خوش شانس بلافاصله ذهنیت شان را برطرف میکنند،اما برای بسیاری از آنها انتخاب کفش تصمیم دشواریست،به همین دلیل است که ما از دوستانمان در مجموعه بلا بلا خواسته ایم که این سوالات قدیمی را حل کنیم.

بلا بلا مجموعه محبوبی از کفش های عروسی دلهره آور و جذاب است که شامل کفش های تخت،پاشنه گربه ای و پاشنه بلند است.البته کارشناسان مجبورند آنچه را که خوانده اند بگویند و … .

در حالی که اکثرا می گویند لباس عروسی مهمترین تصمیم شما برای روز عروسی شما است، ما می گوئیم کفش عروسی شما به همان اندازه مهم است. پس از همه اینها، شما می توانید با آن پیاده روی، رقص و مهمانی انجام دهید!

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که پای خود را با کفش های مناسب تجهیز کنید تا از آسیب زدن و نزاع ناتوان نباشید. ما می خواهیم این نگرانی را از شما دور کنیم تا در خوشحال ترین روز زندگیتان خوشحال و راحت و همچنین برای رقص شب آماده باشید. در اینجا، ما قصد داریم شما را از طریق این فرآیند هدایت کنیم تا جفت کفش مناسب برای شما پیدا شود.

کفش پاشنه بلند عروس

-با کفش بدون پاشنه شروع میکنیم:

اگر کفش بدون پاشنه شما را به یک فکر بیاندازد، راحتی آن است. این کفش ها به احتمال زیاد شما را در معرض خطر درد پا و زخم در پایان روز بزرگ خود نخواهند گذاشت. آنها همچنین گزینه عملی و پایدارتری نسبت به پاشنه بلند هستند؛ شما می توانید بدون ترس از افتادن راه بروید، اجرا کنید، و برقصید.

مکان عروسی شما نقش مهمی در انتخاب شما ایفا می کند. اگر در ساحل یا در خارج از منزل ازدواج کنید، پاشنه ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. از سوی دیگر، کفش های بدون پاشنه عروسی می توانند این ترفند را انجام دهند چرا که شن و ماسه به آنها نفوذ نمی کنند.

هنگامیکه شما کفش تخت را میپوشید،میخواهید که به خوبی پاهای شما را دربرابر آسیب و صدمه دیدن حفظ کند.تمام کفش های ما در مجموعه بلا بلا دارای پوشش اضافی و مجهز برای محافظت از پاهای شما در تمام روز است.تصور شما از کفش های بدون پاشنه این است که شما را شلخته و قدکوتاه نشان میدهد،اما باوجود مجموعه بلا بلا که مجموعه ای از کفش های بدون پاشنه زرق و برق دار و زیباست،این تصور تنها یک افسانه است.مجموعه بلا بلا آدورا مجموعه ای زنانه،شگفت انگیز و راحت است.

کفش پاشنه بلند عروس

-کفش های بسیار پاشنه بلند:

همه ما عاشق یک جفت کلاسیک از پاشنه های سکسی هستیم. آنها پاها را بلند می کنند و باعث بلندتر نشان دادن شما می شوند. آنها همچنین عضلات پای شما را نشان میدهند، در حالی که به شما کمک می کنند که وضعیت ظاهی خوبی داشته باشید. یک جفت کفش پاشنه بلند و ناخوشایند می تواند تمام روز را خراب کند، اما یک جفت کفش خوب، پشتیبانی کامل را برای اطمینان از راحتی همه روزه ارائه می دهد.

 

مهم است که مطمئن شوید که قوسهای پای شما به خوبی پشتیبانی می شوند و در کفش قرار دارند و پاهایتان می تواند نفس بکشد. فشار ناخوشایند بر روی انگشتان پا شما می تواند باعث ایجاد تاول و یا پینه در پا شود. بسیاری از پاشنه های ما با مش ساخته می شود، مانند جنس کلاسیک Anita که با پوشیدن این مدل احساس راحتی بیشتری می کنید و بیشتر بر روی پای خود قرار می گیرید نه روی کفش! کفش های ما نیز با چرم اصل و  انعطاف پذیر پوشش داده شده،همچنین با یک پوشش اضافی ضخیم تر برای پا زیرسازی شده اند.

اگر شما برای پوشیدن کفش های پاشنه بلند مشتاق نیستید،قطعا در بزرگترین روز زندگیتان باید از پوشیدن آنها پرهیز کنید.کفش های پاشنه گربه ای مانند مدل کفش املیا و فرانسه ها برای کسانیکه میخواهند کمی قدبلند نشان داده شوند و از پاشنه بلندها استفاده نمیکنند جایگزین های عالی هستند.ما همیشه به عروس ها توصیه میکنیم تا در صورت پوشیدن کفش های پاشنه بلند و داشتن احساس ناراحتی در آن همیشه یک جفت کفش صندل یا بدون پاشنه همراه خود داشته باشند.

 

در پایان روز، ما معتقدیم که باید به خودتان پایبند باشید. اگر شما قلبا دختری هستید که دوست دارد کفش بدون پاشنه بپوشد،به آنچه که در روز بزرگ زندگیتان صحبت می کنید بستگی دارد. فقط به این دلیل که مردم می گویند شما باید کفش پاشنه بلند بپوشید، به این معنا نیست که شما مجبورید، و بالعکس. روز عروسی شما همه چیز در مورد شماست مطمئن شوید که روز خود را جشن می گیرید، راه خود را … با کفش های خود شروع کنید!

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.