Take a fresh look at your lifestyle.

آموزش حجم دادن به متن در فتوشاپ به صورت تصویری

پیشرفت تکنولوژی و فناوری بسیار بر روند کسب و کارها تاثیر گذاشته است به طوری که همه کسب و کارها و بیزینس ها را به سمت فضاهای مجازی کشیده است و به همین دلیل صاحبان کسب و کار بیشتر به دنبال طراحی یک تیزر تبلیغاتی هستند و در این راستا افراد به دنبال یادگیری نرم افزار فتوشاپ هستند. به دلیل نیاز مبرم افراد به یادگیری نرم افزار فتوشاپ قصد داریم در این قسمت نیز به شما نحوه حجم دادن به نوشته در فتوشاپ را آموزش دهیم. یکی از زیبایی هایی که میتوان به متن در طراحی و فتوشاپ داد رنگی کردن دور متن با stroke و حجم دادن به متن و نوشته در فتوشاپ می باشد. شاید برای بسیاری از افرادی که کار گرافیست انجام میدهند این موضوع اهمیت داشته باشد که متن مورد نظر را بتوانند حجم دهند، چرا که متن هایی که دارای حجم باشند زیبایی خاصی به طراحی عکس میدهند.

آموزش حجم دادن به نوشته در فتوشاپ

به منظور حجم دادن و زیبا تر کردن متن خود در فتوشاپ تنها کافی‌ست که بدانید از این تکنیک حجم دادن به نوشته و قابلیت های دیگر در کجا و در چه زمانی استفاده کنید. در این قسمت از آموزش فتوشاپ میخواهیم نحوه حجم دادن به نوشته را آموزش دهیم. یادگیری تمام تکنیک های فتوشاپ بسیار زمان بر و نیاز به تمرین و صبوری دارد. یکی از ویژگی های استفاده از برنامه متنوع فتوشاپ استفاده از حجم دادن به نوشته است که میتوان از آن در کارهای گرافیکی ، بنر ها ، تبلیغات و کاربردهای دیگر استفاده کرد که در این قسمت از آموزش به نحوه حجم دادن به نوشته خواهیم پرداخت. درادامه قصد داریم با ساده ترین روش و در کمترین زمان ممکن شما را به هدف مورد نظر برسانیم. تمامی مراحل به صورت گام به گام مطرح شده پس با ما همراه باشید.

چگونه فونت فتوشاپ را فارسی کنیم؟

چگونه متن را در فتوشاپ حجم دهیم؟

خبر خوش برای گرافیست ها و فتوشاپ کارها این است که در این پست به صورت بسیار ساده و مفهومی نحوه حجم دادن به متن را با استفاده از نرم افزار فتوشاپ به شما آموزش خواهیم داد. حتی در ادامه به منظور تفهیم بهتر نحوه حجم کردن متن در فتوشاپ فیلمی آماده کرده ایم که به صورت تصویری و گام به گام به شما آموزش میدهیم که چگونه یک متن را در فتوشاپ حجم دهید و به عبارتی ضخیم کنید؟

چگونه در فتوشاپ دو عکس را در هم محو کنیم؟

آموزش گام به گام حجم دادن به  نوشته در فتوشاپ

در ادامه نحوه حجم دادن به یک نوشته و تکست را گام به گام و مرحله ای توضیح خواهیم داد.

گام 1: ابتدا برنامه فتوشاپ را بر روی دستگاه و سیستم خود دانلود و سپس نصب کنید.

گام 2: در گام دوم شما باید یک document جدید با ابعاد ، رزولیشن و زمینه متناسب با نیاز خود باز کنید.

گام 3: از ابزار Horizontal Type Tool از نوار ابزار سمت چپ آن را انتخاب نمایید و یا برای میانبر این ابزار کلید T را از صفحه کلید خود فشار دهید. سعی کنید از یک فونت ضخیم و متناسب انتخاب کنید.

گام 3: متن را روی فایل مورد نظر با هر فونت و سایز دلخواه خود تایپ کنید.

گام 4: سپس از بخش Layers روی قسمت مشخص شده برای لایه متن کلیک کنید.

گام 5: از دو گزینه Drop shadow  و گزینه Inner shadow میتوان به متن نوشته شده حجم بدهید.

چگونه ظرفیت تعداد هیستوری را در فتوشاپ افزایش دهیم؟

آموزش تصویری گام به گام حجم دادن به نوشته در فتوشاپ

در ادامه یک ویدیو آموزشی و گام به گام تصویری که نحوه حجم دادن به نوشته در فتوشاپ را نمایش میدهد را در اختیارتان قرار داده ایم.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.