Take a fresh look at your lifestyle.

خامه اسپرسو چیست ؟ | آیا خامه اسپرسو مهم است

خامه اسپرسو

اسپرسو با خامه
یکی از چیز های لذت بخش در جهان اسپرسو است و مردم در مورد آن صحبت میکنند و دنبال جستجوی آن هستند، اما تولید خامه به شما چه حسی می دهد؟ این واقعا مهم است؟
بعضی از بزرگاان در صنعت قهوه (مانند جیمز هافمن) کرم را “زباله” اعلام کرده اند؛ ما نمی خواهیم که خیلی دور بمانیم، زیرا این واقعا یک ترجیح شخصی است. وقتی در ماه آوریل در کنفرانس اس سی ای ای شرکت کردیم، ما به چند سخنرانی رفتیم. از این سخنرانی ها، اطلاعاتی که در شکل گیری کرم نقش مهمی ایفا می کند، جمع آوری شد .
ابتدا، شرایط خود را در اینجا تعریف کنید کرم مایع رنگی است که در طول استخراج اسپرسو ظاهر می شود. همانطور که تزریق مایع سبک تر با مایع تیره تر که بعد از آن می آید، آن را فیلتر می کند و “تنظیم می کند”، ترک یک لایه رنگ قهوهای مایل به زرد در بالای اسپرسو تیره تر در زیر ان است.
به عنوان متخصص ، صنعت قهوه در حال رشد است، که بر کیفیت، توزیع، هنر و عطر و طعم متمرکز شده است .

برخی از پارامترهایی که باید در رابطه با ایجاد کرم در ذهن داشته باشید

پرورش گیاهان – و دانه ها به طور طبیعی / خشک یا خرد شده طبیعی / نیمه شسته / عسل به طور طبیعی حفظ بیشتر قند و چربی خود، و در نتیجه تولید کرم در هنگام استخراج را منجر میشود . شما دانه های تولید شده در آفریقا و برزیل برای استفاده از این فرایندها، با حرکت در سایر کشورهای در حال رشد آمریکای مرکزی و جنوبی به سمت “عسل” و / یا پردازش طبیعی پالپ پیدا کنید. دانه ها از آب و هوای متعادل (مانند سوماترا) طعم و محتوای بسیار متفاوتی را به آنها می دهد زیرا آنها اغلب به دندان ها می رسند
زمان پختن – فنجان قهوه تان چقدر بود و چقدر تار شده بود؟ در حالی که “نقطه شیرین” برای یک قهوه پس از پختن متفاوت است، کشیدن عکس ها با قهوه فروخته شده کمتر از 72 ساعت پیش قطعا منجر به بور شدن اولیه است که اغلب برای کرم اشتباه است.
رنگ نارگیل – قرمزهای تیره تر روغن طبیعی بیشتری به سطوح می رساند و سپس به ظروف بسته بندی، چرخ گوشت و دیگر تجهیزات خود را انتقال می دهد و در نتیجه باعث کاهش کل روغن و چربی در قهوه می شود که می تواند امولسیون شود. بنابراین شما احتمالا اغلب می بینید که قرمز های تیره تر می توانند کرم تولید کنند.
Espresso Machine Tech – ظروف فشرده شده تحت فشار، قهوه را در طول استخراج، باعث ایجاد توهم کرم می شوند. به همین سادگی، ماشین آلات معتارف اغلب از تکنولوژی استفاده می کنند که ظاهر کرم بدون تولید امولسیون چربی / روغن و تولید می کند. این باعث می شود که این کاربر ها “کاربر پسند” باشند اما این نوع اغلب به عنوان غنی یا پیچیده به عنوان عکس گرفته شده از طریق روش های استخراج سنتی است.

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.