Take a fresh look at your lifestyle.

ختم بسم الله الرحمن الرحیم برای ثروت

ختم بسم الله برای ثروت

همه ما از اهمیت گفتن بسم الله الرحمن الرحیم برای شروع کارهای مهم مطلع هستیم. اینکه با نام یاد خدا و به امید او کارمان را آغاز کنیم تا با موفقیت و کامیابی همراه باشد. ذکرهای مختلفی برای برآورده شدن حاجات وجود دارد که یکی از مجربترین آنها ذکر بسم الله الرحمن الرحیم و ختم آن می باشد که برای حاجات مختلفی از جمله کسب ثروت مجرب می باشد. در این مطلب طریقه ختم بسم الله الرحمن الرحیم برای ثروت را با شما به اشتراک می گذاریم. ختم آیه بسم الله الرحمن الرحیم برای بچه دار شدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ختم بسم الله الرحمن الرحیم برای حاجات و مهمات

رسول اکرم صلی الله علیه و آله فرمود:

(هر امر خطیرى اگر با بسم الله الرحمن الرحیم آغاز نشود، آن امر ناقص و ناتمام خواهد ماند.)

ختم بسم الله برای رفع مشکلات بسیار گره گشا می باشد. اگر حاجت مالی مهمی دارید و از همه جا ناامید شده اید، نیت کنید برای ختم بسم الله الرحمن الرحیم.

ختم بسم الله به چه صورته

طریقه خواندن ختم بسم الله الرحمن الرحیم به این صورت است که بعد از نیت برای ختم بسم الله برای ثروت، از روز یکشنبه شروع می کنی به گفتن ذکر بسم الله الرحمن الرحیم بحق بسم الله الرحمن الرحیم، اولین روز 100 مرتبه، دومین روز 200 مرتبه و تا روز چهلم ختم، هر روز 100 مرتبه این ذکر را اضافه می کنی. یعنی روز چهلم ختم بسم الله الرحمن الرحیم، 4 هزار مرتبه ذکر را تکرار می کنی.

 

در پایان ختم بسم الله می توانید یک بسته خرما را خیرات کنید یا به نیازمندان کمک کنید. همچنین می توانید نماز حاجت روز یكشنبه را نیز بجا بیاورید

ختم بسم الله براي حاجت

پناه بردن به ختم بسم الله الرحمن الرحیم هنگام گرفتاری ها و مشکلات مالی بسیار مجرب می باشد. برای ختم بسم الله بعد از نیت، سه نماز دو رکعتی بخوانید و در هر رکعت بعد از خواندن حمد، 15 مرتبه سوره انشراح را بخوانید. در پایان نماز  786 مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم را بگویید و دعای زیر را بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم اللهم إنی أسألك بفضل بسم الله الرحمن الرحیم ان تلین قلب فلان ابن فلان او فلانة بنت فلان لى وبحق بسم الله الرحمن الرحیم ان تجعل فلان بن فلانة او فلانة بنت فلانة من نصیبى وبهیبة بسم الله الرحمن الرحیم ان ترده لی وبمنزلة بسم الله الرحمن الرحیم ان ترفع قدری وتیسر أمری وتشرح صدری یا من هو (الله لا إله هو الحی القیوم) اللهم انى اسألك بسر الهیبة والقدرة بسر الجبروت والعظمة ان تجعلنی من عبادك المتقین وأهل طاعتك المحبین وارزقنى فلان ابن فلانة او فلانة بنت فلانة یارب العالمین وصلى الله على سیدنا محمد وعلى آله الطیبین الطاهرین

حالا از خداوند طلب حاجت کنید که ان شاالله برآورده خواهد شد.

برای طلب حاجت، نذر نمک امامزاده صالح نیز بسیار مرجب است. در مینویسم می توانید با نحوه نذر نمک امامزاده صالح برای حاجت روایی آشنا شوید.

ختم بسم الله برای رفع مشکلات

اگر مشکلی برای شما پیش آمده اعم از مالی یا روحی و جسمی، به ختم بسم الله روی آورد. در اواخر شب جمعه دو رکعت نماز حاجت به جا آورید، 100 مرتبه صلوات بفرستید، 1001 مرتبه ذکر عظیم بسم الله الرحمن الرحیم را تکرار کنید و دوباره 100 صلوات بفرستید. حالا حاجت خود را از خداوند طلب کنید. گفته می شود این اعمال را باید سه شب انجام دهید. ان شاالله که حاجت روا خواهید شد.

طریقه خواندن ختم بسم الله الرحمن الرحیم

در ختم بسم الله الرحمن الرحیم برای ثروت، بعد از نماز صبح جمعه، غسل کرده، رو به قبله بنشینید، 100 مرتبه صلوات بفرستید، یک مرتبه آیت الکرسی بخوانید و اطراف خود بدمید. حالا ذکر بسم الله الرحمن الرحیم را دوازده هزار مرتبه بگوئید.

بعد از پایان ذکر، دو رکعت نماز حاجت بخوانید، حاجت خود را طلب کنید و 100 مرتبه صلوات بفرستید. ان شاالله که حاجت روا خواهید شد.

همچنین پیشنهاد می کنم متن دعای چهار حمد برای حاجت را از دست ندهید.

ختم بسم الله برای ثروت

به غیر از چند ختم بسم الله براي حاجت که در ابتدای مطلب به آنها اشاره شد، یک مدل ختم بسم الله برای ثروت و رفع مشکلات نیز وجود دارد که به شرح زیر است:

روزی یک مرتبه بگوئید:

بسم الله الرحمن الرحیم یا الله یا الله یا الله

یا رب ّ یا ربّ یا ربّ یا حی ّ یا قیّوم یا ذالجلال والاکرام

یا حَیّ و یا قَیّوم یا ذالجلال والاکرام یا حَیّ و یا قَیّوم یا ذالجلال والاکرام

اسَئَلُکَ باسمِکَ الاعظَم اَن تَرزُقنی رِزقا” حلالا” طَیّبا” برَحمَتِکَ یا ارحم الراحمین

خواص ختم بسم الله 

ذکر بسم الله الرحمن الرحیم بسیار پر فضیلت است و کاری که با نام و یاد خدا انجام شود، نتیجه بخش و موفقیت آمیز خواهد بود. در ادامه تعدادی از خواص ختم ذکر بسم الله الرحمن الرحیم را معرفی می کنیم:

  • ختم 6  مرتبه بسم الله الرحمن الرحیم در آغاز صبح باعث می شود نزد همگان عزیز و محترم شمرده شوی.
  • برای بچه دار شدن، نوشتن 110مرتبه بسم الله الرحمن الرحیم.
  • برای دوری از ناامیدی 10 مرتبه بسم الله الرحیمن الرحیم و یک حمد و چهار قل را بخوانید.
  • برای دور کردن شر شیطان، 21 مرتبه بسم الله الرحمن الرحیم را تکرار کرده و روی کاغذ بنویسید.
  • برای در امان ماندن از بلایای مسافرت، 190 مرتبه بسم الله الرحمن الرحیم را نوشته و همراه خود داشته باشید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.