Take a fresh look at your lifestyle.

ختم سوره رعد برای بچه دار شدن چگونه است؟

طریقه ختم سوره رعد برای بچه دار شدن

زوج هایی که دوست دارند صاحب فرزند شوند، اما این امر میسر نمیرسود می توانند نذر کنند تا با ختم سوره رعد صاحب فرزند شوند. برای این کار باید اعتماد و اعتقاد کامل به خداوند و آیات قرآنی داشته باشید و با خلوص نیت و قلبی پاک ختم سوره رعد را برای بچه دار شدن انجام دهید. اما ختم سوره رعد برای بچه دار شدن چگونه می باشد؟ در این پست در این مورد توضیح می دهیم، با ما همراه باشید.

نحوه ختم سوره رعد برای بچه دار شدن

به نقل از شیخ بهایی می توانید برای بچه دار شدن به صورت زیر عمل کنید:

آیه 31 سوره رعد را به صورت مقطع و جدا جدا بنویسید ( این گونه: و ل و ا ن ق …) و در لفافه ای بپیچید و بر پهلوی زنی که دوست دارد صاحب فرزند شود ببندید.

«وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُیِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الْأَرْضُ أَوْ کُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَىٰ ۗ بَلْ لِلَّهِ الْأَمْرُ جَمِیعًا»

(رعد آیه ۳۱)

با توکل و اعتقاد به پروردگار صاحب فرزند می شوید.

روش ختم سوره رعد برای فرزند دار شدن

روش دیگر به صورت زیر می باشد:

ختم سوره رعد را بصورت چله انجام دهید، یعنی 40 روز پشت سر هم (بدون وقفه) سوره رعد را بخوانید و حاجت خود را از خداوند منان بخواهید.

به امید برآورده شدن حاجتتان.

توجه: اگر بین روز های چله فاصله بیافتد، مجدد از ابتدا باید شروع کرده و 40 روز سوره رعد را بخوانید.

برکات و فضایل خواندن سوره رعد

حضرت محمد (ص) فرموده اند:

“هرکه سوره رعد را قرائت نماید خداوند ده برابر تعداد همه ابرهای گذرنده، در گذشته و حال و آینده به او حسنه عنایت می فرماید و در روز قیامت از وفا کنندگان به عهد الهی خواهد بود.”

پیامبر اکرم (ص) فرموده اند:

“هرکس سوره رعد را در تاریکی شب زیر نور آتش و بعد از نماز عشاء بنویسد و بر خود بیاویزد و همان ساعت بر در خانه حاکم و سلطان ستمگر و زورگویی برود، موجب زوال ملک و هلاکت او می شود.”

امام صادق(ع) فرمودند:

“هر کس سوره رعد را زیاد قرائت نماید، هیچ گاه دچار صاعقه نخواهد شد حتی اگر ناصبی باشد و اگر مؤمن باشد بدون حساب وارد بهشت می شود و حق شفاعت درباره همه خانواده و برادران و آشنایانش را دارد.”

برای خواندن متن سوره رعد کلیک کنید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.