Take a fresh look at your lifestyle.

سریال خوب بد جلف ۳ رادیو اکتیو کی اکران میشود؟ (با حضور مهران مدیری)

باتوجه به استقبالی که از سری دوم فیلم سینمایی خوب، بد جلف شد و این فیلم جز 10 فیلم پرفروش ایرانی در سال 98 شناخته شد، این سوال برای طرفداران آن مطرح است که خوب بد جلف 3 رادیو اکتیو کی اکران میشود؟ ساخت خوب بد جلف 3، با حضور افتخاری مهران مدیری و پیمان قاسم خانی برخلاف سری 1 و 2، در قالب یک مینی سریال 15 قسمتی از آذر 99 کلید خورد و بر بر اساس آخرین گزارشی که به دست ما رسیده قسمت اول سریال خوب بد جلف ۳ جمعه ۱۰ بهمن ماه ۹۹ در فیلیمو اکران خواهد شد.

بهترین فیلم های سینمایی ایرانی در سال 99

خوب بد جلف 3 رادیو اکتیو کی اکران میشود؟

فیلم سینمایی خوب بد جلف 1 با  کارگردانی پیمان قاسم خانی و بازی درخشان پژمان جمشیدی و سام درخشانی در ژانر طنز در زمستان 1394 ساخته شد و با استقبال خوبی از سوی تماشاگرام مواجه شد و همین بزرگترین انگیزه برای ساخت سری دوم و سوم این فیلم طنز شد.

سری دوم خوب بد جلب که با حضور بازیگران جدید مارال فرجاد، حامد کمیلی و ریحانه پارسا با موضوع ارتش سرخ ساخته شد و سری سوم آن نیز به صورت سریال 15 قسمتی ساخته می شود و قرار است که از شبکه نمایش خانگی پخش شود و در آن علاوه بر شخصیت ها اصلی داستان که پژمان جمشیدی و سام درخشانی می باشند  و حمید فرخ نژاد بازیگران جدیدی همچون گوهره خیراندیش، حامد کمیلی، مهران مدیری و پیمان قاسم خانی در آن ایفای نقش نمودند و حضور ریحانه پارسا در این سریال به دلیل مهاجرت وی به ترکیه و دیگر حواشی لغو شد.

فیلمبرداری مینی سریال خوب بد جلب 3 در آذر ماه 99، آغاز شده و قسمت اول سریال خوب بد جلف ۳ جمعه ۱۰ بهمن ماه ۹۹ در فیلیمو اکران خواهد شد.

در گفتگویی که اخیرا پیمان قاسم خانی درباره روند تولید این سریال داشت گفت: حضور مهران مدیری در این سریال احتمالی است و اگر بتواند و فرصت داشته باشد حتما با ما همکاری خواهد داشت. مهران مدیری بازیگر گرانی است و قصد ساخت یک سریال را دارد اگر بتواند حتما در نقش کوتاهی که در سریال خوب بد جلف 3 برای او در نظر گرفته ایفای نقش خواهد کرد.

خوب بد جلف 3 در مورد چیه؟

داستان خوب بد جلف 3 از این قرار است که، شخصیت های اصلی داستان به چچن تبعید شده و در آنجا با فردی به نام غلام برادر کوچکش آشنا می شوند و برای نجات از تبعید با حمید فرخ نژاد (سرگرد شادمان در خوب بد جلف 1) تماس می گیرند و کمک می خواهند و از سوی دیگر فربد برای ساخت فیلم ارتش سری و پیدا کردن کیک زرد آنها  آنها را پیدا می کند اما فربد یک دشمن در مقابل خود دارد…!!

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.