Take a fresh look at your lifestyle.

دانلود آهنگ بی کلام غمگین خارجی از مشهورترین آهنگسازان دنیا

چند آهنگ بی کلام غمگین خارجی که از معروفترین موسیقی های بدون کلام دنیا هستند را در این نوشته مشاهده خواهید کرد. اگر به آهنگ های بی کلام و به خصوص آهنگ های بی کلام غمگین علاقه دارید می توانید برای دانلود آهنگ بی کلام خارجی غمگین از لینک دانلودی که قرار داده ایم استفاده کنید و به راحتی آهنگ بی کلام غمگین مورد نظر خود را با کیفیت بالا دانلود کنید.

دانلود 11 آهنگ بی کلام غمگین خارجی

اگر به دنبال موسیقی بی کلام غمگین خارجی هستید در ادامه برخی از زیباترین و غم انگیزترین قطعه های بدون کلام غمگین خارجی که تاکنون اجرا شده اند آورده شده است. این آثار مربوط به بزرگترین نوازندگان و اهنگسازان سراسر دنیا هستند که همگی در سطح بین المللی شناخته شده اند. با ما همراه باشید.

1. اپرای لا بوهم (La Boheme) اثر جاکومو پوچینی (Giacomo Puccini)

اپرای لا بوهم (La Boheme) اثر جاکومو پوچینی (Giacomo Puccini)این قطعه یک اپرای غمگین بی کلام است. این اثر را جاکومو پوچینی نوشته است. او یکی از مهم ترین اپرا نویس های دوران خودش بوده است. پوچینی در سن ۳۵ سالگی با اپرای مانون لسکو به شهرت بین‌المللی رسید.

جاکومو پوچینی اپرای لا بوهم را در چهر پرده ساخته است. این اثر بر اساس داستانی از یک نویسنده ایتالیایی با نام آن لویجی ایلیکا ساخته شده است. نام این کتاب de la vie de boheme (زندگی بوهمین اثر هنری مرگر) می باشد.

اولین اجرای اپرای لا بوهم، در فوریه ۱۸۹۶ روی صحنه رفت و مورد استقبال چشمگیری قرار گرفت. این اثر پوچینی، به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پر اجراترین اپراها در سراسر دنیا به‌شمار می آید.

دانلود آهنگ بی کلام غمگین لا بوهم

2. آهنگ بی کلام با نام Massiem Mass اثر موتسارت (Mozart)

دومین آهنگ بی کلام غمگین خارجی این لیست اثری است با نام اثر ولفگانگ آمادئوس موتسارت. موتسارت آهنگساز معروف اتریشی است که تنها 35 سال عمر کرد و در این مدت کوتاه آثار برجسته و مهم زیادی از خود به جا گذاشته که کی از معروفترین قطعات او را می توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود موسیقی بی کلام غمگین Massiem Mass

3. دانلود آهنگ بی کلام غمگین Enigma Variations اثر Edward Elgar

دانلود آهنگ بی کلام غمگین خارجیاین قطعه بی کلام غمگین با نام Nimrod یکی از قطعات مجموعه معروف Variation Enigma Elgar است. هر یک از 14 اثر Variation Enigma Elgar توسط یکی از دوستان یا خانواده وی الهام گرفته شده است.

این اپرای بی کلام با نام نیمرود دارای ملودی زیبا و غم انگیزی است که به دنبال راهی برای ابراز غم و اندوه است.

دانلود آهنگ بی کلام غمگین Enigma Variations

4. دانلود آهنگ بی کلام Adagio for Strings اثر Samuel Barber

ساموئل آزبورن باربر (Samuel OsborneBarber) از آهنگسازان مشهور آمریکایی است که در سال 1981 از دنیا رفت. اگر دلتان یک آهنگ رمانیتک بی کلام با ملودی غمگین می خواهد که بدون دغدغه به آن گوش کنید دانلود این موسیقی بدون کلام و زیبا را به شما پیشنهاد می کنیم.

دانلود آهنگ بی کلام غمگین خارجی با نام Adagio for Strings

5. دانلود موسیقی بی کلام غمگین Adagio in G minor اثر Tomaso Albinoni

توماسو  آلبینونی (TomasoAlbinoni) از آهنگسازان برجسته ایتالیایی بود که در ادامه یکی از زیباترین قطعات ساخته شده توسط او که یک آهنگ بی کلام زیبا با درون مایه غم است را تقدیمتان می کنیم.

دانلود موسیقی بی کلام غمگین Adagio in G minor

6. دانلود آهنگ بی کلام غمگین خارجی با نام Come, Sweet Death اثر باخ

دانلود آهنگ بی کلام غمگین خارجی با نام Come, Sweet Death اثر باخیوهان سباستیان باخ (Johann Sebastian Bach) آهنگساز و نوازنده پیانو معروف اهل آلمان است. یکی از زیباترین قطعات بی کلام این اهنگساز معروف را می توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید و در آرامش گوش دهید.

دانلود آهنگ بی کلام غمگین خارجی Come, Sweet Death

7. دانلود موسیقی بدون کلام و غم انگیز با نام 2nd Movement اثر ادوارد الگار

این اثر زیبای Edward Elgar یکی دیگر از موسیقی های بی کلام غمگین خارجی است که می توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود موسیقی بدون کلام و غم انگیز با نام 2nd Movement

8. دانلود آهنگ بی کلام غمگین خارجی اثرهنریک گورسکی (Henryk Gorecki)

8. دانلود آهنگ بی کلام غمگین خارجی اثرهنریک گورسکی (Henryk Gorecki)آهنگ بی کلام غمگین با نام Symphony of Sorrowful Songs اثر هنریک گورسکی یکی از زیباترین قطعات بی کلام و غمگین است. هنریک یک آهنگساز لهستانی محبوب است.

دانلود آهنگ بی کلام غمگین خارجی Symphony of Sorrowful Songs

9. دانلود آهنگ بی کلام اثر هنری پورسل

هنری پرسل (Henry Purcell) نوازندهٔ اُرگ و آهنگساز اهل لندن انگلستان بود. هنری پرسل علی رغم عمر کوتاهی که داشت با وجود استعداد خارق العاده اش تبدیل به یکی ازبرجسته ترین آهنگ‌سازان انگلیسی شد. اثر زیر با نام Dido’s Lament یکی از قطعات کلام غمگین است که می توانید از لینک زیر آن را دانلود کنید.

دانلود آهنگ بی کلام خارجی غمگین 

10. دانلود آهنگ بی کلام غمگین خارجی با نام Adagio lamentoso – Andante

دانلود آهنگ بی کلام غمگین خارجی با نام Adagio lamentoso - Andanteآهنگساز این موسیقی بی کلام غمگین خارجی Rafael Kubelík می باشد. رافائل جرونوم کوبلیک یک آهنگساز اهل چک بود. پدر او یک ویولونیست مشهور به نام جان کوبلیک بود. رافائل اولین ارکستر خود را در سن 19 سالگی روی صحنه برد.

دانلود آهنگ بدون متن غمگین خارجی با کیفیت اصلی

11. دانلود قطعه بی کلام غمگین خارجی Rigoletto

Rigoletto نام اپرایی است که در 3 اپیزود ساخته شده است. این اپرا اثر ساخته شده توسط Giuseppe Verdi (جوزپه فورتونینو فرانچسکو وردی) که یک آهنگساز ایتالیایی معروف است می باشد. این قطعه بر اساس نمایشنامه ای با نام  Le Roi s’amuse  که توسط Francesco Maria Piave نوشته شده ساخته شده است.

دانلود آهنگ بدون متن غمگین خارجی با کیفیت بالا

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.