Take a fresh look at your lifestyle.

دانلود آهنگ زو زو زو کامل + متن آهنگ + انیمیشن

حتما آهنگ Mi Pan Su Su Sum رو در اینستاگرام و تیک تاک شنیدید. لینک دانلود آهنک زو زو زو کامل با کیفیت 320 را در ادامه تقدیم شما میکنیم. اگه معنی متن اهنگ می پان زو زو زو رو میدونید ممنون میشیم در بخش نظرات بنویسید. متن آهنگ زو زو زو و همین طور انیمیشن اون هم در انتهای مطلب آورده شده.

دانلود آهنگ کامل زو زو زو zozozo zo zo zo

لینک دانلود آهنگ زو زو زو با کیفیت 320

لینک دانلود آهنگ زو زو زو کامل | 128

متن آهنگ زو زو زو

دانلود آهنگ زو زو زو کامل

هارمانم بابا نرده چار شافه یعنی چه؟ (دانلود و متن کامل اهنگ)

mi pan su su sum su su su

mi pan yakakus nam nam nam

mi pan su su su su su su sum

mi pan su su sum su su su

mi pan yakakus nam nam nam

mi pan su su su su su su sum

می پان

زو زو زو

زو زو زو

می پان

یام یام یام

می پاااان

زو

زو

زو

زو

می پن زو زو زو چیست؟

می پن زو زو زو صدای TikTok که به عنوان “mi pan su su sum” شناخته می شود ، یکی از بامزه ترین صداهایی است که روی ویدئوهای تیک تاک گذاشته میشود.
صدای جینگل در واقع از یک تجارت غلات روسی نشات گرفته است. “Mi pan su su sum” از طریق محبوبیت گسترده ، چندین نوع خالق را در TikTok گرد هم آورده است.

“Mi pan su su sum ” صدای ساده ای است که از طریق انیمیشن های عجیب و غریب جذابیت پیدا می کند صدا به خودی خود نسبتاً ساده است. در TikTok بارها به عنوان “mi pan su su sum، su su su، mi pan yakakus ñam ñam ñam” رونویسی شده است و در همه جا وجود دارد، مشهورترین آن به صورت یک ویدیوی رقصنده لاما است که از زمان اولین بار در 14 ژوئیه مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به آمار عمومی TikTok ، این ویدیو 12.5 میلیون پسندیدن و تقریبا 90.5 میلیون بازدید دارد – یک تعداد سرسام آور حتی در TikTok. همه چیز در مورد آن یک باره گیج کننده و جذاب است.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.