Take a fresh look at your lifestyle.

در زمستان به کدام شهر ترکیه سفر کنیم؟

حال که هوا رو به سری میرود و فصل تغییر کرده است بسیاری از افراد دوست دارند که در این فصل سرما سفر کنند. زمستان و تابستان فرقی نمی کند در هر زمانی سفر میتواند یک تجربه بسیار خوب باشد. سفر رفتن و دور شدن از مشغله های روزمره کمک شایانی می کند تا ذهنمان را برای مدتی از همه چی دور باشیم و به ذهنمان استراحت دهیم. شاید شما هم مانند برخی از افراد دیگر از سفرهای تکراری شمال و داخل کشور خسته شده باشید، قصد سفر به کشور های دیگر را داشته باشید. بهترین و نزدیک ترین کشوری که میتوانید به آن سفر کنید کشور ترکیه است. اما سوالی که مطرح میشود این است که ” در زمستان به کدام شهر ترکیه سفر کنیم؟ ” 

بهترین شهر ترکیه برای سفر در زمستان

کدام شهر ترکیه برای سفر در زمستان بهتر است؟ نمیشود که یک دفعه و ناگهانی تصمیم بگیرید که سفر کنید، چرا که باید همه چیز را از قبل برنامه ریزی کرده باشید. مخصوصا در فصل سرما که شاید چیز های بیشتری را برای سفر باید آماده و تهیه کنید. قبل از سفر به ترکیه بهتر است که فصل و هوا را مشخص کنید که اکنون در چه موقعیت فصلی هستید؟ در این فصل کدام شهر ها و یا مکان ها زیبا تر هستند؟ در این قسمت از پست نیز قصد داریم تا به سوال” در زمستان به کدام شهر ترکیه سفر کنیم؟ “ پاسخ دهیم و بگوییم که مناسب ترین منطقه ترکیه در فصل سرما کجاست؟

حال که قصد سفر به ترکیه را کرده اید و میخواهید در فصل زمستان و سرما به ترکیه سفر کنید، باید بدانید که کدام شهر های ترکیه در فصل زمستان زیبا هستند؟ ترکیه محیط و مناطق بسیاری دارد که میتوانید دیدن کنید اما کدام شهر های ترکیه در زمستان زیبا تر هستند؟

سفر به شهر کارس ترکیه در زمستان

سفر به شهر کارس ترکیه در زمستان
سفر به شهر کارس ترکیه در زمستان

اگر عاشق سرما هستید و دیدن مناطق پوشیده شده از برف شما را به هیجان در می آورد باید به شما پیشنهاد کنم که به شهر کارس ترکیه در فصل زمستان سفر کنید. چرا که شهر کارس یکی از سردترین مناطق ترکیه است که در واقع در منطقه شرقی آناتولی قرار دارد.

سفر به شهر بولو ترکیه در زمستان

شهر بولو در واق یک شهر کوچک است اما به کوچکی آن دقت نکنید چرا که دارای مناطق تفریحی بسیاری است که طبیعت زیبا و دست نخورده آن توجه همه توریست ها را به خود جلب کرده است. در شهر بولو در یاچه ای وجود دارد که در فصل زمستان واقعا دیدنی است.

 

سفر به شهر بولو ترکیه در زمستان
سفر به شهر بولو ترکیه در زمستان

سفر به شهر بورسا ترکیه در زمستان

خالی از لطف نیست که بگوییم شهر بورسا را به عنوان شهر سبز میشناشند و علت هم این است که، شهر بورسا ترکیه دارای طبیعت بسیار زیبایی است. اگر قصد سفر به ترکیه در فصل زمستان را دارید، شهر بورسا را فراموش نکنید چرا که  میتوانید در آنجا اسکی کنید و سفر به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

سفر به شهر بورسا ترکیه در زمستان
سفر به شهر بورسا ترکیه در زمستان

سفر به شهر کاپادوکیا ترکیه در زمستان

شاید باورتان نشود که شهر کاپادوکیا یک شهر زیرزمینی دارد. اگر از ارتفاع نمی ترسید و بالن سواری را دوست دارید، به شما توصیه می کند که در فصل زمستان حتما به شهر کاپادوکیا سفر کنید و بالن سواری کنید، چرا که دیدن زمین و درختان پوشیده شده از برف تجربه زیبایی است.

در فصل زمستان به کجای ایران سفر کنیم؟

سفر به شهر کاپادوکیا ترکیه در زمستان
سفر به شهر کاپادوکیا ترکیه در زمستان

سفر به پارک ملی هفت دریاچه ترکیه در فصل زمستان

پارک ملی هفت دریاچه ترکیه یک از مناطق طبیعی و زیبا است که در فصل زمستان واقعا دیدنی است.

معرفی ۱۰ شهر زیبا در جهان که برای هر جهانگردی جذابیت دارد

چرا در فصل زمستان به ترکیه سفر کنیم؟

چرا در فصل زمستان به ترکیه سفر کنیم؟
چرا در فصل زمستان به ترکیه سفر کنیم؟

بهترین زمان سفر به ترکیه اواخر فصل تابستان و فصل زمستان است، البته فراموش نکنید که کاملا دلبخواهی است و شما میتوانید در هر زمانی که خواستید به ترکیه سفر کنید. اما در این قسمت ما تنها قصد داریم دلایل سفر به ترکیه در فصل زمستان را بیان کنیم و بگویم که  ” چرا در فصل زمستان به ترکیه سفر کنیم؟ ” در ادامه دلایل را به صورت جداگانه نام میبریم:

  • ارزان تر بودن بلیط

همانطور که میتوانید حدس بزنید ، در فصل زمستان سفر به تریکه ارزان تر و به صرفه تر است.

  • شلوغی کمتر

فصل زمستان و سرما زمانی است که توریست های کمتری به ترکیه سفر می کنند و به همین دلیل میتوانید به سادگی از محیط اطراف خود لذت ببرید و با مردم محلی ترکیه هم بیشتر خو بگیرید.

  • منظره های زیبا

یکی از علت های که بهتر است در فصل زمستان به ترکیه سفر کنید این است که میتوانید منظره های زیبا و کوه ها و درختانی که پوشیده از برف هستند را در مراتع ترکیه مشاهده کنید. ترکیه شهر ها و مناطق مخصوصی دارد که در فصل زمستان بسیار زیبا و حیرت آور میباشند که در ادامه توضیح خواهیم داد.

  • سال نو

در فصل سرما که سال نو میلادی کشور ترکیه هم است میتوانید سفر کنید تا از تخفیف ها، کنسرت ها، فستیوال های آن لذت ببرید.

ارزانترین کشور ها برای سفرهای نوروزی-لیستی از کشورهای ارزان قیمت برای مسافرت

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.