Take a fresh look at your lifestyle.

دعا برای عزیز شدن نزد شوهر + دعا برای ایجاد محبت و تسخیر شوهر

یکی از راه های عزیز شدن نزد شوهر خواندن دعا است.دعا برای عزیز شدن نزد شوهر می تواند در کنار درک همسر و داشتن  رابطه ی احترام آمیز با او به عزیز شدن زن نزد شوهر کمک کند.ما در ادامه تعدادی از دعاهایی که به عزیز شدنتان نزد شوهر کمک می کند و روی محبت و عشق و علاقه بین شما تاثیر مثبت می گذارد قرار داده ایم.

دعا برای عزیز شدن نزد شوهر

دعا برای عزیز شدن نزد شوهر را برای شما خانم های عزیز قرار داده ایم. شما باید این دعا را 11 مرتبه بخوایند و به یک لیوان آب فوت کنید و این آب را به شوهر خود بدهید تا دعا برای عزیز شدن نزد شوهر بر روی همسر شما تاثیر بگذارد و در نزد همسر خود محبوب شوید. اثر دیگر این دعا جلوگیری از خیانت مرد به زن هم می باشد.دعا برای عزیز شدن نزد همس به شرح زیر می باشد :

(( بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَ اللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَ لَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَ وَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَ وَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ ))

سپس متن زیر را بخوانید و به جای فلان بن فلان اسم همسر و پدرش را بگویید، و به جای فلانه بنت فلانه اسم خود و مادر خود را بگویید.

(( العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه ))

ذکر و دعا برای عزیز شدن نزد شوهر

یکی از ذکرها در بین دعا برای عزیز شدن نزد شوهر که بسیار تاثیرگذار و یکی از مجرب ترین اذکار است ذکر یا ودود است. این ذکر در بین دعا برای عزیز شدن نزد شوهر بسیار پرطرفدار است. این ذکر را به مدت 10 روز 1021 مرتبه تکرار کنید. امیدواریم این ذکر باعث شود که به مقصود و هدف خود برسید و مشکلتان حل شود.

همچنین ببینید : دعای معجزه اسا برای روا شدن حاجت در همان ساعت

دعا برای عزیز شدن نزد شوهر و تسخیر او

هرگاه می خواهید برای شوهر خود عزیز شوید می توانید وضو بگیرید و دو رکعت نماز بخوانید ودر هر رکعت بعد از سوره حمد هفت مرنبه این آیه را بخوانید :

(( عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَّةً واللهُ غَفورٌ رَحیم ))

و بعد از سلام نماز این آیه را هفت مرتبه بخوانید :

(( اَللهُمَ لین لی قلب فلان بن فلان کَما لَیِّنتَ الحَدیدَ لِداوود وسَخِّرهُ لی کما سَخَّرتَ ریحَ لِسُلَیمان ))

به مدت یک هفته این نماز را بخوانید.گاهی اوقات خواندن یک مرتبه ی این نماز هم باعث می شود تاثیر خود را داشته باشد. فقط تاثیر آن بستگی به حالات روحی شما دارد.

دعا برای عزیز شدن نزد شوهر در حد عشق

شما می توانید برای عزیز شدن نزد شوهر و همسر خود و حتی هر شخص دیگری هر روز قبل از اینکه با کسی صحبتی داشته باشید و با کسی حرف بزنید 600 بار بسم الله الرحمن الرحیم را بگویید.

دعا برای عزیز شدن زن نزد شوهر

دعا برای ایجاد وابستگی شدید

برای ایجاد وابستگی شدید می توانید دعای زیر را 40 روز به طور مداوم بخوانید. عدد 40 عدد مقدسی است و اگر خواندن دعا را 40 روز به طور مداوم انجام دهید تاثیر خود را می گذارد.

بسم الله الرّحمن الرّحیم ..

اللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ العَن صَنَمَی قُرَیشٍ وَ جِبتَیها وَ طاغُوتَیها

وَ إِفکَیها وَ إِبنَتَیهِما اللَّذینَ خالَفا أمرَک وَ أنکَرا وَحیَک وَ جَحَدا إِنعامَک

وَ عَصَیا َرسُولَک وَ قَلَّبا دینَک وَ حَرَّفا کِتابَک وَ أحبا أعداءَک

دعا برای عزیزشدن نزد شوهر از راه دور

آیه 26 سوره آل عمران را 95 بار به طور مرتب بخوانید و از خدا بخواهید که خداوند محبت شما را در دل همسرتان قرار دهد و رابطه ی خوبی باهم داشته باشید.حداقل دوبار م یتوانید این دعا را بخوانید تا تاثیرگذار باشد.

دعا برای وابسته کردن شوهر نسبت به زن

دعای زیر را بر روی یک چیز شیرین مانند شکلات، خرما و … سه بار بخوانید و به آن فوت کنید و به طرف خود بدهید تا آن را بخورد.محبت و وابستگی شخص نسبت به شما به اندازه ای می رسد که فکرش را هم نمی توانید کنید.

(( یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ ))

مطالب مرتبط : دعا برای دفع بلا و مشکل

دعا برای محبوب شدن نزد شوهر و ایجاد محبت فوری

همسران برای ایجاد مهر و محبت بین خود می توانند آخرین آیه ی سوره توبه را پس از نیمه شب جمعه 30 بار بخوانند تا این دعا تاثیر خود را بگذارد.

 

و در پایان دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر را برای شما قرار می دهیم :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

سَرْمَدِيٌّ سَمِيعٌ بَصِيرٌ ، مُرِيدٌ كَارِهٌ مُدْرِكٌ صَمَدِيٌّ يَسْتَحِقُّ هَذِهِ الصِّفَاتِ وَ هُوَ عَلَى مَا هُوَ عَلَيْهِ
فِي عِزِّ صِفَاتِهِ كَانَ قَوِيّا قَبْلَ وُجُودِ الْقُدْرَةِ وَ الْقُوَّةِ وَ كَانَ عَلِيما قَبْلَ إِيجَادِ الْعِلْمِ وَ الْعِلَّةِ لَمْ يَزَلْ
سُلْطَانا إِذْ لا مَمْلَكَةَ وَ لا مَالَ وَ لَمْ يَزَلْ سُبْحَانا عَلَى جَمِيعِ الْأَحْوَالِ وُجُودُهُ قَبْلَ الْقَبْلِ فِي أَزَلِ

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.