Take a fresh look at your lifestyle.

زمان پخش فصل جدید خندوانه در سال ۹۷

اواخر فروردین امسال برنامه مفرح “خندوانه” آغاز می شود. همانگونه که میدانید مهمانان این برنامه افراد مشهور و بازیگران معروف هستند.حضور جناب خان در این فصل برنامه آنرا جذاب تر خواهد کرد. در ادامه جزئیات بیشتر را به همراه عکس خواهید دید.همراه ما باشید.
به گزارش سایت مینویسم :فصل پنجم “خندوانه” به کارگردانی و اجرای رامبد جوان،اوایل ماه شعبان و همراه اعیاد این ماه به آنتن شبکه نسیم باز می گردد.درحال حاضر لوکیشن این برنامه انتخاب شده و عوامل آن در حال طراحی و اجرای دکور جدید هستند. جذاب ترین نکته این فصل خندوانه حضور جناب خان است.

عکس خندوانه


بیشتر بخوانبد : سوال عجـیب رامبد جوان از مهـمــان خندوانه بهنام بانی
خندوانه با میزبانی بهنام بانی ،خواننده پاپ روی آنتن می رود.کاهش وزن ۱۷ کیلویی بهنام در مدت ۲ ماه سوال عجیب رامبد از او بود. قطعه “من یک دیوانه ام”در ابتدای برنامه اجرا شد و این همان آهنگی بود که بهنام بانی را به شهرت رساند.

عکس خندوانهبقیه سوالات پیرامون آغاز خوانندگی بهنام بانی بود و او پاسخ داد:پدرم نوازنده بود ومن از ۸ سالگی به خوانندگی علاقمند شدم و سپس وارد این عرصه شدم. در ۱۵ سالگی آهنگ های محمد اصفهانی را می خواندم و این کار مشوق من برای خوانندگی بود. بانی ادامه داد:موزیک پاپ با عزیزانی چون محمد اصفهان ی،خشایار اعتمادی و…آغاز شد و با جوانان امروز ادامه پیدا کرده است.

اولین آهنگ شناخته شده بهنام بانی

رامبد در مورد اولین آهنگ بانی از او سوال کرد و او جواب داد:با انتشار”علاقه خاص” در سال گذشته متوجه شدم که این سبک بیشتر از بقیه سبک ها مورد استقبال قرار گرفت. بانی در مورد آلبوم جدید خود گفت:به زودی آلبوم “عاشقم کرده”منتشر خواهد شد که شامل ۱۴ قطعه با آهنگسازی حامد برادران و ترانه عاطفه حبیبی است.

رامبد جوان خندوانه
رامبد در مورد اولویت های زندگی بانی از او پرسیدو بانی پاسخ داد:در حال حاضر به اهدافم فکر می کنم و تلاش خود را برای ماندگاری در این حرفه خواهم کرد تا دوست داشتن بین من و مردم متقابل باشد.بانی ادامه داد اولویت دیگر من سلامتی است و به همین خاطر در مدت ۲ ماه به کاهش وزن ۱۷ کیلویی رسیدم و اولویت بعدی من خانواده است.رامبد از اوپرسید آیا حاضری ماندگاری را به بهای از دست دادن سلامتی و خانواده بدست آوری؟ بانی جواب داد: ماندگاری بدون سلامتی و خانواده هرگز بدست نمی آید.
بهنام بانی اجرای کنسرت برای بچه های کار در مدرسه رویش را به رامبد وعده داد.و رامبد جوان درپایان برنامه اعلام کرد اتفاقات خوبی برای بچه های کار افتاده، کاش من جای آنها بودم.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.