Take a fresh look at your lifestyle.

چه طور لباس صورتی و قرمز را با همدیگر بپوشیم؟

روش ست کردن لباس صورتی و قرمز

به یاد داشته باشید، چه زمانی قوانین سختگیرانه مد بر ما تحمیل شد؟ آن زمان دیگر تمام شده است و ما دیگر نمی توانیم شادتر باشیم. مد باید مناسب با لباس، کفش و لوازم جانبی که شما برای پوشیدن انتخاب می کنید باشد تا شخصیت و خلق و خوی شما را نشان دهد. ما می خواهیم این قوانین را از طریق کنار گذاشتن این تصور غلط که رنگ های خاص مثل صورتی و قرمز به همدیگر نمی آیند بشکنیم.

صورتی و قرمز
صورتی و قرمز

این ۷ دستورالعمل را در مورد روش پوشیدن لباس های قرمز و صورتی با یکدیگر را دنبال کنید و ما تضمین خواهیم کرد که در سر کار و حتی آخر هفته ها با این ترکیبات فصلی شیک به نظر برسید.

بازگشت به چرخ رنگی

وقتی رنگ لباس هایی را که می پوشید خیلی شبیه به هم باشند، خیلی مهم است که در مورد چرخه رنگ فکر کنید، بله خانم ها شما را به دوران بچگی برمی گردانیم ،حیله ما این است که رنگ هایی را که نزدیک به کم رنگ هستند را انتخاب کنید. اگر شما لباس با رنگ قرمز بورگونری می پوشید، به دنبال رنگ صورتی پر رنگ یعنی همان بنفش بروید تا از خودتان تعریف کنید.

صورتی و قرمز
صورتی و قرمز

بیشتر بخوانید روش پوشیدن لباس هایی با رنگ فلزی بدون اینکه به نظر برسد که از یک فضای دیگر آمده اند.

ابتدا با لوازم جانبی شروع کنید

اگر شما از پوشیدن لباس های نامناسب قرمز و صورتی عصبی می شوید، بهترین راه برای تسریع در این روند این است که آن را با لوازم جانبی امتحان کنید، شما با ترکیب کردن و تطبیق دادن عینک آفتابی،کیف،کفش و یا حتی جواهرات اشتباه نخواهید کرد، دو تا از رنگ های جالب رنگ قرمز پر رنگ همراه با رنگ صورتی زیبای بچه گانه که رنگ های مدرن به نظر می رسند را امتحان کنید.

آشکار و واضح بودن

سعی کنید که با سایه زدن دو رنگ قرمز و صورتی با یکدیگر آن ها را با هم ترکیب کنید که این باعث می شود که اینگونه به نظر برسد که رنگ قرمز به مرور زمان از بین رفته است و بدتر از آن این است که شما فکر کنید که تماما لباس های قرمز پوشیده اید و به تفاوت رنگ های دیگر توجهی نکرده باشید شما باید رنگ هایی را انتخاب کنید که مشخص کند که شما خودتان با میل رنگ قرمز و صورتی را پوشیده اید نه اینکه بیانگر آن باشد که شما کور رنگ هستید.

صورتی و قرمز
صورتی و قرمز

جلوگیری از چاپ

در عوض اینکه بافت های متضاد برای ایجاد یک عبارت شیک و جسورانه به کار می روند، یک جلیقه ابریشمی جادویی که با یک شلوار پارچه دوز ست باشد همیشه یک طرح مناسبی است. شما می توانید یک جفت از شلوار پارچه ای همراه با لباس قرمز تنگ زنانه و کت پشمی گشاد بپوشید آن وقت شما می توانید هر جایی که می روید سر خود را بچرخانید.

 

صورتی و قرمز
صورتی و قرمز

آن را با یک رنگ خنثی بپوشید

هنوز هم تردید دارید؟ سعی کنید که رنگ آن لباس را با یک رنگ خنثی مثل رنگ سیاه یا رنگ خاکستری مایل به قهوه ای ست کنید، شما می توانید لباس های روشن را با پوشیدن لوازم جانبی خنثی هماهنگ کنید. برای اینکه این ترفند شما مؤثر باشد شما نیاز به انتخاب لوازم جانبی با رنگ خنثی دارید. برای اینکه لباس های شما نرم تر و زنانه تر به نظر برسند از رنگ های خاکستری مایل به قهوه ای استفاده کنید. شما با کت سبک و کت و شلوار کلاسیک خیلی بی نظیر و خوشتیپ به نظر خواهید رسید.

صورتی و قرمز
صورتی و قرمز

لباس هایی که از قبل ساخته شده اند و رنگ شده اند خریداری کنید

سبک ساده، بهترین نوع سبک است. استرس تلاش برای پیدا کردن لباس کامل صورتی و قرمز را تحمل کنید و به دنبال دامن ها و روپوش هایی باشید که از قبل رنگ شده اند اما بدن خود را در نظر دیگران خوش اندام نگه دارید چون تناسب و خوش اندامی مهم است.

صورتی و قرمز
صورتی و قرمز

آن را با لباس زیر امتحان کنید

یک راه آسان برای امتحان کردن این مد، دنبال کردن لباس های زیر است، ابتدا شلوار ساده لی خود را بپوشید و در مرحله بعد یک ژاکت قرمز مناسب با آن را روی آن بپوشید. اگر شما به این تصمیم رسیدید که ترکیب صورتی و قرمز در طول روز مناسب نیست شما بهتر است فقط ژاکت را بیرون بیاورید.

صوررتی و قرمز
صورتی و قرمز

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.