Take a fresh look at your lifestyle.

ختم سوره مومنون برای بچه دار شدن چگونه است؟

طریقه ختم سوره مومنون برای بچه دار شدن

زوج هایی که آرزوی بچه دار شدن را دارند و به مشکل خورده اند، می توانید با توکل بر خداوند و خواندن سوره مومنون به خواسته قلبی خود برسند. این افراد می توانند ختم سوره مومنون برای بچه دار شدن انجام دهند که بسیار مجرب و پر فضلیت می باشد. اما  ختم سوره مومنون برای بچه دار شدن چگونه است؟ در این پست به شما توضیح داده می شود.

نحوه ختم سوره مومنون برای بچه دار شدن

اگر می خواهید برای بچه دار شدن ختم سوره مومنون انجام دهید، می توانید به یکی از روش های زیر آن را انجام دهید.

روش اول

اگر فردی آیات 12 و 13 و 14 سوره مومنون را با خلوص نیت و اعتماد بر خداوند، بر روی کاغذی نوشته و بشوید و شخصی که در بچه دار شدن مشکل دارد، آن را بخورد بزودی باردار می شود.

توجه: این عمل را باید 3 روز انجام دهد.

آیات 12 و 13 و 14 سوره مومنون:

وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ مِن سُلَالَهٍ مِّن طِینٍ (12)

ثُمَّ جَعَلْنَاهُ نُطْفَهً فِی قَرَارٍ مَّکِینٍ (13)

ثُمَّ خَلَقْنَا النُّطْفَهَ عَلَقَهً فَخَلَقْنَا الْعَلَقَهَ مُضْغَهً فَخَلَقْنَا الْمُضْغَهَ عِظَامًا فَکَسَوْنَا الْعِظَامَ لَحْمًا ثُمَّ أَنشَأْنَاهُ خَلْقًا آخَرَ ۚ فَتَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِینَ (14)

روش دوم

شخصی که بادار نمی شود، نذر کند و 140 بار ختم سوره مومنون بگیرد. یعنی هر زمان که توانست سوره مومنون را قرائت کند تا 140 مرتبه بشود.

توجه: می تواند به افراد دیگر نیز بگوید تا به نیت او هر چند بار که می توانند، سوره مومنون را قرائت کنند.

روش سوم

روش دیگر ختم سوره مومنون به صورت 40 روزه می باشد، یعنی فرد نیت کند و 40 روز پشت سر هم (بدون وقفه) سوره مومنون را برای حاجت روایی و بچه دار شدن بخواند.

برکات و فضائل سوره مومنون به روایت ائمه

حضرت محمد (ص) می فرمایند:

“هر کس سوره مؤمنون را قرائت نماید فرشتگان الهی او را به راحتی و آسایش در روز قیامت و دستیابی به آن چه مایه چشم روشنی آن ها هنگام نزول فرشته مرگ باشد، بشارت می دهند.”

پیامبر اکرم (ص) فرموده اند:

“هر کس سوره مؤمنون را در روز جمعه بخواند و به این امر مداومت نماید منزل او در فردوس اعلاء با پیامبران مرسل باشد و نیز فرمودند: اول و آخر این سوره از گنج های بهشت است.”

پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: 

“اگر سوره مؤمنون را نوشته و بر شخصی که شرب خمر می کند آویخته یا همراه کنند، شراب را بد دانسته و به آن نزدیک نمی شود.”

امام جعفر صادق (ع) فرموده اند:

“اگر شبانه روز سوره مؤمنون را نوشته و در پارچه سفیدی گذاشته و بر مشروب خوار بیاویزند یا همراه او بگذارند، دیگر مشروب نمی خورد و دشمن آن می شود.”

حضرت جعفر صادق (ع) فرموده اند:

“اگر کسی سوره مؤمنون را تلاوت کند خداوند آخر کار او را به سعادت و خوشبختی ختم می کند و اگر همواره در روزهای جمعه بر قرائت سوره «مؤمنون» مداومت داشته باشد جایگاه او در منزل فردوس خواهد بود.”

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.