Take a fresh look at your lifestyle.

طرز استفاده از قبله نمای گوشی

آموزش استفاده از قبله نمای گوشی

خیلی از افراد در هنگام مسافرت به شهرهای مختلف و یا قسمت های مختلفی از شهر خود در پیدا کردن قبله مشکل دارند ما در این پست طرز استفاده از قبله نما گوشی، قبله نما هوشمند، قبله نما آنلاین را به شما آموزش خواهیم داد تا در هر مکان و زمانی بتوانید به راحتی قبله را با استفاده از گوشی هوشمند بیابید.

آموزش استفاده از قبله نما در گوشی آیفون

کاربران گوشی های آیفون جهت استفاده از قبله نما گوشی کافیست به برنامه APP store بروند و با نوشتن قبله نما در قسمت سرچ اپ استور یکی از برنامه هایی که پیشنهادی را دانلود نمایید. ما در اینجا برنامه QIBLA FINDER را دانلود کرده ایم.

طرز استفاده از قبله نما در گوشی ios
طرز استفاده از قبله نما در گوشی ios

پس از دانلود برنامه، شما به راحتی با چرخاندن گوشی خود زاویه دقیق قبله را بیابند. در عکس پایین به طور واضح نشان داده شده است.

طرز استفاده از قبله نما هوشمند
طرز استفاده از قبله نما هوشمند

 

طرز استفاده از قبله نما در گوشی اندروید

کاربران گوشی های اندروید نیز برای استفاده از قبله نمای هوشمند می توانند در برنامه  گوگل پلی ( google play )، با نوشتن کلمه قبله نما در قسمت سرچ این برنامه، می توانند یکی از برنامه های پیشنهادی مربوط به قبله نما را دانلود کنند که ما در اینجا برنامه “قطب نما- قبله نما” برای نماز را دانلود کرده ایم.

طرز استفاده از قبله نمای گوشی های اندروید
طرز استفاده از قبله نمای گوشی های اندروید

 

بعد از دانلود برنامه قبله نما، همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید جهت تلفن همراه خود را تا جایی تغییر می دهید که قبله نما، قبله را به شما نشان دهد.

طرز استفاده از قبله نمای گوشی

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.