Take a fresh look at your lifestyle.

عکس از جی جی حدید در هفته مد نیویورک

جیجی حدید یک مدل لباس آمریکایی است که روی باند بزرگترین طراحان مد در صنعت پیاده روی کرده است. او بر روی جلد “Vogue” ، “Teen Vogue” ، “Harper’s Bazaar” ، “Elle” و “Glamour” را دریافت کرده است. جی جی حدید در 8 سپتامبر در هفته مد نیویورک صاحب باند بود. در این مطلب عکس از جی جی حدید در هفته مد نیویورک و گروه رنگارنگ او را ببینید.

عکس از جی جی حدید و باند همراه آن در هفته مد نیویوک

جیجی حدید اولین بار در دو سالگی شروع به مدلینگ کرد. حدید متولد 1995، دختر مدل یولاندا حدید، ستاره سابق خانه دار رئال بورلی هیلز است. او بر اسب سواری رقابتی و بازی والیبال در دبیرستان مالیبو تمرکز کرد تا اینکه در 17 سالگی توجه خود را به مدلینگ معطوف کرد. حدید با برندهایی از تام فورد و ورساچه گرفته تا ریبوک و ویکتوریا سکرت کار کرده است. او موفقیت های خود را با حضور بی وقفه در جلد مجلات بین المللی مد و روی باند فرودگاه در هر هفته مد اصلی ادامه داد.

این مدل 26 ساله هنگام شروع جشن ها در شهر نیویورک از چهارشنبه 8 سپتامبر روی باند نمایش پرونزا شولر رفت و همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید، جیجی لباس آستین بلند با زرد و آبی پوشیده بود. الگویی که به جلیقه مشکی متصل بود و زیبایی طبیعی او نیز به وضوح در معرض نمایش قرار گرفت.

امیلی راتایکوفسکی و تامی دورفمن از جمله افرادی بودند که از مجموعه بهار/تابستان 2022 این مارک در نمایشگاه استفاده کردند. تامی تصویری از نمایش را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن مدلها با ظاهری شدید در چهره خود ایستاده بودند و تامی نوشت: “مبارز خود را انتخاب کنید”.

جیجی، که تصاویری از این برنامه را در استوری اینستاگرام خود gigihadid@ به اشتراک گذاشت، قطعاً به نظر می رسید که در آن لحظه بزرگ هیجان زده است. دیروز صبح، او عکسهایی از یکی از عکسهای خود را منتشر کرده بود و بخشی از آن را با عنوان “ماه مد آغاز می شود” نوشت.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid)

عکس های باند جی جی حدید و باندش

عکس از جی جی حدید عکس از جی جی حدید عکس از جی جی حدید عکس از جی جی حدید عکس از جی جی حدید

عکس از جی جی حدید عکس از جی جی حدید

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.