Take a fresh look at your lifestyle.

متن تبریک رئیس به کارمندان به مناسبت روز کارمند

متن تبریک رئیس به کارمندان به مناسبت روز کارمند

تمامی عوامل سایت مینویسم، چهارم شهریور، روز کارمند را به تمامی کارمندان عزیز و گرامی تبریک عرض می نمایند. روز چهارم شهریور، یکی از روزهای هفته دولت است که به پاس زحمات کارمندان و خدمت صادقانه آنها، به روز کارمند نامگذاری شده است. ما تصمیم گرفته ایم در این مطلب متن تبریک رئیس به کارمندان به مناسبت روز کارمند را با شما به اشتراک بگذاریم و پیشنهاد می کنیم که از مطالب مرتبط همچون عکس نوشته روز کارمند و متن تبریک روز کارمند نیز بازدید نمایید.

پیام تبریک رئیس به مناسبت روز کارمند

همکاران ارجمندم: تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است. نتیجه بذر تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط زیبا است. درود بر همت بلند‌تان، بدینوسیله ضمن تبریک روز کارمند از زحمات و تلاشهای بیدریغ شما صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

از تلاش شما متشکریم.
روز کارمند گرامی باد.

«متن تبریک رئیس به کارمندان به مناسبت روز کارمند»

در نظام اسلامی، فلسفه وجودی سازمان‌ ها و نهاد ها و نیز بکارگیری کارمندان و کارگزاران اجرایی، خدمت‌ رسانی به مردم است. در این نظام، کارمندان از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و درستی بسیاری از کارها به دست آنان است.

از زحمات شما کمال تشکر را داریم.
روز کارمند مبارک باد.

«متن مناسب برای تبریک رئیس به کارمندان»

روز کارمند، تجلیل از انسان‌ های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مرم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

از خدمت خالصانه شما عزیزان متشکریم
روز کارمند، این قشر محترم، گرامی باد

«بهترین متن تبریک رئیس به کارمندان به مناسبت روز کارمند»

آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین پیوسته پرستاره بوده و فروغ فرهنگ فرزانگی ایرانیان همواره دل و دیده جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده است. جوهر این فرهنگ ایمان است و جان مایه ان عشق و این است راز ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمدی «ص» بدینوسیله روز کارمند را به شما عزیزان که از هیچ تلاشی دریغ نکرده اید و سالها صادقانه خدمت کرده اید، تبریک عرض می کنم و از شما کمال تشکر را دارم.

« متن زیبا تبریک رئیس به کارمندان به مناسبت روز کارمند»

مطلب پیشنهادی: متن تشکر از کارمند نمونه

بر خود واجب میدانم که روز کارمند را به شما عزیزان تبریک عرض کنم و از خداوند متعال برای شما موفقیت را خواهانم. خاطر جمعی واثق دارم با توجه به تعهد، تخصص، دیدگاه و تجربه شما عزیزان شاهد پیشرفت های این مجموعه خواهیم بود.
و من الله التوفیق

«بهترین متن تبریک رئیس به کارمندان به مناسبت روز کارمند»

دیل کارنگی میگوید: «موفقیت در آرزوها، نسبت مستقیم با قدرت اراده ما دارد».
اراده قابل تقدیر شما موفقیت‌تان را تضمین کرد.
با آرزوی موفقیت‌های‌ روز افزون برای شما عزیزان
چهارم شهریور روز کارمند گرامی باشد.

«پیام تبریک رئیس به مناسبت روز کارمند»

از شما کارمندان مسؤل و وظیفه شناس که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری، احترام و اکرام به ارباب رجوع، تقویت حضور و انجام امور محوله به نحو احسن برای پیشرفت مجموعه اهتمام ویژه می ورزید کمال تشکر را داریم و  اطمینان کامل داریم، تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسؤلیت های محوله به کار گرفته و وجدان کاری، صداقت، امانت داری و خدمت را سر لوحهء گفتار و کردار خود قرار داده و تلاش خود را در جهت جلب رضایت ایزد متعال به کار می بندید.
روز کارمند را به تک تک شما عزیزان تبریک عرض می کنم.

«متن برای تبریک رئیس به کارمندان به مناسبت روز کارمند»

تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است. نتیجه بذر تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به پا می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیبا است.
ضمن عرض تبریک روز کارمند، از زحمات شما عزیزان صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می آوریم.

«متن برای تبریک رئیس به کارمندان به مناسبت روز کارمند»

به مناسبت روز کارمند از سال ها تلاش و پیگیری های مستمر و مجدانه شما کارمندان گرامی در راستای احقاق حقوق حضرت ثامن الحجج علیه السلام و ترویج فرهنگ والای وقف، تقدیر و قدردانی می گردد.

«متن تبریک رئیس برای کارمندان به مناسبت روز کارمند»

آری، چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت اهداف راستین، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند. سپاس بیکران برای همدلی و همراهی و همگامی بدون چشم داشت شما که بسیاری از سختی ها را برایمان آسان تر نمود.

با سپاس فراوان، روز کارمند را به شما عزیزان تبریک عرض می کنم.

«متن تبریک رئیس برای کارمندان زیبا»

تجربه بودن با شما طراوت روحمان را افزود و شمیم شور و شعورتان فضای این کانون دوستی را آکنده ساخت. اینک مسرور از خاطراتی شیرین که در کنار هم داشتیم، آرزو می کنیم دستی بالای تمامی دست ها مدد کارت باشد. دلتان مامن مهر خدا، دستهایت درگاه دعا و چشم هایتان گوهری پاک و پربها باد.

چهارم شهریور، روز کارمند گرامی باد

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.