Take a fresh look at your lifestyle.

متن و پیام تبریک روز مجلس برای نماینده و استفاده در پیام های رسمی

متن تبریک روز مجلس

در ادامه مجموعه ای از زیباترین و جدیدترین پیامک تبریک روز مجلس، متن تبریک روز مجلس، پیام رسمی تبریک روز مجلس را برای نماینده و استفاده در بیلبورد به عنوان متن تبریک روز مجلس رسمی قرار داده ایم تا بتوانید به بهترین نحو این روز را به نمایندگان مجلس و اهالی خانه ملت تبریک بگویید.

پیامک، متن رسمی و متن تبریک روز مجلس

در ادامه می توانید پیامک روز مجلس و متن به مناسبت روز مجلس و پیام ویژه برای روز مجلس و متن برای روز مجلس و تبریک روز مجلس را در این بخش دیدن فرمایید.

مجلسی، مدرسی است که مدافع حقوق ملت و ساده زیست باشد

خانه ملت سندی ست بر استقلال طلبی و پیشرفت و ترقی خواهی ایرانیان و پافشاری آنان بر حاکمیت قانون و بهره گیری از خرد جمعی در جامعه. روز مجلس گرامی باد

دهمین روز آذر ماه، سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله سید حسن مدرس و روز مجلس بر شما مبارک و تهنیت باد.

10آذر سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس و با تصویب مجلس شورای اسلامی روز مجلس نامگذاری شد تا همواره یا و خاطره این روحانی خدوم و دلشور تا ابد در یادها بماند.

حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم، یک مشارکت در سرنوشت کشور است کشوری که سرنوشت خودش را، خود تایین می کند.

اس ام اس و پیامک رسمی به مناسبت تبریک روز مجلس

مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۳ تیر سال ۱۳۷۲ با تصویب ماده واحده‌ای، روز ۱۰ آذر ماه، سالروز شهادت مجتهد مجاهد و سیاستمدار متعهد آیت الله سید حسن مدرس را به عنوان روز مجلس نامگذاری کرد.

متن رسمی پیغام تبریک روز مجلس به نماینده:

متن اين پيام می تواند به شرح زیر باشد :

سرور/سرواران گرامي جناب آقاي
نماينده/نمایندگان محترم مردم ……….. درمجلس شوراي اسلامي
با سلام وتحيات
به راستی که فردا از آن ماست؛ همانا که سرنوشت باغ را باغبان آن رقم می زند و حال سرنوشت باغ ملت در دست های بهارانه شماست.شما که گل های بالندگی، از زلالی اندیشه تان سیراب می شوند و درختان تناور سازندگی، به تجربه های سبز همیشگی تان قلمه می خورند؛ نسیم حضورتان ، عطر رویش است در ذهن تمام گلدان ها، شما باغبانان دل سوزی هستید که پاییز را از رؤیای باغ می گیرید و ترانه آبادانی سر می دهید. روز مجلس گرامی باد.

با کار و تلاش شبانه روزی شما، نتیجه تمام درخت ها، سیب های خوشبختی است. وقتی شما نگهبان باغ باشید، خواب پرچین ها طلایی است و پاییز، هرگزجرأت رویش ندارد. قانون شکفتن در دست های سبز شما تصویب می شود تاآینده باغ، همیشه بهاری باشد.
روز مجلس برشما  و دیگر همکاران خدوم تان مبارك و تهنیت می گوییم وياد وخاطره” شهيد مدرس ” اسوه شجاعت ،صراحت و مردم داري را گرامی میداریم .

رفتار داوطلبان در ریخت و پاش و خرج و تبلیغات زیاد از اندازه ی لازم می تواند ماها و آحاد مردم را نسبت به آنچه بعداً پیش خواهد آمد آگاه کند.
رهبر انقلاب

انتخابات ،‌هم حق ملت است، هم یک وظیفه ی ملی است.

انتنظام جمهوری اسلامی نظامهای انتصابی قدرتها را نسخ کرد و انتخاب مردم را در مدیریت کشور دارای نقش کرد.ابات ،‌هم حق ملت است، هم یک وظیفه ی ملی است.

این حق آحاد ملت است که بتوانند انتخاب کنند و در تعیین مدیر کشور دارای نقش باشند.

انتخابات برگ زرینی از حماسه مردم در تاریخ ایران اسلامی است و این حماسه آفرینی ها توسط شما نمایندگان عزیز تکمیل می شود.

««متن پیام برای روز مجلس»»

هر رای مردم مانند یک تیر به قلب دشمن است چرا که آنها با این کار ارتشی نیرومند و دانشمند و توانا را در یکجا گرد هم می آورند! حضور گسترده در انتخابات یعنی اعلام حمایت ملت از ولایت و دین ناب محمدی.

متن رسمی تبریک روز مجلس 

دهم آذر ماه سالروز یک حماسه جاری در جامعه است و فرصتی مغتنم تا یاد و خاطره نمایندگان و کارمندان شهید مجلس شورای اسلامی را گرامی بداریم. مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در خانه ملت همچون گذشته با اشراف کامل بر مشکلات مردم، تلاش خواهند نمود تا با تعامل و همکاری نزدیک با سایر قوا در مسیر رفع مسائل مردم به ویژه در حوزه معیشت، گام‌های بلند و ارزنده‌ای بردارند. روز مجلس مبارک باد

اس ام اس رسمی اداری مخصوص روز مجلس

اینجانب دهم آذر ماه روز مجلس شورای اسلامی را به ریاست و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و توفیق حرکت صحیح توام با بصیرت تمامی خدمتگزاران ملت را از درگاه ایزدمنان خواستارم. روز مجلس مبارک باد

»»تبریک روز مجلس به نمایندگان مجلس««

تطابق نامگذاری روز مجلس با سالروز شهادت شهید مدرس، نشان‌گذاری مسیر مبارزه و ایستادگی خستگی‌ناپذیر نمایندگان مردم در مقابل استبداد و استعمار بیگانه است، نشانی از استقامت که الگویی ارزشمند از وکالت مردم در ردای نمایندگی ملت شد و به گنجینه‌ای ماندگار در تاریخ بلند ایران اسلامی مبدل گشت. روز مجلس مبارک باد

متن پیامک اداری رسمی تبریک روز مجلس

هرساله دهم آذر ماه، همزمان با سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس به نام روز مجلس نامگذاری شده است. نهادی که با برآمدن از دل ملت به نماد مسلم و بی‌بدیل مردم‍سالاری دینی در جامعه اسلامی بدل گشته است. نمادی که در طول بیش از یک قرن فعالیت خود بنا به فرموده رهبر فقید انقلاب اسلامی «خانه واقعی ملت» نام گرفته است و همواره در راس امور نظام مقدس جمهوری اسلامی درخشیده است.

متن پیام رسمی برای تبریک روز مجلس

مجلس شورای اسلامی، مجلس مشورت است. مجلسی که باید متفکرین مسائلی را که مایحتاج ملت و کشور است در میان بگذارند، با هم مشورت و مباحثه کنند. شما آقایان وکیل مردم هستید و باید آنچه دلخواه ملت هست و آنچه دلخواه اسلام است آنجا مطرح بشود و همه چیزش اسلامی باشد. بر فرض من با شما ـ خدای نخواسته ـ یک حساب خورده ای دارم نباید در مجلس به این حسابها رسیدگی شود، بلکه مجلس مرکز همه قدرت ها و قانون ها است و این مجلس است که همه را هدایت می کند و باید هدایت کند. پس شأن مجلس باید حفظ شود. روز مجلس مبارک باد

متن اداری رسمی تبریک روز مجلس

حضرت امام خمینی(ره) : نمایندگان محترم مجلس قبل از پرداختن به لوایح و تبصره ها و مواد غیرضروری به فکر مسائل اصلی و کلیدی کشور باشند، و بر اساس اسلام عزیز در کمیسیون ها با طرح قوانین و لوایح به سمتی حرکت کنند که مشکلات اساسی کشور مرتفع، و سیاست های زیربنایی در امور فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در راستای کمک به محرومین و رفع استضعاف، به مورد اجرا درآید. روز مجلس مبارک باد

سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس از سوی مجلس شورای اسلامی با عنوان روز مجلس نام گذاری شده است. شایسته است که نمایندگان محترم مجلس با مطالعه شخصیت اخلاقی، اجتماعی و سیاسی این مرد بزرگ، او را الگوی خود قرار دهند و در عمل از ویژگی های بارز اخلاقی و سیاسی و… تبعیت نمایند.

مدرس حتی در دورانی که نماینده مجلس بود، بسیار ساده می زیست، لباس او جامه ای کرباسین بود و همان غذایی را می خورد که مردم عادی می خوردند، در منزل محقری مسکن کرده بود و حصیری بیش زیر پا نداشت، به طوری که مورد اعتراض دوستان خود واقع می شد؛ ولی در جواب می گفت: «شخصیت انسان به لباس نیست؛ به فهم و اندیشه و آگاهی اوست. اگر من حرف حق خود را آزادانه بیان می کنم، برای این است که چیزی ندارم که از دست بدهم و از کسی هم چیزی نمی خواهم اگر شما هم بار خود را سبک کنید و توقع را کم نمایید، آزاد می شوید».

پیامک رسمی اداری تبریک روز مجلس

مجلس شورای اسلامی که از نخبگان مردم تشکیل می شود، علاوه بر جایگاه سیاسی خود، از جهت اخلاقی و اجتماعی نیز مورد توجه مردم است. روز مجلس مبارک باد

از این رو، به جاست که نمایندگان محترم مجلس سیاست را در جهت اخلاقی آن سوق دهند و از طرح بحث هایی که در مردم ایجاد تنش و ناآرامی می کند، پرهیز کنند و در جهت خواسته های مردم و آرامش جامعه گام بردارند.

متن جدید تبریک روز مجلس

یکی از شاخصه های مهم توسعه اقتصادی، وجود برنامه ریزی و بودجه بندی دقیق است. در دنیای جدید، تنظیم بودجه نقش اساسی در سالم سازی ساختار اقتصادی جامعه ایفا می کند. به طوری که یک برنامه ریزی سالم می تواند وسیله ای برای اعمال نظارت دقیق قوه مقننه بر قوه مجریه باشد و با تعیین بودجه مورد نیاز و نیز وظایف ارگان ها و سازمان های دولتی در جهت ساماندهی وضعیت اقتصادی آنها قدمهای مؤثری بردارد.

بدون شک نقش مجلس شورای اسلامی بویژه کمیسیون های برنامه ریز در این مورد بسیار با اهمیت و حیاتی است از این رو، یک مجلس قوی و توانمند علاوه بر برخورداری از نیروهای کارآمد اقتصادی و برنامه ریز، از تجربه های اغیار هم به خوبی استفاده می کند.

اس ام اس تبریک روز مجلس اداری

مجلس شورای اسلامی چکیده خون هزاران شهید است که برای برافراشتن پرچم اسلام جانفشانی ها کردند؛ مجلس مجموعه ای از نخبگان مردم است؛ مجلس تبلور اراده ملت است؛ مجلس عصاره زحمت های طاقت فرسای امتی سلحشور و مقاوم است؛ از این رو باید مظهر حاکمیت و قدرت مردم باشد و نمایندگان آن نیز باید در جهت اراده و خواست مردم و صلاح جامعه و اسلام گام بردارند.
نماینده مجلس

نماینده مجلس کسی است که مردم با انتخاب خود در واقع اعتقاد، ایمان، صداقت، تقوا و کاردانی او را نیز مورد تأیید قرار داده اند تا در جایگاه قانون گذاری از حقوق ملت به دفاع بپردازد و خود را در برابر سرنوشت مردم مسئول بداند. پس نمایندگان باید به نقش خطیر خود در ترسیم سرنوشت مردم و جامعه اسلامی آگاه باشند و از این مقام حراست و نگهبانی کنند، تا مورد سوء استفاده بیگانگان واقع نشود.

هر حضور در انتخابات یعنی شرکت در مانور وحدت رای مردم در انتخابات خمپاره‌ای به اردوگاه دشمن است

مجلس در سیستم حکومتی و سازمان مهندسی جامعه، قوه مقننه یک کشور تعریف شده است؛ مجلس تجلی گاه زنده و عینی روح جمعی با نشانه هایی همچون اندیشه، آگاهی، رشد، انتخاب، اراده، بیان، عمل و قدرت تصمیم گیری هرجامعه است. مجلس مهم ترین رکن اساسی دموکراسی و جامعه مدنی محسوب می شود؛ مجلس نمود عینی تصمیم گیری مردم در تعیین سرنوشت خود و مهم ترین پل ارتباطی قانونی مردم با حکومت است؛ مجلس رسالت دفاع از تمام حقوق قانونی مردم در قبال حکومت را به عهده دارد و مجلس بزرگترین امید و پناهگاه مردم است. روز مجلس مبارک باد

جملات مخصوص تبریک روز مجلس

یکی از کارکردهای مهم مجلس شورای اسلامی در سطح جهانی، ایجاد بستری مناسب برای هماهنگی و همنوایی با ملت های دنیا و مجالس کشورهای اسلامی است؛ در این راستا تشکیل اجلاس رؤسای مجالش کشورهای اسلامی بود که در مجلس پنجم به تصویب رسید و در سطح جهانی مورد توجه همگان واقع شد.

امید است که این امر باعث اتحاد روزافزون ملتهای مسلمان گردد. روز مجلس مبارک باد

هر انتخاباتی‌ برای‌ ملت‌ ما و فضای‌ عمومی‌ کشور مثل‌ نسیمی‌ است‌ که‌ فضا را تغییر
می‌دهد و معطر می‌کند؛ هوای‌ تازه‌ای‌ در فضای‌ کشور به‌ وجود می‌آورد و امیدهای‌ تازه‌ای‌ در دل‌ها زنده میکند

اس ام اس تبریک روز مجلس – اس ام اس مخصوص روز مجلس

دهم آذر ماه سالروز شهادت حضرت آیت الله مدرس و روز مجلس شورای اسلامی را گرامی میداریم .

بی شک مجلس شورای اسلامی بعنوان عصاره فضائل ملت و مبتنی بر علم و عقلانیت باید در راس امور باشد و محلی برای تکثر و تضارب آرا ، ویترین جمهوریت و مدنیت نظام است.

دهم آذرماه سالروز شهادت عالم و مجاهد آیت‌الله سید حسن مدرس که به روز مجلس نامگذاری شده فرصت مغتنمی است تا قدردان زحمات نمایندگان خدوم و دلسوز مردم در مجلس شورای اسلامی باشیم.
روح شفافیت و عدالت در کالبد نظارت و قانونگذاری با پشتوانه رای ملت تکیه گاهی مدنی را قوام بخشیده است که ما آن را با نام مجلس شورای اسلامی می‌شناسیم.
ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس، فرارسیدن روز مجلس شورای اسلامی را به همه نمایندگان زحمتکش مجلس شورای اسلامی تبریک می گویم و امیدوارم در راه دفاع از حقوق ملت و اعتلای جایگاه مجلس که به حق مظهر مردم سالاری و اراده مردم است، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) موفق و پایدار باشید.

دهم آذر سالروز شهادت بزرگ مردی از تبار آزادگان، اسوه حق طلبی، روحانی برجسته و متعهد به اسلام و ملت، شهید” آیت الله سیدحسن مدرس” است، که با فریاد عدالت خواهی و استبداد ستیزی در برابر سلطه استعمارگران ایستاد و جایگاه نمایندگی مردم را اعتلا بخشید.
روز مجلس شورای اسلامی پاسداشت، نشان‌گذاری و هموار کردن مسیر مبارزه و ایستادگی خستگی‌ناپذیر نمایندگان مردم در مقابل استبداد و استعمار بیگانه است و به گنجینه‌ای ماندگار در تاریخ بلند ایران اسلامی تبدیل شده است.

مجلس تجلے گاه خواست و اراده ملّت ها در تعیین سرنوشت خود و مهم ترین پل ارتباطے مردم با ڪارگزاران حڪومتے محسوب شده و والاترین رسالتش دفاع از حقوق قانونے مردم است.⁣ روزمجلس گرامی باد

شهید آیت الله سید حسن مدرس، از بزرگ مردان تاریخ ایران زمین است. او که حدود هفده سال نماینده مجلس بود، هیچ گاه از راه انقلابی خویش پشیمان نشد و در طول این مدت، با جسارت و شجاعت شگفت انگیز به مبارزه با استبداد و استعمار پرداخت و سر انجام جان خود را نیز در این راه فدا کرد. انتخاب سالروز شهادت ایشان به عنوان روز مجلس از سوی مجلس شورای اسلامی، به ماندگاری نام و یاد او در خاطرها و شناخت هر چه بیشتر این عالم انقلابی کمک خواهد کرد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.