Take a fresh look at your lifestyle.

مدل پرده زیبای اروپایی با طرح شکوفه های زیبا

شکوفه های تازه تزئین گل های تزئینی پرده ای بافته شده

جیب برای نگه داشتن گل در این پرده های بافته شده از موضوعات کاغذی، ساخته شده توسط هنرمند Akane Moriyama و شرکت طراحی Umé استودیو گنجانیده شده است

مدل پرده 2018
پرده های سبز درهم و برهم شامل بیش از 100 جیب است که می توان گل های تازه را در آن قرار داد.
این یک موضوع دوامدار است که از ویشی ساخته می شود – یک نوع کاغذ ژاپنی است که می تواند از بامبو، کنف، برنج، گندم یا ژوت ساخته شود. این صنایع در فهرست میراث فرهنگی غیرقانونی یونسکو ثبت شده است.

مدل پرده 2018
موریاما ، یک طراح نساجی ژاپنی که در استکهلم مستقر است، ابتدا “پرده گلبرگ” را برای نصب 2010 در پایتخت سوئد ایجاد کرد.
او با استودیوی Umé مبتنی بر کالیفرنیا کار میکرد تا مجددا پروژه را عوض کند، اما جایگزین نخ های کتانی با رشته های peshi.
“Umee Studio گفت:” پرده در یک اجرا محدود از 30 قطعه تولید می شود و هر مرحله در یک کارخانه کوچک کوچک در ژاپن تولید می شود که هر کدام به شیوه و تکنیک منحصر به فرد خود اختصاص داده است. ”

مدل پرده 2018

“این در شیکوکو آغاز می شود، که در آن کاغذ ورقه از ورید ها در برگ گیاه مانیل جوت ساخته شده است. برگ های فردی قبل از اینکه توسط سازندگان اصلی ساز، که قبل از فشار دادن آنها به ورقه های انعطاف پذیر، اطمینان حاصل می کنند، به شدت بازرسی می شوند.”

مدل پرده 2018

سپس نوارها در یک تاسیسات Fukui سرازیر میشوند و منجر به یک موضوع انعطاف پذیر و با دوام میشوند و سپس در یک کارگاه کوچک در نزدیکی توکیو به پردهها میچسبند.

مدل پرده 2018

هنگامی که به پایان رسید، پارچه را می توان سفارشی و تزئین شده با هر شاخ و برگ که مالک آن ترجیح می دهد.همچنین آلی، قابل شستشو و بدون مواد شیمیایی است.

مدل پرده 2018

پرده شفاف بخشی از مجموعه ای به نام Objects for Everyday Living است، که در آن اشیاء روزمره با عناصر بازیگوش طراحی شده اند که به سبب احیای اقلام معمولی عرفانی طراحی شده اند.

مدل پرده 2018

پرده در نمایشگاه WestEdge Design در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، که از 19 تا 22 اکتبر برگزار می شود، نمایش داده خواهد شد .

مدل پرده 2018

استودیو Umé توسط ویکتور Lefebre و Mei-Lan Tan ساخته شده است، که قبلا در شرکت معماری Herzog & De Meuron کار کرده است . در اوکولند، کالیفرنیا، با مهارت های هنری و تکنیک های قرن ها در سراسر جهان همکاری می کنند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.