Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی انواع پوزه بند برای سگ

پوزه بند سگ وسیله ای است دور دهان سگ بسته می شود تا از باز شدن دهان سگ جلوگیری کند از این وسیله برای جلوگیری از پارس کردن بی موقع سگ استفاده می شود.همچنین این وسیله خیال صاحبان را از گاز گرفتن سگ راحت می کند  پوزه بند سگ در انواع و سایز های مختلفی می باشد و همچنین نوع و جنس آن ها متفاوت می باشد در این مقاله می خواهیم انواع پوزه بند و دلیل استفاده از آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

پوزه بند مدل چرمی برای سگانواع پوزه بند برای سگ و دلیل استفاده از آن

پوزه بند در انواع و گونه های مختلفی ساخته شده است و هدف از ساخت آن جلو گیری از پارس کردن بی موقع سگ می باشد. پوزه بند سگ در نوع های مختلفی درست می شود، پوزه بند با سیم ، پوزه بند چرمی و پوزه بندی که ترکیبی از این دو نوع ساخته شده است. از آنجایی که سگ ها در اندازه وسایز های مختلفی می باشند اندازه پوزه های آن نیز متفاوت است به همین خاطر در اندازه و شکل های مختلفی پوزه بند ها را درست می کنند تا متناسب با پوزه سگ شما باشد زمانی متناسب با پوزه سگ می باشد که ، سگ بتواند به راحتی با آن آب بخورد و نفس بکشد ولی نتواند پارس کند.

پوزه بند فلزی برای سگ های کوچکچرا از پوزه بند برای سگ استفاده کنیم؟

در مواقعی که سگ خود را به خوبی تربیت نکرده ایم و مدام در حال پارس کردن می باشد بهتر است از پوزه بند استفاده کنید زیرا هم آرامش خودتان و همسایه هایتان را از صداهای بی وقفه سگ خود حفظ کرده اید. اگر سگ به خوبی تربیت نشده باشد ممکن است در نیمه شب بی دلیل پارس کند و شما هر چقدر هم سگ خود را دوست داشته باشید با صداهایی بی موقع سگ خود اذیت می شوید و اگر در در نیمه های شب پارس کند با شکایت همسایه ها مواجه خواهید شد.

اول از همه باید بدانید که سگ بی دلیل پارس نمی کند براساس خصوصیات سگ ها می توان گفت آن ها برای برقراری ارتباط با یک دیگر و انسان ها پارس می کنند  و دیگر دلیل پارس کردن سگ اظطراب ، تهاجم ، دفاع ، خطر و نا امنی می باشد. و شما می توانید با تربیت کردن درست سگ خود را آشنا کنید که چه زمانی پارس کنند و چه زمانی نباید پارس کنند.

پوزه بند چسبی برای سگآموزش دادن درست و به موقع پارس کردن سگ کار بسیار سخت و پیچیده ای نمی باشد و فقط نیاز دارید که صبر و حوصله زیادی را به خرج دهید. همچنین شما باید ذات سگ را درک کنید و بتوانید تشخیص دهید که پارسی که سگ می کند نیازش چیست و چرا پارس می کند طوری که پارسی که از سر نیاز به غذاست و یا پارسی که به معنی وجود بیگانست و …. را به خوبی تشخیص دهید. لازم به ذکر است که بدانید سگ هایی هستند که بدون هیچ دلیلی پارس می کنند دلیلش هم می تواند تربیت نشدن درست سگ و یا لوس کردن بیش از حد آن دانست.    پس اگر سگ بدون هیچ دلیلی و غیر قابل کنترل پارس کرد بعلت رفتار و اخلاقش می باشد. شما باید فرمان درستی را بکار برید.

ولی در مواقعی هم اتفاق افتاده است که سگ بی دلیل گاز گرفته باشد به همین خاطر برای جلوگیری از گاز گرفتن سگ از پوزه بند استفاده می شد تا امنیت افرادی که در کنار سگ هستند تضمین شود.

تصاویری انواع مختلف پوزه بند برای سگ

مشخصات پوزه بند های مخصوص برای سگ سایز خیلی کوچک 

یکسری از پوزه بندها برای استفاده کردن در مدت زمان کم می باشد و برای طولانی مدت نباید به هیچ گونه استفاده شود. در ادامه یکسری از مشخصات پوزه بند ساخت آلمان برای سگ های کوچک را گفته شده است.

پوزه بند سگ

  1. نوارچسب اضافی روی پوزه جهت اتصال  قوی تر
  2. قابلیت تنظیم اندازه دور پوزه و بند دور گردن
  3. موثر جهت توقف گاز گرفتن، جویدن و پارس کردن
  4. اندازه دور پوزه: ۱۲ تا ۱۴ سانتی متر
  5. اندازه زیر پوزه عمق ۵,۵  سانتی متر

 

 

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.