Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه برای گوشی های اندروید و آیفون

امروزه تب و تاب ورزش و تناسب اندام باعث شده باشگاه های ورزشی مملو از جمعیت شوند. اهمیت ورزش بر هیچ کس پوشیده نیست و اگر زمان، پول یا انگیزه ی لازم برای عضویت در یک باشگاه ورزشی را ندارید، به این معنی نیست که شما باید ورزش کردن و مراقبت از سلامتی خود را کنار بگذارید. اپلیکیشن های ورزش زیادی برای گوشی های اندروید و آیفون وجود دارند که می توانند گوشی شما را به یک مربی شخصی تبدیل کنند، تا شما براحتی در خانه ورزش کنید.

با نصب اپلیکیشن های ورزش در خانه، دیگر افراد شاغل بهانه ای برای فرار از ورزش نخواهند داشت. با ما باشید تا بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن های برتر برای انجام ورزش در خانه 

این اپلیکشن ها برای ورزش کردن در خانه، تمرین های مخصوص به خود را دارند که در عرض چند دقیقه انجام می شوند و تقریباً تمامی آن ها دارای حرکات ورزشی بر پایه ورزش های سنگین اما کوتاه مدت هستند به گونه ای که تمامی افراد بدون توجه به مشغله ی زندگی خود، می توانند به تناسب اندام دست یابند. همچنین می توانید از 9 حرکت فوق العاده برای لاغری شکم و پهلو استفاده کنید.

اپلیکیشن تناسب اندام 8fit

اگر به فکر دانلود برنامه ورزش در خانه برای لاغری هستید، یکی از کامل ترین و پر دانلودترین اپلیکیشن های موجود، 8fit است. در این اپلیکیشن شما می توانید تمرین های ورزشی را با رژیم های غذایی سالم طراحی شده توسط متخصصان تغذیه ترکیب کنید. در برنامه 8fit همچنین می توانید پیشرفت خود را دنبال کرده و تمرین های ورزشی درست را بر اساس نیازهای شخصی خود انجام دهید.

این اپلیکیشن برنامه های ورزشی هفتگی را بر اساس تمرین های تناوبی با شدت بالا (HIIT) پیشنهاد می دهد. هر تمرین یا حرکت چیزی بین پنج تا بیست دقیقه طول می کشد، در نتیجه به زمان زیادی برای انجام آن نیاز ندارید.

کوچک کردن شکم در یک ماه با ورزش با 10 تمرین مفید

یکی از بهترین اپلیکیشن های تمرینات ورزشی اپلیکیشن  8fit است که ورزش کردن را آسان می کند. کافی است اپلیکیشن را باز کرده و یک تمرین یا نوع ورزشی که می خواهید انجام دهید را انتخاب کنید و دستورالعمل های موجود در گوشی را دنبال کنید تا ورزش در زمان معین کامل شود. این اپلیکیشن شامل ورزش هایی برای تمامی سطوح و گروه های عضلانی است و با استفاده از آن، هر فرد می تواند بر اساس نیازها و توانایی های خود ورزش کند.

علاوه بر تمرینات متعدد ورزشی، این اپلیکیشن تعدادی ویدئوی ورزش انفرادی و راهنمایی تناسب اندام و تغذیه را در اختیار شما قرار می دهد تا نه تنها حرکات ورزشی بلکه رژیم غذایی درست را بکار گیرید و به سرعت به هدف خود برسید.

بدون شک، بهترین نکته در مورد 8fit و نقطه تمایز آن با دیگر اپلیکیشن ها، بخشی است که با عنوان تمرکز بر تغذیه سالم در آن گنجانده شده است. به طور کلی، شما باید این دو را با هم ترکیب کنید تا هم به کاهش وزن و هم به سلامتی دست پیدا کنید. علاوه بر این، نسخه ی حرفه ای این اپلیکیشن به مربیان ورزشی و متخصصان تغذیه ایده های خوبی ارائه می دهد.

اپلیکیشن ورزش در خانه Seven

همانطور که از نام این اپلیکیشن مشخص است، نکته منحصر به فرد در مورد برنامه Seven این است که شما می توانید تمرین هایی را در عرض 7 دقیقه در روز انجام دهید.

این تمرین های ورزشی برای انجام ورزش در خانه طراحی شده اند و شما می توانید آن ها را با استفاده از یک صندلی یا دیوار انجام دهید. آن ها حرکات ساده هفت دقیقه ای هستند که شامل: نشستن در برابر دیوار، اسکوات، حرکت پروانه و شنای سوئدی می باشند و به راحتی در خانه قابل اجرا هستند. با توجه به آنچه گفته شد، این تمرین های ورزشی با شدت بالا و بدون استراحت انجام می شوند. در این اپلیکیشن هیچ مربی وجود ندارد اما تصویری برای شما به نمایش در می آید که بر اساس آن هر ورزش را انجام می دهید.

اپلیکیشن Seven منحصر به فرد است زیرا شباهت زیادی به یک بازی ویدئویی دارد: هدف این اپلیکیشن، انجام 7 دقیقه ورزش روزانه به مدت 7 ماه به منظور دستیابی به تناسب اندام %100 است و اگر این برنامه را کامل کنید به شما سه ستاره می دهد. هر روزی که بدون انجام ورزش مشخص شده بگذرد، شما یک قلب را از دست خواهید داد و وقتی سه قلب را از دست دهید، با از دست دادن پیشرفت ماهانه مجازات خواهید شد. این مشوقی است که حتی یک روز از حرکات ورزشی را از دست ندهید.

این اپلیکیشن همچنین یک نسخه ی پولی دارد که تمام ورزش ها و نمودارها را باز می کند اما نسخه ی رایگان آن نیز از محتوای خوبی برخوردار است.

اپلیکیشن تناسب اندام Freeletics Bodyweight

یکی دیگر از بهترین برنامه های ورزش در خانه برای گوشی های اندروید و آیفون Freeletics Bodyweight نام دارد. این برنامه مجموعه ای از چهار اپلیکیشن (Bodyweight، Gym، Running و Nutrition) می باشد، اگرچه اپلیکیشن که ما بر آن تمرکز داریم همان Bodyweight است. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا در خانه، پارک یا هر جای دیگر به ورزش کردن بپردازید. این اپلیکیشن با پروفایل ورزشی شما انطباق می یابد و این امکان را برای شما فراهم می سازد تا نمودارهای مختلف ورزشی را در بازه ی زمانی 5 تا 30 دقیقه ای تنها با استفاده از گوشی براساس وزن بدنتان انجام دهید.

معرفی 10 حرکت ورزشی برای لاغری پایین تنه (ران و باسن)

تمرینات ورزشی موجود در این اپلیکیشن هم برای تازه کارها و هم برای افرادی که از تناسب اندام خوبی برخوردار هستند، گزینه ی مناسبی می باشد. اگرچه، نسخه ی رایگان آن خوب است اما برای بهره گیری از تمام امکانات باید یکی از برنامه های پولی را خریداری کنید. اگر نسخه ی Coach را بگیرید، به شما امکان دانلود و استفاده از برنامه های ورزشی موجود در اپلیکیشن های Gym و Running به صورت رایگان داده می شود.

Freeletics یک راهنمای دستورالعملی را ارائه می دهد و ویدئوهای آن را می توانید در تلویزیون مشاهده کنید؛ اگر تصویر گوشی خود را بر تلویزیون بیاندازید، تقلید از حرکات مربی بسیار ساده تر خواهد بود. این اپلیکیشن مجموعه ی گسترده ای از حرکات ورزشی دارد و به شما در دستیابی سریع به تناسب اندام کمک خواهد کرد.

اپلیکیشن یک ماهه 30 Day Fitness Challenge

همانطور که از نام این اپلیکیشن مشخص است، ایده ی این اپلیکیشن این است که با کمک مجموعه ای از تمرینات ورزشی قابل انجام در خانه، برای رسیدن به تناسب اندام در 30 روز استفاده کنید.

شما می توانید حرکات ورزشی مختلفی را انتخاب کنید: اگر قصد چربی سوزی، تقویت عضلات باسن و… را دارید، هدف خود را معین کنید و چالش را به پایان برسانید. این اپلیکیشن حاوی تعداد بی شماری حرکات ورزشی است که بدون نیاز به تجهیزات خاص در خانه قابل انجام هستند.

اپلیکیشن 30 Day Fitness Challenge پیشرفت روزانه ی شما را ثبت می کند و شما متوجه دشواری تدریجی حرکات خواهید شد. همچنین یک ویدئوی راهنما نیز برای شما پخش می شود تا بتوانید هر یک از تمرینات را به درستی انجام دهید و تمرین روزانه را کامل کنید.

برنامه 7 MINUTE برای ورزش اصولی در خانه

یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های ورزش در خانه 7 MINUTE است که با هدف اثربخشی و کارایی تمرین در جلسات کوتاه مدت طراحی شده است. شدت این تمرین های ورزشی کلید موفقیت آن است به گونه ای که با کامل کردن تمرینات روزانه ی در نظر گرفته شده به تناسب اندام خواهید رسید.

این اپلیکیشن شامل 12 ورزش است که باید در عرض 30 ثانیه و استراحت 10 ثانیه ای بین هر ست انجام شود. تمام آنچه که نیاز دارید یک صندلی و یک دیوار است که بتوانید تمرین را شروع کنید. باتوجه به وقتی که در اختیار دارید، می توانید تمرینات را دو یا سه بار تکرار کنید تا سریع تر جواب بگیرید.

درست است که در این تمرینات هیچ مربی شما را راهنمایی نمی کند اما انیمیشن هایی همراه با یک تایمر برای شما به نمایش گذاشته می شود تا از زمان باقیمانده برای شروع حرکت بعدی مطلع شوید. شما می توانید زمان را برای هر دو حرکت تنظیم کنید و بین آن دو استراحت کنید. این اپلیکیشن دارای یک تقویم است که هر روز که ورزش می کنید را علامت گذاری می کند و تمرینات ورزشی شما را هدفمند می کند.

اپلیکیشن Sweat with Kayla برای لاغری

Kayla Itsines یک اینستاگرامر معروف است و این اپلیکیشن رسمی او می باشد. این یکی از بهترین اپلیکیشن هایبهترین اپلیکیشن های بدنسازی در خانه و رسیدن به تناسب اندام در عرض کمی بیشتر از ده دقیقه در روز است. به طور کلی، شما به 28 دقیقه در روز نیاز دارید تا تمرینات ورزشی او را دنبال کنید و می توانید تمام تمرینات او را در خانه انجام دهید زیرا به چیزی به جز تجهیزات ابتدایی ورزش نیازی ندارید.

همه افراد از جمله مبتدیان و تازه کارها گرفته تا ورزشکاران حرفه ای می توانند از اپلیکیشن Sweat with Kayla برای ورزش در خانه استفاده کنند اما یک برنامه عالی برای خانم هایی به دنبال لاغری با ورزش در خانه هستند به شمار می رود. این اپلیکیشن باتوجه به هدفی که دارید، انواع مختلفی از تمرینات ورزشی را در اختیار شما قرار می دهد. تمرینات مخصوص برای پا، بازو، تمرینات هوازی و حتی حرکات ورزشی پس از زایمان در این اپلیکیشن گنجانده شده اند.

شما می توانید یک نسخه ی آزمایشی هفت روزه ی رایگان را امتحان کنید تا با ورزش ها و روش تمرینی آن آشنا شوید. وقتی این مدت زمان به پایان رسید، باید نسخه پولی آن را تهیه کنید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.