Take a fresh look at your lifestyle.

نحوه دوباره فعال کردن اکانت اینستاگرام

فعال کردن حساب غیرفعال شده موقت در اینستاگرام یا چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم

عیب یابی یک حساب موقت غیر فعال

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم

1) برای نمایش اینستاگرام، برنامه اینستاگرامخود را لمس کنید. برای فعال کردن یک حساب کاربری غیر فعال به طور مجدد، شما فقط باید وارد حساب کاربری خود شوید. این می تواند بیشتر از یک چالش باشد، چرا که اینستاگرام می تواند با باز کردن مجدد حساب های قدیمی مجازی باشد.
شما همچنین می توانید به اینستاگرامبر روی یک کامپیوتر وارد شوید.
اینستاگرامفقط یک هفته شما را غیرفعال می کند، اگر تصمیم بگیرید که آن را به طور موقت غیرفعال کنید.

چگونه اکانت قبلی اینستاگرام را برگردانیم

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم

2) نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. متاسفانه شما ممکن است نیاز به بازنشانی گذرواژه خود داشته باشید اگر این ورودی نتواند انجام شود.

 

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم

3) سعی کنید با اینستاگرام وارد دستگاه دیگری شوید. اگر در حال تلاش برای ورود به سیستم در یک کامپیوتر هستید، به تلفن خود (یا برعکس) تغییر دهید.
اگر برنامه اینستاگرام تلفن شما به روز نباشد، ممکن است موجب مشکلات فنی شما شود (به عنوان مثال نمیتوانید وارد حساب کاربری اینستاگرام شوید).

 

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم

4) گزینه “Get help signing in” در زیر فیلد رمز عبور ضربه بزنید. اگر اینستاگرام شما را وارد نکنید، با بهره گیری از این گزینه فرایند بازنشانی رمز عبور را شروع می کند که – اگر حساب کاربری شما داوطلبانه غیر فعال شده باشد، احتمالا مشکل شما را حل خواهد کرد.
در یک رایانه این گزینه تحت عنوان “Forgot” نامیده می شود.

 

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم

5) یک روش برای به دست آوردن تنظیم مجدد رمز عبور خود را انتخاب کنید. شما می توانید “Username” را انتخاب کنید، که با پیوند بازنشانی گذرواژه خود به ایمیل پیشفرض اینستاگرام شما ایمیل می فرستد یا میتوانید برای دریافت یک متن “Phone” را انتخاب کنید.
برای کاربران دسکتاپ، ایمیل یا نام کاربری خود را وارد کنید، کد امنیتی را پر کنید و سپس روی «Reset Password» در پایین صفحه کلیک کنید.

 

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم

6) برنامه پیام تلفن یا برنامه ایمیل خود را باز کنید. بسته به نوع خدماتی که انتخاب کرده اید، باید یکی از این فرآیندها را دنبال کنید:
برای ایمیل – پیوند «Reset Password» را در اینستاگرام ایمیل به شما ارسال کنید. در صفحه بعدی، رمز عبور جدید خود را دو بار وارد کنید و روی “Reset Password” ضربه بزنید. شما باید از اینجا وارد سیستم شوید.
برای پیام – پیوند اینستاگرام را در پیام خود ضربه بزنید، سپس روی «Open in app» در پایین صفحه بعدی کلیک کنید. این شما را به صفحه اینستاگرام خود می برد!
اگر از ایمیل استفاده میکنید، مطمئن شوید پوشه اسپم ایمیل شما را برای پیام اینستاگرام بررسی کنید. اگر ظرف چند دقیقه ایمیل دریافت نکنید، ممکن است لازم باشد که روند بازنشانی را دوباره انجام دهید.

 

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم

7) از برنامه ایمیل یا پیام خود خارج شوید و اینستاگرام را باز کنید اگر از تنظیم مجدد پیام استفاده کردید، باید همه تنظیم شود با این حال، اگر گذرواژه خود را مجددا تنظیم کرده یا از رایانه استفاده میکنید، مجبورید دوباره وارد شوید.

 

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم

8) سعی کنید دوباره به اینستاگرام وارد شوید تا زمانیکه حساب کاربری شما اینستاگرام به طور هدفمند ممنوع نشده باشد، اکنون باید وارد سیستم شوید!

 

بررسی شرایط استفاده در اینستاگرام

برگرداندن اکانت غیر فعال اینستاگرام

1) تعیین اینکه آیا حساب شما معلق بوده یا خیر اگر سعی کرده اید گذرواژه خود را بازنشانی کنید و هنوز نمیتوانید به حساب اینستاگرام دسترسی پیدا کنید، اینستاگرام احتمالا حساب شما را با توجه به شرایط تخلف سرویس متوقف کرده است؛ با توجه به شدت نقض قوانین، ممکن است نتوانید حساب خود را دوباره دریافت کنید.
شاید حساب شما به طور غلط به حالت تعلیق درآمده است، میتوانید با اینستاگرام تماس بگیرید تا سعی کنید تجدیدنظر در پروسه را بررسی کنید.

 

برگرداندن اکانت غیر فعال اینستاگرام

2) اجتناب از نقض دستورالعمل های انجمن. شما می توانید از غیرفعال کردن اینستاگرام اجتناب کنید، اگر شما مواردی را ارسال نکنید که بر خلاف دستورالعمل های انجمن وب سایت نقض می شود. دستورالعمل ها عبارتند از:
ارسال عکس ها و فیلم های خود را اگر محتوا چیزی است که شما گرفته شده است و می توانید مالکیت حق نسخه برداری را ادعا کنید، می توانید آن را به اینستاگرام پست کنید. اگر عکس یا ویدیو متعلق به شخص دیگری باشد، نباید آن را پست کنید.
لباسهایتان را نگه دارید هر عکس یا ویدیو ارسالی شما باید برای همه سنین امن باشد. محتوای برهنگی، محتوای جنسی، محتوای خشونت آمیز یا محتوای بالادست دیگر را پست نکنید. علاوه بر این، شما باید مطالبی را که باعث آسیب به خودتان می شود، از جمله اختلالات خوردن، برش و گرایش های خودکشی پیشگیری کنید.
با احترام رفتارکن. اگر با کاربر دیگری مخالف هستید، در مورد آن مؤمن باشید. اگر اختلافات شما قابل حل نباشد، ممکن است در نظر بگیرید که این کاربر را مسدود کند تا از مشکلات در آینده جلوگیری کند.
دیگران را هدر ندهید درخواست تجاری و ارتقاء خود به شدت از بین رفته است. نقض احتمالی شامل نظرات تکراری، دستکاری سرویس برای اهداف تجاری، کد تخفیف و URL های وب سایت است.

 

برگرداندن اکانت غیر فعال اینستاگرام

3) اجتناب از نقض شرایط خدمات اگر این قوانین را نقض کنید، حساب کاربری اینستاگرام خود را بدون هیچ هشداری غیرفعال کنید.

شرایط عبارتند از معیارهای زیر:
شما باید 13 سال یا بیشتر داشته باشید.
شما نباید محتوای خشونت آمیز، برهنه، جزئی، برهنه، تبعیض آمیز، غیرقانونی، نقض حقوق بشر، نفرت انگیز، پورنوگرافی یا محتوای جنس گرا را منتشر کنید.
شما نباید فروش، انتقال، مجوز یا اختصاص دادن حساب کاربری یا حقوق حساب خود را به شخص دیگری بدهید.
شما نباید از اطلاعات ورود به حساب های دیگر اینستاگرام درخواست، جمع آوری و یا استفاده کنید.
شما باید همه مسئولیت ها را برای حفظ امنیت حساب کاربری خود قبول کنید.
شما نباید دروغ بگوید، ساقه، قلدر، سوء استفاده، آزار، تهدید، جعل هویت، یا ارعاب دیگران.
شما نباید از اینستاگرام برای مقاصد غیرقانونی یا غیر مجاز استفاده کنید.
شما باید تمام مسئولیت خود را برای رفتار خود اتخاذ کنید.
شما نباید API شخصی اینستاگرام دسترسی داشته باشید.
شما نباید ایمیل، نظرات و یا موارد ناخواسته ارسال کنید که به عنوان اسپم واجد شرایط باشند.
شما نباید از نام دامنه یا URL خود در نام کاربری خود استفاده کنید.
شما نباید کرم ها، ویروس ها، نرم افزارهای جاسوسی، نرم افزارهای مخرب یا سایر کد های خراب کننده را انتقال دهید.
شما نباید حساب های ربات یا سایر حساب های غیر مجاز ایجاد کنید.
شما نباید سعی کنید استفاده یا لذت بردن از کاربر دیگری را محدود کنید.

 

برگرداندن اکانت غیر فعال اینستاگرام

4) اطلاعات خود را به صورت دوره ای پشتیبان گیری کنید. اگر نگران حذف یا غیر فعال شدن تصادفی هستید، باید عکسهای خود را به رایانه خود برگردانید تا هیچ یک از آنها را از دست ندهید.
ساده ترین راه برای پشتیبان گیری از مطالب شما این است که اطمینان حاصل کنید که فایل های تکراری عکس های شما و تصاویر اصلی پس از پست شما بر روی دستگاه تلفن همراه شما قرار می گیرند. اگر دستگاه شما از حافظه خارج است، duplicates/originals را به یک سرویس ابری مانند Google Drive یا iCloud آپلود کنید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
4 نظرات
  1. رعنا می گوید

    سلام اگه کمترازیک هفته بخوایم به حسابمون برگردیم نمیشه؟

    1. علی چگینی می گوید

      اگه اکانت اینستاگرام غیرفعال شده باشه فرقی نمیکنه چند وقت گذشته باشه
      مراحل بالا رو طی کنید انشاالله که برمیگرده

  2. لینی می گوید

    سلام.
    یعنی میشه حسابی که به طور موقت غیر فعال کردیم و بیشتر از یک هفته غیر فعال نگه داریم؟؟؟؟

  3. Reza می گوید

    سلام من هم پسوورد اکانتم یادم رفته هم ایمیل قبلی رو هم ندارم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.