Take a fresh look at your lifestyle.

نوروز ۱۴۰۱ چه سریال هایی پخش می شود؟

سریال های نوروز1401

اگر می خواهید در مورد سریال های عید ۱۴۰۱، اطلاعاتی کسب کنید و بدانید فیلم های عید امسال کدام هستند، این مطلب را دنبال کنید. فهرستی از سریالهای نوروز ۱۴۰۱ را با شما به اشتراک گذاشته ایم.

سریال های نوروزی سال 1401

هرسال در نوروز سریال هایی پخش می شوند که اوقات مفرحی را برای مردم ایجاد می کنند.برای اینکه بدانید سریال هایی که در نوروز 1401 پخش میشه، چه فیلم هایی هستند و از کدم شبکه پخش می شوند، این مطلب را دنبال کنید.

سریال نوروز ۱۴۰۱ شبکه یک: زیرخاکی 3

سریال نوروز ۱۴۰۱ شبکه یک؛ زیرخاکی 3

یکی از سریال های نوروز در سال 1401، فصل سوم سریال زیر خاکی به کارگردانی جلیل سامان و فیلمی در قالب طنز با حضور بازیگرانی چون پژمان جمشیدی و ژاله صامتی، هومن برق نورد، ستاره پسیانی، نادر فلاح، گیتی قاسمی و …. می باشد.

داستان سریال زیرخاکی ، زندگی مردی با بازی پژمان جمشیدی می با شد که به دنبال زیر خاکی است و طی داستان در گیر اتفاقات و مسائل مختلفی می شود.

فصل سوم سریال زیر خاکی با ماجرای اسارت فریبرز و ناصری آغاز خواهد شد.

در ماه رمضان سال 1399 بود که اولین فصل سریال زیر خاکی پخش و با استقبال فراوانی از سوی مخاطب همراه شد.

در پایان فصل دوم زیر خاکی، فریبرز و ناصری به اسارت رسیدند و در فصل جدید که به عنوان یکی از سریال های عید نوروز 1401 پخش می شود، می توانید ادامه داستان را مشاهده کنید.

سریال نوروز 1401 شبکه دو: (خداداد)

سریال خداداد، یک دیگر از سریال های نوروزی 1401 با کارگردانی علی غفاری است که قرار است در ایام نوروز از شبکه دو پخش شود.

داستان سریال خداداد، خانوادگی و در مورد پدری با دو دختر و دو نوه است که گرفتاریهای خاص خودش را دارد و برای حل مشکلات زندگیش تلاش می کند.

(میگن گره‌ای که با دست باز میشه رو نباید با دندون باز کرد، اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب کرده!) این تیتری است که به عنوان خلاصه سریال خداداد مطرح شده است.

بازیگران سریال خداداد، رضا ناجی، علی صبوری، سوسن پرور و سارا باقری هستند.

علی صبوری طنز پرداز و بازیگر این سریال نوروزی، در مورد نقش خود گفته نقش داماد بزرگ خانواده را بازی می کند که شیطنت های خاص خودش را دارد.

سريال خاتون چند شنبه ها مياد

سریال نوروز ۱۴۰۱ شبکه سه: جناب عالی

سریال نوروز ۱۴۰۱ شبکه سه جناب عالی

جناب عالی، یکی دیگر از سریال های نوروزی 1401 به کارگردانی عادل تبریزی می باشد که سبک آن کمدی اجتماعی است که در نوروز 1401 از شبکه 3 پخش خواهد شد.

بازیگران سریال نوروزی 1401 امیر حسین رستمی، بیژن بنفشه خواه، حسین سلیمانی، رضا بنفشه خواه، بیتا سحر خیز، جواد سلطانی، منوچهر آذری و …. هستند و در 15 قسمت ایفای نقش نموده اند.

سریال ترکیه ای جدید

سریال های نوروز 1401: نون خ

یکی دیگر از سریال های نوروزی 1401 به کارگردانی سعید آقاخانی است که هنوز مشخص نیست از کدام شبکه پخش خواهد شد. نون خ در سال های اخیر همواره کی از سریال های نوروزی پر طرفدار بوده است و در سال 1401 فصل چهارم آن پخش می شود.

بازیگران اصلی سریال نوروزی نون خ، سعید آقاخانی، شقایق دهقان، علی صادقی، سید علی صالحی، پاشا جمالی و …. هستند.

سریال کره ای قشنگ 2021

فیلم نوروزی 1401: دردسرهای شیرین

فیلم نوروزی 1401: دردسرهای شیرین

دردسرهای شیرین یکی دیگر از فیلم های نوروزی 1401 به کارگردانی سهیل موفق می باشد که داستان آن زندگی زن و شوهر جوانی با چالش های مختلف می باشد.

سریال نوروزی دردسرهای شیرین قرار است در ایام عید از شبکه پنج سیما پخش شود. بازیگران اصلی این سریال نوروزی در سال جدید، پوریا پورسرخ و مریم مومن هستند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.