Take a fresh look at your lifestyle.

پاوربانک خورشیدی چیست ؟

تعریف پاوربانک خورشیدی

با توجه به اینکه امروزه نیاز مردم به تلفن همراه افزایش یافته است، شارژ مجدد آن امری ضروری است. اما شارژ کردن تلفن های همراه و تبلت ها در هر مکانی امکان پذیر نیست. اینجاست که نیاز به پاور بانک ها احساس می شود.پاوربانک ها نوعی شارژر همراه هستند که در هر مکان و زمانی می توان به راحتی از آن ها استفاده کرد. این وسیله با ظرفیت های متفاوتی طراحی شده و زمان هایی که به پریز برق دسترسی ندارید می توانید از آن استفاده کنید. با توجه به ظرفیت های مختلف این دستگاه ها، می توان گوشی را یک یا چند مرتبه شارژ کرد.

خود دستگاه پاور بانک برای کار کردن نیاز به شارژ دارد، یعنی  برای استفاده ازپاوربانک باید آن را به شارژ وصل کنید تا ظرفیت آن کامل پر شود و در مواقع لزوم از آن استفاده کنید.
پاور بانک خورشیدی یک باتری لیتیوم- یون با ظرفیت بالا است که مانند پاور بانک های برقی مبرای شارژ تجهیزات الکترونیکی مانند موبایل و تبلت را استفاده می شود. تنها تفاوت پاوربانک خورشیدی و پاور بانک برقی در نوع شارژ آن است که پاور بانک خورشیدی همانطور که از نام آن پیداست به وسیله نور خورشید شارژ می شود.

گاهی ممکن است شارژ پاوربانک برقی تمام شود و پریز برقی برای شارژ آن وجود نداشته باشد در حالی که  پاوربانک خورشیدی به راحتی می تواند با نور خورشید خود را شارژ کند و این برتری پاوربانک خورشیدی را می رساند. جالب تر اینکه پاور بانک خورشیدی هم با برق شهر و هم با نور خورشید شارژ می شود. بر روی این پاوربانک یک پنل خورشیدی تعبیه شده و پورت های ورودی و خروجی آن مانند سایر پاوربانک های موجود در بازار است.
پاور بانک خورشیدی سامسونگ مدل  AS500 یکی از معروفترین پاوربانک های خورشیدی با ظرفیت فوق العاده ۵۰۰۰ میلی آمپر است. این دستگاه ضد آب و ضد ضربه بوده و دارای قابلیت چراغ قوه LED و ۲ پورت USB است.
پاوربانک خورشیدی تسلا ساخت کشور تایوان ودارای ظرفیت  ۸۰۰۰ میلی آمپری است. این پاوربانک خورشیدی دارای دو پورت است. ضدضربه، ضد آب ، سبک و مقاوم بودن را می توان از ویژگی های آن برشمرد .

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.