Take a fresh look at your lifestyle.

مقدار کالری لبو پخته شده چقدر است؟

یکی از میوه های زمستانی خوشمزه لبو است. با فکر کردن به طعم لذیذ و رنگ جذاب این میوه نمیتوان از خوردن آن حتی در دوره رژیم صرف نظر کرد. اما برای افرادی که دوره رژیم غذایی خود را می گذرانند مقدار کالری لبو پخته شده مهم است. این میوه دارای خاصیت های بیشماری است که در این فصل استفاده بیشتری نسبت به دیگر فصل های سال دارد. مسلما رایج ترین روش خوردن لبو بین ما ایرانی ها پختن لبوی پوست کنده و افزودن شکر برای شیرین تر شدن در برش های گرد و زیباست تا نوش جان شود. طرز تهیه کیک لبو با شیر به روش جدید با طعمی بی نظیر درمطلب گذشته آموزش داده شد. حال ببینیم لبو پخته چقدر کالری دارد؟

قبل از اینکه میزان کالری این میوه لذیذ را برای شما بگوییم بد نیست اطلاعات جدید را در رابطه با لبو مطالعه کنید.

کالری لبو پخته چقدر است؟

لبو در گروه یکی از سالم ترین سبزیجات شناخته شده قرار دارد. از این ریشه خوردنی جغندر به عنوان یک گیاه دارویی موثر استفاده میشود. خوردن این میوه سرشار از خواص موجب کاهش فشار خون ، پیشگیری از سرطان ، تنظیم قند خون ، کمک به گوارش ، درمان کم خونی ، کاهش وزرن و افزایش سطح انرژی در بدن میشود.

میزان قند کدو حلوایی چقدر است؟

هر 100 گرم لبو خام حاوی 43 کالری می باشد و خبر خوب اینکه هر 100 گرم لبوی پخته شده حاوی 44 کالریست، شما میتوانید لبو را آبگیری کرده و میل کنید اما خوردن لبوی سالم که یک میوه حاوی فیبر است برای گوارش و هضم آسان محتویات معده یک میان وعده کمکی میباشد. بنابراین میزان کالری لبو پخته و لبو خام تقریبا یکسان است.

کالری موجود در لبو
کالری موجود در لبو

حالا میتوایند لبو را با میزان کالری کم به عنوان یک میان وعده مناسب بصورت پخته یا خام مصرف کنید. اما بخاطر داشته باشید که این میزان کالری ذکر شده برای لبوی فاقد شکر است و افزودن شکر کالری لبو پخته را به میزان زیادی افزایش میدهد پس عزیزانی که رژیم غذایی کالری شمار دارند سعی کنند آن را به صورت پخته و بدون شکر میل کنند.

10 ماده غذایی سرشار از پروتئین با کالری کم مناسب رژیم های لاغری

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.