Take a fresh look at your lifestyle.

یک نوع ارایش برای جشن ها و مهمانی ها

فصل جشن در حال نزدیک شدن است و به همراه آن جشن های کوکتال تا دیر وقت به ارمغان می آیند. بیشتر اوقات شلوغی خود را جهت پیدا کردن لباسی مناسب و ارایش در خصوص آرایشی جهت حزب های مختلف برای مهمانی ها صرف میکنید.

اینکه آیا شما یک روش کمتر یا بیشتر را دوست دارید،بسیار سرگرم کننده و آسان برای تنوع بازسازی و آرایشی جدید است!در اینجا ۵ روش آرایشی جهت خیره کردن نگاه ها به شما بدون خرید لوازم آرایشی جدید آموزش خواهیم داد:

به وسیله پات شما

با یک لایه پات ظریف یا یک رنگ خنثی کننده که رژ لب شما را مطابقت میدهد،لب های خود را تنظیم کنید.اگر میخواهید که لب خود را به صورت پر رنگ تر و بزگ تری ببینید ،مداد خود را کمی خارج تر از خط لب طبیعی خود قرار دهید.سپس با یک قلم آنرا به داخل پخش کنید و رژ خود را در ناحیه های کمرنگ تر پخش کنید.به این صورت تمام روز (و شب) در روی لب شما باقی خواهد ماند.

مد و زیبایی
مد و زیبایی

کرم پودر مایع اورجینال

ابتدا یک لایه پرایمر استفاده کنید تا چین و چروک ها را پوشش دهد،سپس کرم پودر را به صورت خود بکشید. از دو رنگ کرم :یکی تیره در زیر گونه ها و یکی روشن تر برای بر جستگی گونه ها استفاده کنید .

آرایش لایت دخترانه
آرایش لایت دخترانه

چشم های گربه ای

امروزه اکثر نگاه ها در نحوه ی خط چشم میباشد.بنابراین تمام تمرکز خود را بر روی آرایش چشمان خود قرار دهید و باقی قسمت ها را به حداقل برسانید.سایه چشم طبیعی و ساده و خط لب ملایم تمام نگاه های دوستانه را در طول روز به شما جلب خواهد کرد.

آرایش لایت دخترانه
آرایش لایت دخترانه

سایه درخشنده

برای اطمینان احتیاج دارید که از یک پرایمر روی سایه خود استفاده کنید. ابتدا با استفاده از انگشت خود سایه ای درخشنده را بر روی پلک خود بکشید سپس آنرا به قسمت های بیشتر پخش کنید.در انتها با یک ریمل برای مژه ها و یک آرایش ابرو به کار خود پایان دهید.

آرایش لایت دخترانه
آرایش لایت دخترانه

ابرو های جذاب

در خانه ی خود با استفاده از چند وسیله به ابرو های خود رسیدگی کنید.به دنبال یک کیت که ژل براق برای ابرو ها دارد و یک سایه برای پر کردن ابرو ها باشید.سپس یک موچین و قلم مو که در هر زمانی مورد نیاز برای استفاده است اضافه کنید.

آرایش لایت دخترانه
آرایش لایت دخترانه

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.