Take a fresh look at your lifestyle.

آموزش آپدیت اپل واچ با آیتونز چگونه ممکن است؟

اگر سرعت اپل واچ (Apple Watch) شما پایین آمده و یا در انجام کار با آن مشکل دارید به احتمال زیاد باید سیستم عامل آن را آپدیت کنید. سیستم عامل اپل واچ که با نام watchOS شناخته می شود هر چند وقت یکبار باید آپدیت شود تا عملکرد مناسبی داشته باشد. ممکن است آپدیت اپل واچ با آیتونز را امتحان کرده باشید ما در ادامه آموزش اپدیت اپل واچ با آیتونز را به شما ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

آموزش آپدیت اپل واچ با آیتونز

 آپدیت کردن اپل واچ با آیتونز امکان پذیر نمی باشد

در ادامه روش دیگری برای آپدیت اپل واچ به شما ارائه می دهیم:

برای بروزرسانی و آپدیت اپل واچ نیاز به رعایت یکسری پیش شرط ها داریم که به شرح زیر است:

1. سیستم عامل آیفون یا آیپد متصل به اپل واچ شما باید به روز باشد. برای اینکه مطمئن شوید از آخرین نسخه سیستم عامل ios روی گوشی خود استفاده می کنید به مسیر زیر بروید:

Settings- general- Software Update

2. از آنجایی که فراید آپدیت اپل واچ زمان بر است مطمئن شوید که باتری اپل واچ شما شارژ کافی دارد. بهتر است شارژ آن پر باشد.

3. آیفون یا آی پد متصل به اپل واچ باید به یک اینترنت پرسرعت متصل باشد. آپدیت اپل واچ با نت گوشی نیز امکان پذیر است.

4. فاصله بین آیفون و اپل واچ زیاد نباشد تا در هنگام آپدیت شدن اتصال اینترنت قطع و وصل نشود.

لیست بهترین بازی های آیفون در سال 2020

روش آپدیت اپل واچ با آیتونز

نحوه آپدیت اپل واچ با آیتونزبرای آپدیت سیستم عامل اپل واچ (Apple Watch) مراحل زیر را انجام دهید:

  • در آیفون خود برنامه اپل واچ را اجرا کنید سپس به بخش My Watch رفته و گزینه General را انتخاب کنید. سپس گزینه Software Update را انتخاب نمایید.
  • آپدیت موجود در این صفحه را دانلود کنید. در این مرحله ممکن است نیز به وارد کردن پسورد داشته باشید.
  • سیستم عامل اپل واچ شروع به آپدیت شدن می کند فرایند به روزرسانی سیستم عامل اپل واچ می تواند زمان گیر باشد و حتی به یک ساعت هم برسد. در حین آپدیت کردن اپل واچ به هیچ وجه ان را کنسل نکنید و صبر کنید فرایند آپدیت اپل واچ به انتها برسد.

جیلبیریک آیفون چیست؟

علت آپدیت نشدن اپل واچ چیست؟

1. ممکن است مشکل آپدیت نشدن اپل واچ شما نصب نسخه بتا ios و یا WatchOS بر روی آیفون و یا اپل واچ شما باشد. بنابراین قبل از اپدیت کردن اپل واچ باید آن ها را به روش زیر حذف کنید:

  • برنامه اپل واچ را روی گوشی خود اجرا کنید. به قسمت My Watch بروید گزینه General و سپس Profiles را انتخاب کنید. Beta Profile را انتخاب و گزینه Delete Profile را انتخاب کنید. ممکن است نیاز به وارد کردن رمز عبور آیفون خود داشته باشید.
  • سپس به بخش Settings آیفون خود رفته و گزینه General را انتخاب کنید سپس گزینه ذ را انتخاب کنید. پروفایل بتای مورد نظر را انتخاب کرده و Delete Profile را انتخاب کنید. در این مرحله نیزممکن است نیاز به وارد کردن رمز عبور آیفون خود داشته باشید.

2. اگر در مراحل آپدیت اپل واچ (Apple Watch) با مشکل آپدیت اپل واچ مواجه شدید اپل واچ را ری استارت کرده و آیفون خود را نیز ری استارت کنید و عملیات آپدیت سیستم عامل اپل واچ را مجددا انجام دهید.

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.