Take a fresh look at your lifestyle.

آموزش تصویری ساده دست دادن به سگ

آموزش بزن قدش به سگ

یکی از سرگرم کننده ترین آموزش ها برای سگ ، آموزش دست دادن است ، یک آموزش ساده و کوتاه مدت که سگ به راحتی آن را فرا می گیرد . 

برای این تمرین یک جایزه ( خوراکی ) انتخاب و در طول تمرین به سگ خود جایزه بدهید . مدت زمان مناسب این تمرین 3 تا 5 دقیقه می باشد .

برای تمرکز بیشتر سگ ، جایی آرام و به دور از مزاحمت انتخاب کنید .

آموزش دست دادن به سگ
آموزش دست دادن به سگ

برای این آموزش به صورت کاملا واضح از عبارت ( دست بده ) یا ( بزن قدش ) استفاده کنید و به آرامی دست سگ خود را بالا بیاورید . بعد از انجام این تمرین سگ شما متوجه خواهد بود که بعد از شنیدن این عبارت چه کاری باید انجام بدهد . 

به آرامی دست سگ را بالا بیاورید
به آرامی دست سگ را بالا بیاورید

 برای تشویق سگ خود به طور منظم بعد از انجام  این تمرین ، جایزه بدهید و آن را نوازش کنید . باید صبور باشید و به سگ سخت نگیرید ، این تمرین را به صورت مرتب انجام بدهید . بعد از هر تمرین بیش از یک بار به سگ جایزه ندهید .

به سگ خود جایزه بدهید
به سگ خود جایزه بدهید

بعد از مدتی سعی کنید عبارت ( دست بده ) را بدون بالا آوردن دست سگ انجام بدهید ، البته این حالت بعد از تمرین های متوالی امکان پذیر خواهد بود . بعد از این کار یک جایزه ی ویژه به سگ خود بدهید . حتی اگر فقط  پنجه هایش را از زمین بلند کرد باز هم او را تشویق کنید . هرگز سگ را مجبور به کاری نکنید . این کار با تمرین ممکن خواهد بود حتما بعد از یاد گرفتن سگ ، تا چند روز این تمرین را تکرار کنید تا کاملا ملکه ی ذهن سگ بشود .

آموزش دست دادن به سگ
آموزش دست دادن به سگ

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.