Take a fresh look at your lifestyle.

آموزش ساخت دمبل سنگین در خانه

با آموزش روش ساخت دمبل سنگین در خانه با شما هستیم. برای افرادی که بسیار به بدن و  وزن خود اهیت میدهند شیوع ویروس کرونا و خطرات جانبی که ایجاد کرده است و به دنبال آن تمامی باشگا های ورزش تعطیل شده اند یک اتفاق ناگوار است. اهمیت دادن به تناسب اندام و ورزش کردن در این ایام میتواند یکی از مهمترین دغدغه های افراد باشد. نمیتوان تنها به این موضوع توجه کنیم که تناسب اندام ملاک است، چرا که ورزش و فعالیت داشتن منجر به سلامتی بدن و روح می شود. برخی از ورزش های مقاومتی احتیاج به وزنه های سنگین دارند و بهترین کار این است که در این ایام کرونا در خانه برای خود وزنه و دمبل هایی فراهم کنیم. اما گاهی پیش می آید که میتوانیم از وسایلی که حتی فکرش را هم نمی کنیم در ساخت دمبل استفاده کنیم.

آموزش ساخت دمبل سنگین در خانه
آموزش ساخت دمبل سنگین در خانه

شاید باورش برایتان سخت باشد که بتوانیم در داخل خانه وزنه ها و دمبل های سنگین بسازیم و با استفاده از آن ها ورزش های مقاومتی خود را انجام دهیم. قصد داریم که در این قسمت ساخت دمبل سنگین درخانه را به شما آموزش دهیم.

چگونه در خانه دمبل سنگین بسازیم؟

اگر نگران وزن و یا عضله های خود هستید اما نمی توانید به باشگاه بروید، خبر خوش این است که بسیاری از لوازم خانگی شما هستند که میتوانید به عنوان دمبل از آن ها استفاده کنید.

ساخت دمبل های سنگین توسط وسایل خانگی میتواند خبر خوشی برای افرادی باشد که به تناسب اندام خود بسیار اهمیت می دهند. شاید از خودتان بپرسید کi چگونه میتوان دمبل در خانه ساخت؟ شاید منظورمان استفاده از بشکه های سنگین مواد غذای است؟؟ اما اینطور نیست و منظور ما دقیقا ساختن دمبل های سنگین در خانه است.

معرفی بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه برای گوشی های اندروید و آیفون

آموزش ساخت دمبل سنگین در خانه
آموزش ساخت دمبل سنگین در خانه

نحوه ساخت دمبل های سنگین در خانه

  • همانطور که میتوانید حدس بزنید استفاده از وسایل آماده مانند گالن و دبه های دسته دار است. هدف از دسته دار این است که بتوان به سادگی آن ها را در دست بگیرید.
  • تنها کافی است که از گالن ها و دبه های دسته دار که در آن مواد غذایی قرار داردند پس از خالی شدن و با پر کردن شن، سیمان و کمی آب، آن ها را به وزنه های سنگین تبدیل کنید.
  • میتوانید از این دمبل ها برای انجام هر حرکتی استفاده کنید.
  • برای جرکت های بازو دست میتوانید از بطری های آب 2 لیتری استفاده کنید. برای سنگین تر شدن وزنه ها و دمبل ها میتوانید بطری ها را از شن و ماسه پر کنید. حتی میتوانید پس از پر کردن بطری ها از شن و سیمان آن ها را با چسب برق به یکدیگر بچسبانید تا وزن آن ها بیشتر شود.
  • شاید برایتان عجیب باشد که اگر بگوییم میتوایند داخل کنسروها و قوطی ها را هم با سیمان و آب پر کنید و حرکات دست را با آن انجام دهید.
  • باید گفت که 4 عامل مهم هستند که در ساخت دمبل های سنگین خانگی بسیار تاثیرگذار هستند که عبارت اند از: سنگ، آب، سیمان و ماسه.
  • میتوانید از جوراب ها هم استفاده کنید و داخل آن را با سنگ و سیمان پر کنید تا و دو طرف جوراب را به یکدیگر بدوزید و حرکاتی که مهم مچ دست را با آن تمرینس کنید.
  • به صورت کلی برای ساخت دمبل میتوانید از سیمان، آب، ماسه و سنگ استفاده کنید تا سنگین شوند.
  • یکی دیگر از وسایل مهم در ورزش هالتر است و شما دوستان ورزشکار عزیز برای ساختن هالتر در خانه میتوانید با استفاده از یک میله آهنی و گذاشتن و چسباندن بطری های سنگین و متعادل بر دو طرف آن هالتر برای خود تهیه کنید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.