Take a fresh look at your lifestyle.

انشا درباره اگر رئیس جمهور بودم چه می کردم؟

انشا در مورد رئیس جمهور شدن

برای هر کدام از ما پیش آمده است که به این فکر کنیم، اگر رئیس جهمور شوم چه کارهایی انجام می دهم؟ در مقاطع تحصیلی هم احتمالا انشایی با این موضوع داشته ایم، هر فردی اگر رئیس جهمور شود با توجه به افکار خود کارهای مختلفی را برای انجام دادن در ذهن خود دارد. در این پست چند انشا درباره اگر رئیس جمهور بودم چه می کردم؟ آورده شده است، با ما همراه باشید. سایت مینویسم انشا های زیادی با موضوع انشا مختلف به شما ارائه کرده است، برای دیدن آن ها کلیک کنید.

انشا در مورد اگر رئیس جمهور بودم چه می کردم؟

اگر رئیس جمهور می شدم، سعی می کردم اختلاف طبقاتی و فقر را از بین ببرم. افرادی که همیشه برای فقر و تنک دستی در عذاب و رنج می باشند، کمی احساس راحتی کنند و زندگی خوبی داشته باشند.

سعی می کردم قلب مهربان و رئوفی داشته باشم و به فکر مردم کشورم باشم، دلسوزانه و با مهربانی برای مردم عزیزم کاری انجام دهم تا همیشه مرا دوست داشته باشند.

برخی از افراد به دلیل کمبود امکاناتی مانند گاز،آب و برق و … از روستا ها مهاجرت کرده و به شهر نشینی روی می آورند، اگر رئیس جهمور می شدم، حتما به روستا های دور افتاده کمک می کردم و امکاناتی که برایشان وجود ندارد را تا حدالامکان فراهم می کردم که زندگی ای شبیه به زندگی شهری داشته باشند و کمبودی را احساس نکنند.

اگر رئیس جمهور می شدم عدالت را در کشور برقرار می کردم تا همه ی افراد در یک سطح باشند، زیرا زن و مردم، فقیر و پولدار و …..هیچ فرقی با هم ندارند و همه ی ما انسان هستیم و می توانیم در کنار یکدیگر زندگی زیبایی را بسازیم.

اگر من رئیس جمهور بودم کار آفرینی می کردم تا افراد زیادی که بیکار هستند، مشغول به کار شده و بتوانند با درآمدی که از آن جتا بدست می آورند زندگی خود را بگذرانند.

اگر رئیس جمهور شدم و این کار ها را انجام دادم، مطمئنا همه مردم از من راضی خواهند بود و از انتخاب خود احساس خشنودی می کنند.

انشا در مورد اگر رئیس جمهور شوم چه کارهایی انجام می دهم؟

اگر من رئیس جمهور می شدم با کشور هایی که در ارتباط هستیم صلح را برقرار می کردم تا در کشورم هیچ جنگ و دعوایی به وجود نیاید. وقتی کشوری بدون جنگ باشدف مردمش در آرامش و امنیت در آن جا زندکی خوبی خواهند داشت.

سعی می کردم با همه ی کشور ها دست دوستی بدهم و ارتباط خوبی با آن داشته باشم تا کشور و مردم در امنیت باشند.

اگر من رئیس جمهور این سرزمین بودم، وقتی کار از دستم در می رفت و نمی توانستم تدبیری شایسته کنم و راه حلی برای آن مشکل پیدا کنم، دیگری یا دیگران را مقصر نشان نشان نمی دهم. بالاخره مردم هم درصدی از دانایی و عقلانیت را با خود دارند. نمی توان به آن ها دروغ گفت و اداره کشور را با دروغ پیش برد. آدم باید مرد و مردانه اشتباهاتش را قبول کند و با مردم رو راست باشد. من اینجور رئیس جمهوری می شوم که اگر نتوانستم کاری را مدیریت کنم، از ملت عذرخواهی می کنم و تمام تلاشم را می کنم تا آن را جبران کنم.

اگر من رئیس جمهور این سرزمین بودم، عهدی را که با دمپایی پوش ها و مستضعفین دیده نشده بسته بودم را فراموش نمی کنم؛ همان هایی که قرار می گذارم که نوکرشان باشم و اصلا با این عنوان وارد میدان می شوم. همان هایی که سال هاست دیده شان به راه مانده تا در آمار رسمی سیاست مداران و سیاست پیشگان قرار بگیرند.تمام تلاشم را برای بهتر شدن وضع و اوضلع آن ها به کار می گیرم و به عهد خود وفا می کنم.

بیشتر بخوانید: انشا در مورد آسمان شب 

انشایی در مورد وقتی رئیس جمهور شوم چه کار می کنم؟

اگر من رئیس جمهور کشورم شوم، در درجه اول افراد بدون صلاحیت که با رابطه به دولت ورود پیدا کرده اند را برکنار می کنم و افرادی که دارای سواد بالا و صلاحیت هستند را انتخاب می کنم، تا تدبیری برای بهتر شدن وضع جامعه پیدا کنند و با همکاری یکدیگر جامعه ی خوبی را بسازیم.

افرادی که در دولت کار می کنن و در حال اختلاس و بالا کشیدن پول دولت و مردم هستند را پیدا کرده و مجازات می کنم.

اگر رئیس جمهور شوم به وعده هایی که قبل از انتخاب شدن به مردم داده ام عمل می کنم، زیرا مردم بر اساس این وعده مرا انتخاب کرده اند و مرا باور کرده اند. اگر من وعده های خود را فراموش کنم به مردم خودم خیانت کرده ام.

مشاغل مختلف را در کشور راه اندازی می کردم تا افراد بیکار مشغول به کار شده، تا تعداد افرادی که برای گذراندن امورات زندگی دزدی می کنند، کاهش یابد و به مروز زمان به صفر برسد و هیچ فردی برای گذراندن زندگی خود دزدی نکند.

افرادی که در محل های پایین شهر زندگی می کنند، همیشه از امکانات کمی برخوردارند، اگر رئیس جهمور شوم حتما محل های پایین شهر را بازسازی می کنم و امکاناتی برای آسایش و رفاه آن ها فراهم می کنم.

اگر رئیس جمهور شوم به افرادی که در هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشتی جنگیده اند و جانباز شده اند، توجه بیشتری می کردم. این افراد لایق بهترینا هستند و باید در کشور اهمیت زیادی به این افراد داده شود زیرا برای امنیت و آسایش امروز ما، آن ها جنگیده اند و از خود گذشتگی کرده اند، باید قدر این افراد بدانیم و با احترام با آن ها برخورد کنیم.

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلامت باشید

  2. معين می گوید

    من اگر رئيس جمهور بودم از آنجا كه از بلندمرتبه سازي تنفر دارم اجازه نميدادم در كشور به استثناي طبقه همكف بيشتر از سه طبقه ساختمان مسكوني بسازند و تمام ساختمانهاي تجاري را به سبك پالاديوم و ارگ تجريش ميساختم تا جنبه بلندمرتبه سازي نداشته باشند و همچنين با طرح هميشگي تنظيم خانواده ((تا سقف سه فرزند آوري)) فقر و اختلاف طبقاتي را از بين ميبردم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.