Take a fresh look at your lifestyle.

اپلیکیشن تاپ اول مارکت چیست ؟

اپلیکیشن تاپ اول مارکت

تاپ ،اپلیکیشنی برای پرداخت آسان با موبایل است که به صورت رایگان مورد استفاده ی کاربران قرار می گیرد. در بین نرم افزار های پرداخت الکترونیک، این برنامه دارای بالاترین استاندارد امنیتی است و امکاناتی نظیر خرید شارژ تلفن همراه، خرید شارژ اینترنت، پرداخت قبوض، کمک به خیریه ها ، پرداخت در فروشگاه های زنجیره ای و مرکز خرید ها را در اختیار کاربران قرار می دهد.
از امکانات قابل توجه این نرم افزار می توان به قابلیت استفاده از طیف وسیع کارت های بانکی عضو شبکه شتاب اشاره کرد و اینکه با یک بار وارد کردن شماره کارت نیازی به وارد کردن مجدد آن در خرید های بعدی نیست.
بد نیست بدانید نرم افزار تاپ وابسته به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) است که یکی از شرکت های مرتبط با بانک پارسیان است

این نرم افزار کاربردی قابل نصب بر روی دستگاه های اندرویدی و IOS است. کاربران پس از نصب و راه اندازی آن می توانند از امکانات متنوع آن به آسانی و رایگان بهره ببرند.
لازم به ذکر است هنگام استفاده از امکانات و خدمات این برنامه تلفن همراه باید به اینترنت دسترسی داشته باشید .
همچنین به منظور پرداخت به وسیله ی کارت بانکی باید به کارت خود رمز دوم اختصاص داده باشید.
این نرم افزاردارای محیط کاربری متمایزی نسبت به دیگر اپلیکیشن های پرداختی است وجالب این که صفحه اول آن مشابه ویندوز۸ است.
مطلب هیجان انگیزتر اینکه با افزایش تعداد تراکنش ها و دعوت از دوستان می توانید در جشنواره پورشه تاپ شرکت کنید.همچنین اولین باری که اپلیکیشن تاپ را، نصب و فعالسازی می کنید ۱۳,۵۰۰ امتیاز از تاپ ،هدیه خواهید گرفت.
واما در ادامه چند تا از قابلیت های بی نظیراین اپلیکیشن را بررسی میکنیم که در بین نرم افزار های پرداختی کمتر دیده می شود.

یک ویژگی برتر و به خصوص اپلیکیشن تاپ، قابلیت ارائه استعلام موبایل و خط تلفن ثابت است. همچنین امکان جدید پرداخت بدون کارت نیز از دیگر قابلیت های اپلیکیشن تاپ است البته در نسخه جدید امکان ویژه و نوین خرید بدون کارت نیزبه امکانات این نرم افزارافزوده خواهد شد. قابلیت‌ خاص دیگر اپلیکیشن تاپ، امکان خرید طرح ترافیک است که از طریق این اپلیکیشن مالی به راحتی انجام می‌ شود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.