Take a fresh look at your lifestyle.

ایده های کوچک اتاق نشیمن برای بزرگتر نشان دادن فضای خانه شما

ایده های دکوراسیون داخلی پذیرایی کوچک که فضای اتاق نشمین شما را بزرگتر نشان میدهد

 

 بسیاری از ایده های کوچک اتاق نشیمن در اطراف اتاق برای فریب دادن چشم است که به نظر فضا را بزرگتر میکند. چنین استراتژی هایی می تواند یک فضای کوچک را طوری نشان دهد که در آن احساس راحتی کنید.تزئین کردن به طریقی که نور و فضا را دلباز و بزرگ نشان دهد، و توجه به چگونگی استفاده از رنگ، مقیاس و وزن خود که می تواند کاملا متفاوت باشد.

جالب است که چیزهای جدیدی را امتحان کنید. گاهی اوقات ایده های سنتی در مورد دکور اتاق نشیمن بهترین راه حل برای فضای کوچک نیستند. به جای استفاده از پرده برای پنجره ها، از درپوش های طولانی و روان استفاده کنید زیرا آنها توجه فضا را جلب می کنند و بنابراین منطقه اتاق را گسترش می دهند.

اتاق نشیمن شما، صرف نظر از اندازه، باید بتواند به عنوان یک فضای آرام و سرگرم کننده به چشم بیاید. در اینجا برخی از راه های مورد علاقه ما برای ایجاد فضای دلباز تر است.

بزرگ نشان دادن حال و پذیرایی

 1 ) دکوراسیون با آینه

طراحان اغلب آینه ها را به لحاظ استراتژیک در مکان های کوچک قرار می دهند تا آنها را بزرگتر نشان دهد. یکی از رایج ترین ایده های اتاق های نشیمن کوچک، آویزان کردن یک آینه بزرگ در یک مکان مرکزی است تا یک نقطه کانونی ایجاد شود. برای منعکس کردن نور و ایجاد یک محیط خوب، آن را در پشت یک منبع نور مانند یک شمع و یا لامپ قرار دهید. در صورت امکان، یک آینه را در کنار پنجره قرار دهید تا نمای دید را نشان دهد و توهم یک پنجره دیگر را نشان دهد.

بزرگتر جلوه دادن خانه
بزرگتر جلوه دادن خانه

2 ) هدایت چشم به سمت بالا

یک اتاق دارای ابعاد عمودی و افقی است. اگر اتاق نشیمن شما دارای سقف بلندی باشد، بیشترین استفاده از فضای اضافی را با تزئین آن به طریقی انجام دهید که چشم را به سمت بالا بکشاند. پرده های کف تا سقف یک شیوه شیک برای رسیدن به این هدف هستند.

یکی دیگر از ایده ها این است که فضای عمودی را با یک اثر هنری کوچک تا متوسط ​​مقایسه کنید. این تکنیک باعث می شود که اتاق بزرگتر از آنچه که در واقع است، به چشم بیاید، زیرا چشم را دعوت می کند تا فراتر از فضای افقی سطح چشم،فضای عمودی را هم ببیند.

بزرگتر جلوه دادن خانه
بزرگتر جلوه دادن خانه

3 ) از رنگ های خنثی برای یک اتاق کوچک استفاده کنید

یکی از محبوب ترین ایده های اتاق های نشیمن کوچک، استفاده از رنگ های خنثی در دیوارها، کف، سقف و اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان است. یک جعبه  سفید یا انتهای آن فضا را با ظاهر شدن به عقب دیوارها گسترش می دهد. رنگ های نرم نیز تمایل به روشن کردن یک اتاق را با بازتاب نور می کنند. علاوه بر بزرگ کردن یک منطقه، یک پالت خنثی، پیشرفت سریع را فراهم می کند و یک محیط آرام را ایجاد می کند.

رنگ ها در بزرگتر جلوه دادن خانه
رنگ ها در بزرگتر جلوه دادن خانه

4 ) مبلمان با ظاهر سبک را انتخاب کنید

هنگام خرید مبلمان، وزنی که به نظر میرسد را در نظر بگیرید. این مفهوم به شدت برای یک شی بر اساس اندازه، رنگ و طراحی اشاره دارد. قطعات را انتخاب کنید که دارای ظاهر سبک هستند، به نظر می رسد که وسایل سنگین تر،حجم یک فضا را کاهش می دهد.

رنگ های ملایم با رنگ های تیره تر انتخاب کنید و وسایلی را که دارای پایه هستند را انتخاب کنید با این حال  از وسایلی که به شکل جعبه مانند هستند را اجتناب کنید.فنجان های قهوه و یا میزهای انتهایی فضای کمتری را  نسبت به وسایل چوبی میگیرند و با حجم کمتری به چشم می آیند، زیرا شما می توانید  طرف دیگر آنها را ببینید.البته مبلمانهایی که کمتر جلوی چشم را میگیرند فضای آن نقطه از خانه را بیشتر باز می کنند.

بزرگتر جلوه دادن خانه
بزرگتر جلوه دادن خانه

5 ) مبلمان های کوچک را انتخاب کنید

تنها این ایده ها برای اتاق های نشیمن کوچک کامل نیستند و بدون وجود پیشنهادها مبلمانتان نمیتواند بر روی ظاهر اتاق تاثیری بگذارد و فضا را بازتر نشان دهد.یک کاناپه با دسته های نازک و رومبلی محکم آن قطعا بهتر از کاناپه های با دسته های بزرگ و پهن همراه با چند کوسن است.

اگر فضایتان کوچک است،شما میتوانید یک ست میز را کامل نخرید و تنها با انتخاب یک صندلی و نیمکت دونفره و یا میزی همراه با 4 صندلی این مشکل را حل کنید.زمانیکه میز را انتخاب میکنید حتما میزهای پایه کوتاه را در نظر بگیرید چون آنها فضای کمتری را نسبت به میزهای پایه بلند میگیرند.

شما کدام ایده را برای بزرگتر نشان دادن اتاق نشیمن کوچکتان برگزیدید؟

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.