Take a fresh look at your lifestyle.

با موی خیس نخوابید ! (نوشته شده توسط ابوری آلمانزا)

خطرات خوابیدن با موی خیس

درباره رفتن با موهای خیس در رختخواب وقت آن رسیده است که تجدید نظر کنید.
در پایان یک روز طولانی، دوش آب داغ خیلی عالی است، لباس خواب هایتان را بپوشید ، دندان هایتان را بشویید، و سپس به تخت بروید. اما آیا تا به حال در مورد خطرات خواب با موهای مرطوب فکر کرده اید؟ همانطور که معلوم است، رفتن به رختخواب با موهای مرطوب، بر خلاف این که ما دوست داریم ، آنقدر اطمینان بخش نیست.
او می گوید: “وقتی از خواب بیدار می شوید، احتمالا مجبور خواهید شد دوباره موهایتان را خیس کنید تا خشک شود و دوباره سشوار کنید. آن لزومی ندارد به زمان کار های روزانه شما اضافه شود.
گیلبرت می گوید: که خوابیدن با موهای خیس بلافاصله به فولیکول های مو یا ساقه مو شما شما آسیب نمی رساند. اما قطعا منجر به شکستگی مو شما می شود،زیرا موهای خیس وقتی مرطوب هستند ضعیف تر می شوند که باعث انعطاف پذیری و راحت شکسته شدن آن ها می شود. .

گیلبرت می گوید: “اگر موهای خیس خود را به سمت بالا بکشید و به صورت دم اسبی یا سفت ببندید شانس بیشتری برای شکستن آن در طول شب وجود دارد.” اما اگر باید با موهای خیس به دلایل برنامه ریزی شده منظم (به عنوان مثال، شما برای کار خود صبح خیلی زود از خواب بیدار می شوید ) ، چند راه آسان برای به حداقل رساندن آسیب های ناشی از رفتن به رختخواب با موهای خیس وجود دارد. اول، شما می توانید بالش پنبه ای خود را با ابریشم یا ساتن پر کنید. ابریشم سطحی بسیار نرم و صاف است که کمتر بر روی موهای مرطوب شما ساییدگی ایجاد می کند، بنابراین شما شکستگی های بدی را تجربه نخواهید کرد. ازقلم انداختن یک بالش ابریشمی فقط یکی از عادت های شبانه ای است که می تواند موهای شما را خراب کند. در ادامه، خوابیدن با موهایی به سمت پایین و آزاد شده از خوابیدن با موهای محکم و دم اسبی بسته شده مطمئن تر است و مو تقریبا در شب کشیده نمی شود.
اما اگر مایل هستید قرار دادن مو در یک روسری ابریشمی که(کمتر راحت است) بسیار مفید است. سرانجام، اگر می خواهید با موهای خیس به رختخواب بروید ، مهمترین قاعده این است که هرگز نباید از مصرف هر نوع محصولی استفاده کنید. تهویه مطبوع، سرم های محافظتی، روغن های خشک و موس های بافتی مو ، بهترین راه اطمینان برای این که شما از خواب بیدار نشوید و شبیه یک آلپاکا به نظر برسید می باشد.و همچنین سبب محافظت از موهای شما برای جلوگیری از به هم پیچیدن آن ها می شود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.