Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی بهترین برنامه کم کردن حجم فیلم بدون افت کیفیت اندروید بهمراه لینک دانلود

کم کردن حجم فیلم در گوشی بدون افت کیفیت، دغدغه خیلی از افراد است. کیفیت بالای عکس و فیلم در گوشی های اندروید باعث شده تا فضای زیادی از تلفن همراه با فیلم پر شود و ما مجبور به حذف برخی از آنها شویم. گاهی نیز برای ارسال فیلم هایی که حجم بالایی دارند با مشکل می شویم.

در چنین مواردی است که نیاز به یک برنامه خوب برای کم کردن فیلم بدون افت کیفیت برای گوشی اندروید احساس می شود. در این مطلب بهترین برنامه کم کردن حجم فیلم بدون افت کیفیت اندروید + لینک دانلود برنامه معرفی شده است که می توانید از آنها به این منظور استفاده کنید. اگر مشکلی با برنامه ها داشتید و یا نتوانستید با این برنامه ها حجم فیلم را در گوشی اندرویدی خود کم کنید مشکل را با ما در میان بگذارید.

همچنین در صورتی که به کامپیوتر دسترسی دارید می توانید از برنامه های کم کردن حجم فیلم در کامپیوتر استفاده کنید.

نرم افزارهای اندروید برای كم كردن حجم فيلم بدون افت كيفيت

در حال حاضر برنامه ها و نرم افزارهای متعددی برای کاهش حجم فیلم در گوشی های اندروید وجود دارد، با استفاده از این نرم افزارها می توانید ویدئو های خود را با حجم کمتر و سرعت بیشتری نگهداری و یا ارسال کنید. تعدادی برنامه کاربردی برای کاهش حجم فیلم بدون افت کیفیت برای گوشی اندروید بهمراه لینک دانلود در ادامه این مطلب فراهم شده است که میتواند در فشرده سازی فیلم گوشی به شما کمک کند.

۱- برنامه Video Compress

نرم افزار برای كم كردن حجم فيلم:

Video Compressor در فهرست بهترین برنامه کم کردن حجم فیلم بدون افت کیفیت برای گوشی اندروید قرار دارد. که لینک دانلود آن موجود است.

لینک دانلود برنامه video compress 

با استفاده از این برنامه می توانید براساس قابلیت های این نرم افزار مانند نمایش حجم و کیفیت، میتوانید حالت آنرا به میزانی که مدنظرتان است تغییر دهید و در زمان کوتاهی فیلم را با حجم فشرده شده و در عین حال حفظ کیفیت دریافت کنید.

برنامه video compress تقریبا از همه فرمت های ویدیوئی پشتیبانی می کند و این امکان را برای شما فراهم می کند که فیلم های گوشی اندروید خود را در سایزهای مختلف کم حجم و فشرده کنید.

از مزایای این برنامه کاربردی، قابلیت چرخش فیلم و حذف کردن زیر نویس فیلم و رابط کاربری ساده و زیبا می باشد.

همچنین بخوانید: برنامه های ویرایش عکس در اندروید

2- برنامه Video Dieter 2 for Android

نرم افزار برای كم كردن حجم فيلم

اگر برای گوشی اندروید به دنبال یک برنامه خوب و کاربردی برای کم کردن حجم فیلم بدون افت کیفیت هستید، حتما برنامه Video Dieter 2 را دانلود کنید:

برای فشرده سازی حجم فیلم بدون افت کیفیت در اندروید، نرم افزار video dieter 2 بهترین برنامه است که قابلیت کاهش حجم فیلم تا 10 برابر را دارد.

از مزایای این برنامه امکان حذف صدای فیلم و جایگزین کردن آهنگ دلخواه بر روی فیلم می باشد. همچنین می توانید رزولوشن فیلم را تغییر دهید. نرم افزار Video Dieter 2 را می توانید بصورت رایگان از طریق لینک زیر دانلود کنید:

لینک دانلود برنامه Video Dieter 2

3- برنامه VideoShowنرم افزار برای كم كردن حجم فيلم

برنامهVideoShow یک نرم افزار عالی برای کاهش اندازه ویدیو در گوشی اندروید است که با استفاده از این برنامه براحتی می توانید حجم فلیم را کم کنید.

امکان اجرای بسیاری از ویژگی های ویرایش فیلم مثل قرار دادن عکس ها بصورت فیلم، یکی از ویژگی های این نرم افزار است. برنامه video show از سوی بسیاری از کاربران تائید شده و در دو نسخه رایگان و پولی موجود است که نسخه رایگان آن از ویژگی های محدودتری برخوردار اما نیازهای اولیه شما را برآورده می کند.

لینک دانلود برنامه video show 

»»»اگر به دنبال نرم افزارهای دانلود فیلم از اینستاگرام هستید روی این لینک کلیک کنید.

4- برنامه Video Trimmer Guru

نرم افزار برای كم كردن حجم فيلم برای اندروید

از نرم افزار Video Trimmer Guru می توان به عنوان بهترین نرم افزار کاهش حجم فیلم اندروید بدون افت کیفیت نام برد. این برنامه تمامی انتظارات شما را در ویرایش فیلم گوشی اندروید، از جمله: انتخاب میزان کیفیت، اضافه کردن موسیقی، گزینش قسمتی از فیلم، تنظیم فیلم برای نمایش در مدت زمان مشخص و کم کردن حجم فیلم با حفظ کیفیت بالا را بر آورده می سازد.

همچنین از دیگر مزایای این نرم افزار اندروید، داشتن پلیر داخلی و پشتیبانی از اکثر فرمت فایل های ویدیوئی می باشد.

لینک دانلود رایگان برنامه Video Trimmer Guru 

۵- برنامه VidCompact

نرم افزار برای كم كردن حجم فيلم برای اندروید

یکی دیگر از بهترین برنامه ها برای کم کردن حجم فیلم در گوشی اندروید، برنامه  VidCompact است که بیش از 200 دستگاه را پشتیبانی می کند و نرم افزار خوبی برای فشرده سازی فیلم گوشی اندروید و تغییر فرمت آن به حجم های پایین تر است. 

استفاده از این نرم افزار ساده و راحت است و امکان پخش فیلم را نیز برای شما ممکن کرده است.

از مزایای برنامه VidCompact علاوه بر اینکه با کاهش حجم و اندازه فیلم، کیفیت فیلم هیچگونه تغییری نخواهد نکرد،  می توان به سرعت بالای این نرم افزار اشاره کرد. 

لینک دانلود برنامه vidcompact 

در نهایت باید به این توجه داشته باشید که با استفاده از بهترین برنامه برای کم کردن حجم فیلم برای گوشی اندروید، ممکن است در گوشی تغییری در کیفیت احساس نشود اما با اتصال گوشی به تلویزیون و یا هر صفحه نمایش بزرگ دیگر متوجه خواهید شد که کیفیت مقداری تغییر کرده و این امری اجتناب ناپذیر است.

امیدواریم این مطلب برای شما سودمند واقع شده باشد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.