Take a fresh look at your lifestyle.

بستن منافذ باز صورت با گلاب + نحوه استفاده از گلاب برای صورت

خواص گلاب برای منافذ باز پوست صورت

برای اینکه پوستی سالم و بی نقص داشته باشید قبل از هر چیز باید نوع پوست خود را بشناسید. پوست های چرب با منافذ باز علاوه بر اینکه سطح پوست را از یکدستی خارج می کند و حالت حفره حفره در پوست ایجاد می کند، ممکن است باعث بروز جوش در صورت شود. بنابراین باید به دنبال راهکاری برای بستن منافذ باز صورتتان باشید. گلاب به عنوان یک ماده طبیعی در به تعادل رساندن چربی های پوست صورت موثر است و بستن منافذ باز صورت با گلاب، ساده ترین و بهترین راه برای داشتن پوست سالم و زیباست.

همراه مینویسم باشید تا در مورد خواص گلاب برای منافذ باز پوست صورت بیشتر بدانید.

درمان قطعی منافذ باز صورت با گلاب

منافذ باز صورت که رایج ترین دلیل آن وراثت است، با زیاده روی در مصرف کرم پودر و لوازم آرایشی، همچنین قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور آفتاب تشدید می شود، علاوه بر اینکه باعث ایجاد ناهمواری در پوست صورت می شود ،می تواند با تجمع باکتری ها موجب ایجاد جوش شود و ظاهر پوست را خراب کند.

برای پیشگیری از گسترش منافذ باز صورت بهتر است صورت خود را بطور مرتب تمیز نگه دارید و با آب سرد و محلول شستشوی مناسب بشویید. اما معجزه گلاب برای پوست را فراموش نکنید.

گلاب سرشار از آنتی اکسیدان است و استفاده مداوم از گلاب برای صورت می تواند نتیجه شگفت انگیزی داشته باشد. با مصرف گلاب برای پوست صورت علاوه بر بسته شدن منافذ باز، از خشک شدن پوست شما جلوگیری می کند و چربی پوست صورتتان را به تعادل می رساند.

گلاب خاصیت ضد التهابی و ضد باکتری دارد و حتی علاوه بر درمان قطعی منافذ باز صورت با گلاب، اگر پوست شما مشکلی ندارد می توانید برای پاکسازی صورت از گلاب استفاده کنید. مصرف گلاب از بروز چین و چروک در صورت پیشگیری می کند و موجب درخشندگی پوست شما می شود.

گلاب حاوی ویتامین C است و علاوه بر درمان منافذ پوست صورت با گلاب، برای رفع سرخی و التهاب صورت می توانید از کمی گلاب استفاده کنید.

استفاده مداوم از گلاب برای صورت بتدریج منافذ باز صورت را کوچک و کوچکتر می کند و متوجه خواهید شد که پوست شما سفت تر و صاف تر شده است.

درمان منافذ پوست صورت با گلاب

نحوه استفاده از گلاب برای صورت

حتی اگر بهترین کرم برای منافذ باز صورت را هم بخرید، معجزه گلاب برای پوست منحصر به فرد است. ضمن اینکه نیازی نیست پولتان را برای محصولات پوستی گران قیمت هدر بدهید.

بستن منافذ باز صورت با اسپری کردن گلاب

با اسپری کردن گلاب بر روی صورت به عنوان تونر، می توانید شاهد درمان قطعی منافذ باز صورت خود باشید. و یا اینکه یک پنبه را به گلاب آغشته کنید و بر روی پوست تمیز صورتتان بمالید.

اجازه دهید گلاب بر روی پوست شما خشک شود و بعد از گذشت حداقل 20 دقیقه می توانید صورتتان را با آب خالی بشویید.

ترکیب گلاب و سرکه سیب برای بستن منافذ باز صورت

اگر منافذ پوست صورت شما باز است و پوست خیلی چربی دارید، می توانید کمی سرکه سیب را با گلاب مخلوط کنید، (درصد سرکه سیب خیلی کمتر از گلاب باشد) و با این محلول ترکیبی پوست صورتتان را تمیز کنید.

ماسک گلاب و نارنج برای بستن منافذ باز صورت

برای بهبود منافذ باز صورت مقدار مساوی از گلاب و نارنج را باهم مخلوط کنید و بر روی پوست تمیز بمالید. بعد از 15 تا 20 دقیقه پوستتان را بشویید.

بعد از چند بار استفاده از این ماسک خواهید دید که پوست شما تا چه اندازه بهتر و درخشان تر شده است.

ماسک گلاب با لیمو و ماست برای درمان منافذ باز صورت

برای اینکار، گلاب را با کمی ماسک و کمی لیموی تازه ترکیب کنید به شکلی که حالت خمیری پیدا کند. این ترکیب را بر روی پوست تمیز بمالید و 15 دقیقه بعد بشویید.

چند نکته در مورد نحوه استفاده از گلاب برای صورت
  • استفاده مداوم از گلاب برای صورت را برای یک دوره مشخص تکرار کنید تا علاوه بر بستن منافذ باز صورت، از ایجاد دوباره آنها جلوگیری کنید.
  • برای بستن منافذ باز صورت با گلاب همیشه قبل از استفاده از گلاب برای پوست، پوستتان را تمیز بشویید.
  • برای پیشگیری از باز شدن منافذ باز پوست صورت بهتر است مصرف روغن های طبیعی را کاهش دهید.
  • از عدم حساسیت پوست صورتتان به گلاب اطمینان پیدا کنید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.