Take a fresh look at your lifestyle.

۳۰ تا از بهترین بازی های اندروید تا سال ۲۰۲۰ را بشناسید

اگر به دنبال لیست بهترین بازی های اندروید تا سال 2020 هستید حتما این مطلب را تا پایان بخوانید

بازی های بسیار عالی برای گوشی های اندروید در گوگل پلی استور وجود دارد که تصمیم گیری در مورد این که کدام یک را انتخاب کرد، می تواند بسیار دشوار باشد. به همین دلیل است که ما فهرستی از پیشنهاداتی که شامل بازی های انتخابی ما برای بهترین بازی های اندروید 2020 در حال حاضر در دسترس است را تهیه کرده ایم.

نکته قابل توجه اینکه بیشتر اینن بازی های اندرویدی رایگان هستند، اما تعدادی از آنها هم که رایگان نیستند قیمت خرید آنها را روبه روی آن نوشته ایم.

انواع مختلفی از بازی برای اندروید در پلی استور وجود دارد، بنابراین ما ترکیب خوبی از تفنگی (تیراندازهای اول شخص)، بازی های نقش آفرینی، پلتفورمر، بازی های مسابقه ای(ماشین)، معما و پازل(بازی فکری)، بازی های استراتژی و غیره را انتخاب کرده ایم. مطمئن هستیم که از این فهرست بازی های اندروید در سال 2020 خوشتان خواهد آمد.

»»لیست بهترین بازی های آیفون در سال 2020 را نیز می توانید ببینید.

Call of Duty: Mobile

بازی اندروید call-of-duty-mobileیکی از بزرگ ترین مجموعه های FPS با بازی طراحی شده برای تیراندازی صفحه لمسی وارد دنیای موبایل می شود. اگر عاشق تیراندازی هستید، پس حتماً باید این بازی را در گوشی اندروید خود داشته باشید. این یک بازی رایگان است که حالت های مختلفی از بازی چند نفره از جمله Battle Royal را شامل می شود که در آن شاهد نقشه ها و شخصیت های کلاسیک آشنای بازی های دیگر Call of Duty خواهید بود.

شما می توانید تدارکات را به دلخواه خود درآورید، رتبه بندی شوید، جایزه برنده شوید و غیره. اما مهم تر از همه این است که Call of Duty: Mobile، یک گیم پلی سریع، دیوانه کننده و رضایت بخش را با گرافیک عالی ترکیب کرده است تا تبدیل به بهترین بازی تیراندازی تفنگی اندروید شود.

دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل

Tropico($12)

بهترین بازی اندروید Tropicoبازی های استراتژی زیادی در پلی استور وجود ندارد، به همین دلیل آمدن عنوان Tropico از نو طراحی شده به بازار، ارزش جشن گرفتن را دارد. با قرار گرفتن شما به عنوان El Presidente، باید جزیره ی کارئیبی خود را مدرن کنید و ببینید که آیا می توانید پول زیادی به جیب بزنید یا نه. انتخاب رویکرد ادراهی جزیره دست شماست، می توانید مانند یک دیکتاتور نظامی سختگیر باشید یا جزیره را به بهشت توریست تبدیل نمایید یا مردم را در جهت شکوفایی انقلاب صنعتی که موجب بالا رفتن استاندارد زندگی مردم می شود، رهبری کنید.

این ترکیب منحصر به فرد از بازی ساخت و ساز و استراتژی سیاسی بسیار سرگرم کننده است و مناسب بازی موبایل می­باشد. با پرداخت 12 دلار به کل بازی بدون تبلیغات یا هزینه های درون اپلیکیشن دست خواهید یافت و می توانید آن را به صورت آفلاین بازی کنید.

دانلود بازی Tropico

Mini Metro($1)

بازی اندرویدی 2020؛ Mini Metroآیا می توانید یک سیستم مترو برای شهری که در حال توسعه و گسترش است، ایجاد کنید؟ این بازی معمایی دارای سبک و به شدت آرامش بخش به نظر ساده می رسد که شما موظف به رسم خطوط بین ایستگاه ها می کند تا همه چیز به یکدیگر مرتبط شوند. اما خیلی زود با رشد تصادفی شهر، مشکلات و موانعی پیش می آید که شما باید با باز کردن قطارها، واگن ها، مسیرها، تونل ها و دیگر موارد، یک شبکه ی متروی عالی بسازید.

20 شهر مختلف برای این بازی در نظر گرفته شده است که هر یک حس متفاوتی دارند و با چالش های منحصر به فرد ایجاد شده توسط سیستم رودخانه محلی رو به رو هستند. حالت های مختلف کمی وجود دارد و شما می توانید در برابر دیگر بازیکنان در چالش های روزانه ای که باعث می شوند دوباره به بازی بازگردید، به رقابت بپردازید. این یک بازی بسیار لذت بخش است و ارزش پرداخت 1 دلار را دارد.

دانلود بازی Mini Metro

Modern NFL Mobile Football

Modern NFL Mobile Footballاگر به بازی اکشن NFL درست و حسابی نیاز دارید، این بازی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. به عنوان مدیر و مربی، یک تیم می سازید و سعی می کنید تیم را در جهت شکوفایی در NFL هدایت کنید. کلیدهای کنترلی این بازی ساده هشتند و شما بازی ها را فراخوانی می کنید و تاچ داون می زنید. از نظر گرافیکی، این بازی احتمالاً بهترین بازی NFL در پلی استور است که در آن بازیکنان افسانه ای NFL حضور دارند. شما می توانید تیم را به دلخواه خود درست کنید اگرچه آن همچنان نسخه ی پایین تری از بازی کنسول می باشد. همچنین برای بازی باید آنلاین شوید و زمانی را برای از بین بردن خریدهای درون برنامه صبر کنید.

دانلود بازی modern NFL Football

Shadowgun Legends

Shadowgun Legends بازی اندرویدی عالیاگر عاشق بازی اکشن تیراندازی هستید ولی دوست دارید کمی RPG نیز در بازی وجود داشته باشد، پس زمان آن رسیده که خود را برای مبارزه با بیگانگان آماده کنید. مرکز نورهای نئونی، مرکز فعالیتی است که شامل بار مشروب فروشی، مغازه، کازینو و شخصیت های بسیاری می شود که می توانند به شما مأموریت دهند.

شما می توانید مأموریت خود را با غارت وسایل و لوازم کامل کنید، آن ها را برای خرید لوازم بیشتر بفروشید و توانایی ها و شهرتی به عنوان سرباز مزدور فضا به دست آورید. مبارزه آتشی است، شما همچنین می توانید با دیگر بازیکنان وارد مأموریت های گروهی شوید و یا توانایی خود را در صحنه های PvP زمان واقعی بیازمایید. این احتمالاً بهترین بازی تیراندازی در پلی استور است.

<arel=”nofollow noopener noreferrer” href=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.madfingergames.legends&hl=en”>دانلود بازی shadowgun در گوگل پلی استور

Stardew Valley($8)

بازی برای اندروید در سال 2020 - Stardew Valleyیک RPG کشاورزی ممکن است به نظر جالب نرسد اما این عنوان جالب شما را به یک دنیای روستایی سرشار از شخصیت های جذاب و چالش های جدید عجیب وارد می کند. آیا می توانید این زمین های پر شاخ و برگ را رام کنید، محصولات و حیواناتی را پرورش دهید و خانواده تشکیل دهید؟ فراتر از یک زندگی روستایی آرام، غارهای وجود دارند که باید کشف شوند و گنج هایی وجود دارند که باید غارت نمود، اما مواظب هیولاها باشید. مقیاس این بازی با فعالیت های مختلف و بازی های کوچک، فوق العاده است و پیکسل آن به طرز غیر قابل انکاری جذاب می باشد و شما می توانید به آرامی با سرعتی که دوست دارید، بازی کنید.

دانلود بازی Stardew Valley

Oceanhorn

Oceanhorn بازی فوالعاده اندروید در سال 2020اگر طرفدار بازی Legend of Zelda هستید، پس بازی Oceanhorn می تواند بازی خوبی برای شما باشد. این عنوان محبوب دارای جلوه های بصری فوق العاده همراه با آهنگ متن جذاب است. این بازی یک ماجراجویی اکشن در دسترس با جستجوهای فریبنده، گنج، هیولا، جادو و معماهایی برای حل است. این RPG با موضوع کشف معمای اتفاقی که برای پدرتان رخ داده آغاز می شود و سپس به یک ماجراجویی بزرگ تر در سرزمین باستانی Arcadia می انجامد.

دانلود بازی Oceanhorn

Dragon Ball Legends

Dragon Ball Legendsمجموعه ی Dragon Ball به نحوی در چند سال اخیر تجدید حیات یافته و بازی Dragon Ball legends به وجود آمده است. این بازی بسیار سرگرم کننده است، به خصوص اگر طرفدار Dragon Ball باشید، شما در این بازی در مراحل مختلفی مبارزه می کنید و توانایی ها و شخصیت هایی را در طول مسیر با خود همراه می سازید. این بازی برای حالت پرتریت ساخته شده است که بازی کردن را آسان ساخته است.

دانلود بازی Dragon Ball Legends

Real Racing 3

بازی ماشین برای اندروید؛ Real Racing 3حالا وقت سرعت با ماشین­های از نو ایجاد شده ی متنوع در مسابقات مختلف و واقعی سراسر جهان است. Real Racing 3 دارای ماشین هایی از فراری،لامبرورگینی، استون مارتین، مرسدس بنز، فورد و غیره است. شما همچنین می توانید مهارت های خود پشت فرمان در مسابقات سیلورستون، هوکنهمرینگ و لمانز آزمایش کنید. با وجود رویدادهای بیشمار، مسابقات چند نفره ی پلتفورم چندسکویی و گزینه های شخصی سازی بسیار زیاد، این بازی یکی از بهترین بازی های مسابقه ای به شمار می رود. گرفیک های واقع گرایانه ی آن، قابل توجه هستند اما تبلیغات و خریدهای درون برنامه در آن وجود دارد.

دانلود بازی Real Racing 3

بازی اندروید Horizon Chase

Horizon Chase بازی ماشینی اندرویدچه بازی های کلاسیک مسابقه ای مانند Out Run را به خاطر داشته باشید یا نه، این مسابقه ی قدیمی سرشار از لذت و سرگرمی است. خالقان Horizon Chase یک نمای 16 بیتی را در کنار موسیقی متن کلاسیک و زیبا قرار داده اند. این بازی یک گزینه ی جدید برای واقع گرایی عکسی است که چالش ها با بالا رفتن مراحل پر جنب و جوش و رنگی در 40 شهر، سخت تر می شوند. شما می توانید ماشین خود را به روزرسانی کنید، ماشین های جدیدی را باز کنید و برای بردن 10 جایزه ی مختلف به رقابت بپردازید. این بازی یک سرگرمی مسابقه ای ساده و دسترسی پذیر است که مطمئناً بر چهره ی شما لبخند می آورد.

دانلود بازی Horizon Chase

Inbento($3)

Inbentoاگر به دنبال یک بازی معمایی و پازل با سبک هنری مینیمال و جذاب، موسیقی متن آرام و چالش های واقعی می گردید، پس inbento ارزش 3 دلار را خواهد داشت. شما به عنوان گربه ی مادر بازی می کنید که جعبه ی بنتو را برای غذا دادن به بچه گربه هایتان آماده می کنید. شما می توانید تکه های غذا را درون جعبه قرار دهید یا برای چرخاندن آن ها ضربه بزنید، اما شما باید دقیقاً طبق دستور پخت عمل کنید که به معنی قرار دادن هر تکه در جای درست برای ایجاد یک الگوی صحیح می باشد.

مانند هر بازی پازل و معمایی خوبی، این بازی به ارامی شروع می شود و به نظر ساده می آید، اما با بالا رفتن مراحل، بازی سخت تر و سخت تر می شود. در اینجا، پازل های بسیاری وجود دارند که شما را مشغول می کنند.

دانلود بازی Inbento

PUGB Mobile

بازی PUGB Mobile بهترین بازی در سال 2020در بازی PlayerUnkniwn’s Battlegrounds Mobile از هواپیما به سمت جزیره ی Erangel می پرید، هر چه می توانید جمع می کنید و سپس به مبارزه می پردازید و سایر افراد جزیره را تا جایی که می توانید، می کشید. در این بازی با 99 نفر دیگر که همین هدف شما دنبال می کنند، رقابت می کنید اما فقط یک برنده در این رقابت وجود دارد. کلید های کنترلی کمی ناشیانه و نامناسب هستند اما به آن ها عادت می کنید و فقط یک نقشه وجود دارد، اما تیرانداز خشن و هیجان زده است که شما را میخکوب می کند.

دانلود بازی PUGB Mobile

دانلود والپیپر پابجی برای موبایل

بازی فوق العاده Fortnite

Fortnite بهترین بازی جدید اندرویدمحبوب ترین بازی در دنیا، در اندروید قابل دسترسی است، اما شما نمی توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید. در عوض، باید این بازی را از وبسایت Epic Games دانلود کنید. Fortnite یک بازی مبارزه ای سبک رویال است که سرشار از رنگ استراتژی می باشد. در این بازی، شما باید مهارت زیادی در سازه های ساختمانی داشته باشید تا بتوانید با بهترین ها رقابت کنید- اما حتی اگر چنین مهارتی ندارید، این بازی بسیار سرگرم کننده است.

دانلود بازی Fortnite

Into the Dead 2

Into the Dead 2نسخه ی اصلی بازی Into the Dead یک سرگرمی خالص کشتن زامبی بود و نسخه ی بعدی آن حتی بهتر از قبلی است. در این بازی اکشن، شما آخرالزمان زامبی را تجربه می کنید چنانچه برای نجات خانواده، مبارزه می کنید . در طول مسیر، شما اسلحه هایی با قدرت زیاد را بر می دارید و هر کاری برای از پای درآوردن آن زامبی ها انجام می دهید.

دانلود بازی Into the Dead 2

Second Galaxy

Second Galaxyدر Second Galaxy، شما در جهان علمی تخیلی با هزاران کهکشان قرار می گیرید. هر کهکشان دارای ماده ی تاریک، گیاهان، ستارگان و غافلگیری های دیگر است- و وظیفه ی شما این است تا این کهکشان ها را با سفینه ی کشف کنید، با دیگر بازیکنان معامله کنید و غیره. شما می توانید در نقش تاجر، انتقال دهنده، محافظ یا غیره بازی کنید. در این بازی، شما با بازیکنان دنیای واقعی ملاقات کرده و تجارت خواهید کرد.

دانلود بازی Second Galaxy

Pac-Man

Pac-Manبرخی از بازی ها، ارزش خود را در طول زمان بهتر از بقیه ثابت می کنند. بازی کلاسیک آرکید Pac-man همچنان پس از گذشت 4 دهه از انتشارش، دیگر بازی ها را به چالش می کشد. این برنامه ی Pan-Man اندرویدی شبیه به فرمت اصلی است ضمن اینکه مراحل جدیدی برای تازه نگه داشتن بازی، اضافه شده است.

دانلود بازی Pac-Man

Sonic Dash

Sonic Dashبازی Sonic the Hedgegog یک بازی کلاسیک واقعی است که نهایتاً با مجموعه ی Sega Collection به گوشی های هوشمند راه پیدا کرد، اما چرا به جای تکرار نسخه ی کلاسیک، این دونده ی بی پایان که سونیک ستاره اش است را امتحان نکینم؟ آن شبیه به دونده های بی پایان دیگر است، برای اجتناب از برخورد به موانع، آن را چپ و راست می کشیم و سکه جمع می کنیم، برای پریدن از بالا یا زیر چیزی، آن را بالا و پایین می کشیم.

قدرت های خاص کمی وجود دارند که شما می توانید برای اجتناب از نابودی از آن ها استفاده کنید و همچنین نبردهایی با Dr Eggman و Zazz نیز وجود دارد. شما همچنین می توانید به عنوان Tails، Shadow یا Knuchles بازی کنید.

دانلود بازی Sonic Dash

Minecraft-Pocket Edition($7)

Minecraft-Pocket Editionپدیده ی شناخته شده به عنوان Minecraft، موفقیت بزرگی را در گوشی های هوشمند به دست آورد که به طرفداران این مجموعه، توانایی معدن کاری؛ کشف و ساخت مسیر به شکوه 8 بیتی را می دهد.

دانلود بازی Minecraft-Pocket Edition

Breaking Bad: Criminal Elements

Breaking Bad: Criminal ElementsBreaking Bad: Criminal Elements چیزی است که وقتی رخ می دهد که شما با Breaking bad دوست داشتنی از Sim City عبور می کنید. در این بازی، شما آزمایشگاه مواد می سازید، درامد خود را افزایش می دهید و با دیگر رقبا رقابت می کنید. هر چه پیش بروید، آزمایشگاه شما بزرگ تر می شود و پول بیشتری به دست می آوریدف و در حالی که این بازی با وجود خرید درون برنامه کمی آزاردهنده است اما هر طرفدار Breaking Bad از اشارات این بازی به سریال تلویزیونی لذت خواهد برد.

دانلود بازی Breaking bad android

Alto’s Odyssey

Alto’s Odysseyپس از انتشار موفق در iOS، Alto’s Odyssey اکنون در اندروید نیز در دسترس است و رایگان نیز می باشد. در این بازی، که دنباله ی Alto’s Odyssey است، شما مراحل به زیبایی طراحی شده را کشف خواهید کرد، در میان درختان مو سخت کار می کنید و با بالن های هوای گرم، اسرار این بیابان را کشف می کنید. این یک بازی زیباست که ارزش بازی کردن را دارد.

دانلود بازی Alto’s Odyssey

The Eyes Of Are($5)

The Eyes Of Areاگر در بازی های معمایی و پازل ماهر هستید، احتمالاً با بازی هایی چون Myst و The Room آشنایی دارید. The Eyes of Are را می توان به عنوان ترکیب این دو بازی توصیف کرد که در آن، شما دنیای زیبایی را کشف می کنید، پازل ها را حل می کنید، قفل اتاق های مختلف را باز می کنید و غیره. این بازی در اصل برای PC منتشر شد اما اکنون در گوشی موبایل نیز موجود است، و با قیمت %5، به نظر عالی می رسد.

دانلود بازی The Eyes Of Are

Trivia Crack 2

Trivia Crack 2چند سال پس از نسخه ی اصلی، Trivia Crack 2 در نهایت منتشر شد. این بازی با حفظ بسیاری از المان هایی که مردم در بازی اصلی دوست داشتند، ویژگی های جدیدی را نیز اضافه نموده است. در این بازی، هزاران سوال برای به چالش کشیدن شما، حالت رقابتی آنلاین، پشتیبانی از 20 زبان و غیره وجود دارد.

دانلود بازی Trivia Crack 2

Fallout Shelter

Fallout Shelterحتی اگر طرفدار بازی Fallout نیستید، این بازی اعتیادآور یکی از بهترین بازی های اندروید به شمار می رود. در داخل زمین تونل می زنید و غاری برای ساکنین درست می کنید و به آن ها کمک می کنید تا از زمین های بایر باقی مانده از اخرالزمان نجات یابند. شما می توانید زباله گردهایی را برای ملزومات بفرستید، از اتاق های مختلف برای آموزش ساکنین استفاده کنید و مدافعان غار خود را با بهترین سلاح ها و زره ها تجهیز نمایید.

آیا می توانید آن ها را در برابر غارتگران، سوسک های رادیواکتیو و تهدیدهای دیگر محافظت کنید؟ نکات ما در مورد بازی Fallout Shelter به شما کمک می کند تا شانس بیشتری برای بقا داشته باشید.

دانلود بازی Fallout Shelter

Pokemon Masters

Pokemon MastersPokemon masters بازی Pokemon بعدی برای گوشی های موبایل است. این بازی در جزیره ی Pasio انجام می شود که در آن، شما با تعلیم دهندگان مبارزه می کنید، Pokemon خود را بهبود می دهید و غیره. حتی می توانید به صورت آنلاین با تعلیم دهندگان دیگر بازی کنید. همه چیز این بازی برای استفاده در موبایل ساده سازی و تنظیم شده است.

دانلود بازی Pokemon Masters

Clash of Clans

Clash of Clansزیستگاه خود را بسازید، استحکامات دفاعی را طراحی کنید، ارتش درست کنید و قبیله ی خود را به سوی پیروزی در برابر دیوهای کثیف و یا دیگر رهبران قبایل دیگر هدایت کنید. این ترکیب خوبی از برنامه ریزی آرام و مبارزات سریع و پر هرج و مرج است اما اگر تصمیم دارید به یک قبیله ملحق شوید، آماده ی نبردهای پی در پی باشید، در غیر اینصورت، هم تیمی هایتان را ناامید خواهید کرد.

دانلود بازی Clash of Clans

Friday the 13th: Killer Puzzle

Friday the 13th: Killer Puzzleآیا می توانید ماسک هاکی بپوشید و نقش جیسون وورهیز را بازی کنید؟ این بازی معمایی و پازل درباره ی کمین کردن، تله گذاری و نهایتاً قتل قربانیان است که بیش از 100 پازل برای حل کردن دارد. شما با ضرب و شتم در کمپی در Crystal Lake بازی را شروع می کنید اما مراحلی در زندان، منهتن، تفریگاه اسکی و مکان های دیگر نیز وجود دارد.

در مراحل بالاتر به سلاح های بیشتری دست می یابید و وارد کمپین بازی خواهید شد یا به صورت روزانه در مراحل حالت جایزه بازی خواهید کرد که می تواند بسیار مهارت آمیز باشد. سخت کردن بازی اختیاری است، بنابراین اگر می خواهید می توانید مراحل را جذاب نگه دارید. این بازی حس شوخ طبعی خوبی در مورد کشتار بی رحمانه دارد.

دانلود بازی Friday the 13th: Killer Puzzle

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.