Take a fresh look at your lifestyle.

بورس فردا بهترین سایت اطلاع رسانی عرضه اولیه

چگونه از جزئیات زمان و مقدار عرضه اولیه ها مطلع شویم؟ تمامی فعالان بازار بورس مشتاق به خرید عرضه اولیه می باشند اما از آنجایی که زمان ارائه این عرضه ها و همچنین تعداد عرضه اولیه هر نماد متفاوت است برای همه بخصوص سرمایه گذاران تازه وارد این سوال پیش می آید که چگونه از جزئیات زمان ارائه و مقدار عرضه اولیه ها مطلع شویم؟ این افراد به دنبال بهترین سایت اطلاع رسانی عرضه اولیه هستند تا بلافاصله از اخبار جدید عرضه های اولیه آگاه شوند.

اخبار عرضه اولیه شامل زمان عرضه، نقدینگی لازم برای خرید عرضه های اولیه جدید، تعداد عرضه اولیه تخصیص داده شده به هر شخص، توقف نماد عرضه های اولیه، ساعت معاملات عرضه اولیه، حجم و محدوده قیمتی عرضه اولیه و … می باشد. جهت اطلاع از زمان ارائه عرضه اولیه جدید و اطلاعات دیگر باید اخبار عرضه اولیه جدید را در یک سایت معتبر اخبار عرضه اولیه دنبال نمایید.

بورس فردا یکی از معتبرترین سایت های بورسی در ایران است که در زمینه اطلاع رسانی عرضه اولیه ها فعالیت می کند می توانید با مراجعه به این سایت در جریان جدیدترین اخبار در مورد عرضه اولیه در بورس قرار بگیرید.

عرضه اولیه و نحوه خرید آن

عرضه عمومی اولیه (initial public offering (ipo یا به اصطلاح عرضه اولیه به سهام شرکتی گفته می شود که برای اولین بار در بازار بورس عرضه می شود. طی این فرآیند مقدار مشخصی از کل سهام یک شرکت برای اولین بار بواسطه اوراق بهادار به بازار بورس ارائه شده و توسط سرمایه گذاران خریداری می گردد و دلیل این استقبال میتواند سود وسوسه انگیز عرضه اولیه ها باشد.

سرمایه گذاران جهت خرید عرضه اولیه می توانند به دو روش آنلاین و آفلاین اقدام نمایند. در روش آنلاین شخص باید در زمان مشخص شده از سوی بورس و بصورت آنلاین از اطلاعات دقیق عرضه اولیه مطلع شوند سپس سفارش خود را ارسال نمایند و بعد نتیجه خرید سهام را پیگیری نمایند. زمان ارائه عرضه های اولیه از قبل مشخص شده و افرادی که قصد خرید عرضه اولیه دارند باید در زمان اعلام شده اقدام به خرید نمایند. برای اطلاع از زمان عرضه اولیه های جدید دنبال کردن یک سایت اطلاع رسانی عرضه اولیه بورس بسیار به شما کمک خواهد کرد.

و اما سرمایه گذار در خرید عرضه اولیه بصورت آفلاین باید در سامانه معاملاتی قیمت و حجم درخواستی عرضه اولیه را وارد سامانه نماید تا کارگزار بورس نسبت به خرید سفارش وی اقدام نماید لازم به ذکر است که سرمایه گذاران باید بدانند که به هر کد بورسی فقط یکبار عرضه اولیه تعلق میگیرد.

تعداد عرضه اولیه محدود می باشد و همچنین مقدار عرضه اولیه هر نماد متفاوت است. به طور مثال اوایل اردیبهشت ماه 99 عرضه اولیه نماد شستا (تامین اجتماعی) به هر شخص 3637 سهم معادل با سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید در حالیکه در اواسط اردیبهشت ماه 99، عرضه اولیه نماد غگیلا بین ۲ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۳۶۲ نفر تقسیم شده که در نهایت به هر شخص 14 عدد رسید.

نحوه اطلاع از اخبار دقیق عرضه اولیه

از آنجایی که سرمایه گذار نمی تواند در ثبت سفارش عرضه اولیه، حجم و قیمت دلخواه خود را وارد سامانه معاملاتی نمایند و سفارش آنها باید مطابق با ابلاغیه های منتشر شده از سوی سازمان بورس باشد از این رو نیاز است که سرمایه گذاران اخبار مربوط به عرضه اولیه را دنبال نمایید.

بهتر است که اخبار دقیق در رابطه با تاریخ عرضه اولیه های جدید در بورس و مقداری که به هر شخص تعلق می گیرید را در یکی از سایت های معتبر سایت اطلاع رسانی عرضه اولیه در بورس دنبال نمایید و با توجه اقدام به شارژ پنل و ثبت سفارش  نمایید.

سایت های بسیاری در خصوص اخبار بورس فعالیت می کنند اما باید خبرهای دقیق را از یک سایت اطلاع رسانی عرضه اولیه معتبر و به روز دنبال نمایید. یکی از سایت های معتبر اخبار بورسی و سایت اطلاع رسانی عرضه اولیه بورس فردا می باشد که علاوه بر ارائه مطالبی در خصوص آموزش بورس اخبار عرضه اولیه سهام در بورس را به صورت منظم و بلافاصله بعد از انتشار در اختیار شما قرار می دهد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.