Take a fresh look at your lifestyle.

بیوگرافی هانده ارچل (روابط، سریال ها، جوایز، قد و وزن)

هانده ارچل (Hande Erçel) بازیگر و مدل مشهور ترکیه ای است که در 24 نوامبر 1993 در باندرمای ترکیه به دنیا آمد. او یکی از زیباترین و جسورترین بازیگران زن درام ترکی است که محبوبیت بیشتری نسبت به سایر بازیگران و هنرپیشه ها به دست آورده است، طبق گزارش های سال 2022، هانده ارچل با 29 میلیون فالوور یکی از پر طرفدارترین بازیگران زن ترکیه ای در اینستاگرام است. ارچل برای نقش اصلی در Aşk Laftan Anlamaz (2016–2017) در نقش حیات اوزون، سرسیلماز، در مقابل بوراک دنیز در نقش مورات سرسیلماز شناخته می شود. او همچنین در برخی از سریال های دیگر مانند Sen Çal Kapımı، Sunshine Girls، Halka و بسیاری دیگر ظاهر شده است. در ادامه این مطلب بیوگرافی هانده آرچل را میخوانید.

مطالب پیشنهادی: بیوگرافی برن سات

بیوگرافی هانده ارچل بازیگر ترکیه

هانده ارچل (Hande Erçel) متولد ۲۳ نوامبر سال ۱۹۹۳ است. او در منطقه زیبای باندیرما (Bandırma) در شهر باکیلسر ترکیه به دنیا آمده است. منطقه بادیر ما در ترکیه مکانی است که به داشتن دختران زیبا مشهور است.

هانده در کنار خواهرش گامزه ارچل در باندرما، توسط والدینشان کایا (پدر) و آیلین ارچل (مادر) بزرگ شد که ترجیح می‌دهند از رسانه‌ها کنار گذاشته شوند، بنابراین هیچ چیز درباره آنها مشخص نیست.

نام کاملهانده ارچل
نام به ترکیه ایHande Erçel
تاریخ تولد۲۴ نوامبر۱۹۹۳
محل تولدباندیرما، ترکیه
محل زندگیاستانبول، ترکیه
حرفهمدل، مجری و بازیگر
مدرک تحصیلیرشته هنر در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان
نام پدرکایا
نام مادرآیلبن

دوران تحصلیی هانده آرچل

هانده در حالی که هنوز در یک دبیرستان محلی تحصیل می کرد به بازیگری علاقه مند شد، با این حال، والدینش از او خواسته بودند که بر تحصیلات خود تمرکز کند و کسب مدرک دانشگاهی را در اولویت قرار دهد. در طول چهار سال دبیرستان، هانده مهارت های بازیگری خود را با باشگاه نمایش مدرسه تمرین کرد و در نمایشنامه های مختلف مدرسه ظاهر شد.

عکس جدید هانده آرچل

هانده ارچل از دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان استانبول ترکیه فارغ التحصیل شد و دوره های بازیگری را از دانشگاه هنرهای زیبای میمار سینان گذرانده است. پدرش همیشه دوست داشت که او پزشک شود. اما بعداً تصمیم گرفت یک بازیگر موفق باشد، هانده ارچل حرفه مدلینگ را در سال 2012 آغاز کرد و با آژانس های مدلینگ زیادی کار کرد.

مطالب پیشنهادی: بیوگرافی طوبا بویوک اوستون

حرفه بازیگری هانده آرچل

هانده اولین سریال تلویزیونی خود را در سال 2014 با بازی در نقش شخصیت فرعی زاهده در 17 قسمت از درام عاشقانه تاریخی “Çalikusu-چکاوک” انجام داد. این فیلم با بازی بوراک اوزچیوت، فحریه اوجن و ارول آیدین داستان فریده، دختر یتیمی را دنبال می کند که به یک مدرسه شبانه روزی فرستاده شده و عاشق پسر عمویش کامران شده است. این سریال یکی از دو جایزه ای را که برای آن نامزد شده بود، برد. در همان سال هانده در کمدی «Çilgin Dersane Üniversitede» و همچنین سلن در درام «حیات آقاچی» نقش مکمل مریم را بازی کرد.

در سال 2015 و 2016، او در نقش سلین یلماز در درام کمدی رمانتیک “Günesin Kizlari” بازی کرد که در آن امره کینای و اوریم آلاسیا نیز بازی کردند و زنی 35 ساله را دنبال می کند که توسط همسرش رها شده است. بنابراین تصمیم به ازدواج مجدد گرفت. این سریال برنده دو جایزه از 11 جایزه ای شد که برای آن نامزد شده بود.

او در سال 2016 در سریال عشق حرف حالیش نیست (Aşk Laftan Anlamaz) در مقابل بوراک دنیز ایفای نقش کرده است و در سال 2017 در سریال مروارید سیاه (Siyah inci) در نقش هازال ایفای نقش کرده که هم اکنون در حال پخش است.

در این فیلم بازیگرانی نظیر تولگهان سیسمن و برک هاکمن ایفای نقش کردند و هازال را دنبال می کند که با ماهیگیر کنان نامزد کرده است، اما در عوض مجبور شده با تاجر وورال ازدواج کند. این سریال نامزد دو جایزه شد.

در سال 2019، هانده نقش شخصیت اصلی دیگری به نام Müjde Akay را در درام جنایی اکشن “Halka” بازی کرد، که داستان دو مرد با پیشینه های مختلف را دنبال می کند که برای متوقف کردن یک توطئه باهم متحد می شوند. در همان سال، هانده در درام «عزیزه» نقش عزیزه گونای را بازی کرد که پس از پخش تنها شش قسمت، به دلیل امتیاز ضعیف لغو شد.

در سال‌های 2020 و 2021، هانده نقش شخصیت اصلی ادا یلدیز را در کمدی رمانتیک موفق «تو درم را بزن» با کرم بورسین همکاری کرد.

هانده در حال حاضر مشغول فیلمبرداری برای فیلم عاشقانه تاریخی به نام “مست عشق” است که اولین حضور او در فیلم ایرانی را رقم خواهد زد. این فیلم زندگی شاعر ایرانی قرن سیزدهم مولوی و بهترین دوستش شمس تبریزی را دنبال می کند. در این فیلم سوپر استارهای ایرانی نظیر پارسا پیروزفر، شهاب حسینی و … ایفای نقش می کنند.

مطالب مرتبط: حقایقی درباره هانده آرچل

جوایز هانده آرچل

هانده تا به حال ٥ بار نامزد جايزه پروانه طلايي پنتن شده و افتخار اين را داشته مه ٣ بار اين جايزه را بازخود به خانه ببرد. دو بار در سال ٢٠١٥ و در زمينه هاي بهترين ستاره جوان و بهترين سريال تلويزيوني، يك بار در سال ٢٠١٧ در زمينه بهترين بازيگر كمدي.

او همچنين پنج بار نامزد جايزه جوانان ترك شده است و يكي از اين جايزه ها را هم در سال ٢٠١٧ از آن خود كرده؛ يك ستاره طلايي به خاطر بهترين هنرپيشه زن.

هانده ارچل در مسابقات زیباترین زنان آذربایجان

او در سال 2012 در مسابقات زیبایی که در کشور آذربایجان برگزار شده بود مقام دوم را کسب کرد. آغاز شهرت او با بازی در سریال مدرسه دیوانه (Çılgın Dershane) که مورد توجه مردم قرار گرفته بود همراه شد. اگرچه قبل از بازی در این سریال در سریال درخت زندگی (Hayat Ağacı) که از شبکه تی ار تی پخش شده بود ایفای نقش کرده بود. او هم چنین در سریال Çılgın Dershane کاراکتر مریم را بازی کرده بود.اما سریال دختران آفتاب را می توان نقطه عطف و اوج کارنامه هنری هانده ارچل معرفی کرد.او در این سریال نقش سلین را ایفا کرد و بازی او در این نقش شهرت فراوانی را برای او به همراه داشت.

هانده ارچل مدل و بازیگر ترکیه در سال ۱۹۹۳ درمنطقه زیبای باندیرما درکشور ترکیه متولد شد. ازجمله نقش‌های مهمی که هانده ایفا کرده است ،حیات اوزون در سریال عشق حرف حالیش نمیشه در مقابل بوراک دنیز و هم چنین نقش سلین در سریال دختران آفتاب است.

بهترین فیلم های هانده ارچل

  • مروارید سیاه در نقش هازال در سال ۲۰۱۷ استار تی وی
  • عشق حرف حالیش نمیشه حیات در نقش ازون در سال 2016-2017 شو تی وی
  • دختران آفتاب در نقش سلین در سال 2015 کانال دی
  • Çalıkuşu Zahide کانال دی در سال 2013
  • ayat Ağacı سلن در سال 2014 تی‌آرتی ۱
  • سریال چکاوک در نقش مریم در سال 2014 شو تی وی

قد و وزن هانده آرچل

قد هانده آرچل این مدل زیبا، 175 سانتی متراست و وزنش حدود 56-54 کیلو گرم است.

هانده ارچل و همسرش

هانده آرچل این بازیگر 29 ساله، هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. در سال 2015، هانده با بوراک سردار شانال، بازیگر ترکیه ای در ارتباط بود. آنها حدود 6 ماه با هم بودند، زمانی که به دلایل نامعلومی از هم جدا شدند، با این حال، بسیاری بر این باورند که به این دلیل بود که هانده عاشق اکین مرت دایماز شد، زیرا مدتی بعد از جدایی او از بوراک شروع به ملاقات کردند.

اکین بازیگر ترکیه ای است که در 13 فیلم و سریال تلویزیونی ظاهر شده است، در حالی که شاید به خاطر بازی در نقش ساواس در سریال کمدی «Hayat Sevince Güzel» در سال 2016 شناخته شده است. او و هانده نزدیک به سه سال با هم بودند و شایعاتی در اینترنت منتشر شد مبنی بر اینکه آنها قصد ازدواج دارند، اما هرگز تایید نشد.

پس از جدایی آنها، هانده چندین ماه با مورات دالکیلیچ، خواننده، ترانه سرا، بازیگر و تهیه کننده فیلم ترک رابطه برقرار کرد.

بیوگرافی هانده ارچل و کرم بورسین

او از جولای 2020 با بازیگر ترکیه ای کرم بورسین-Kerem Bürsin رابطه دارد و در کنار او در سریال “تو درم را بزن” بازی کرده است. اما چند ماهی است که شایعه جدایی آنها پیچیده!

هانده آرچل و کرم بورسین

پیج اینستاگرام هانده آرچل

هانده محبوب ترین بازیگر ترکیه ای در اینستاگرام است، زیرا بیش از 28 میلیون نفر او را دنبال می کنند، در حالی که او بیش از 567 عکس بارگذاری کرده است که اکثر آنها در زندگی روزمره او گرفته شده اند. برای بازدید از صفحه اینستاگرام هانده آرچل روی لینک زیر کلیک کنید.

علاقه مندی های هانده آرچل

هانده از گذراندن اوقات فراغت خود در طبیعت لذت می برد و اینستاگرام او مملو از تصاویر گرفته شده در مکان های مختلف طبیعی است. او همچنین دوست دارد سفر کند و حرفه بازیگری و مدلینگ او را به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی و همچنین به چند ایالت آمریکا رسانده است.

هانده عاشق حیوانات است و گربه ها مورد علاقه او هستند. گربه و سگ خانگی او را می توان در برخی از تصاویر اینستاگرام او مشاهده کرد.

هانده آرچل و دخترش

هانده آرچل در صفحه اینستاگرامش عکس های دونفره ای را با دختر بچه ای زیبا منتشر کرده که برای بسیاری از مخاطبان فارسی زبانش این سوال مطرح شده که آیا هانده آرچل دختر دارد؟ خیر عکس هایی که در صفحه اینستاگرام این بازیگر زن ترکیه ای مشاهده می کنیدذ، برادرزاده اش است.

هانده آرچل و دخترش

گالری عکس های جدید هانده ارچل

سوالات متداول درباره هانده آرچل

هانده آرچل چند ساله است؟

هانده ارچل (Hande Erçel) بازیگر و مدل مشهور ترکیه ای است که در 24 نوامبر 1993 در باندرمای ترکیه به دنیا آمد. و اکنون 29 ساله است.

دوست پسر هانده ارچل کیست؟

هانده آرچل از سال 2020 با کرم بورسین در ارتباط بوده و اکنون شایعه جدایی انها پخش شد اما از سوی هیچ کدام از انها تایید نشده است.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.