Take a fresh look at your lifestyle.

تحقیق در مورد کفشدوزک کلاس چهارم

حدود 5،000 گونه مختلف کفشدوزک در جهان وجود دارد. این مخلوقات بسیار دوست داشتنی به عنوان سوسک های لیدی نیز شناخته می شوند. آنها در رنگها و الگوهای مختلفی وجود دارند، اما بیشترین آن ها در آمریکای شمالی، کفشدوزک هفت لکه است ، با بدن براق ، قرمز و سیاه. در بسیاری از فرهنگ ها ، کفشدوزک ها خوش شانسی محسوب می شوند. در ادامه این مطلب می توانید تحقیق در مورد کفشدوزک کلاس چهارم را بخوانید و نکات بسیاری را درباره آن ها بیاموزید. ۱۰ مورد از کوچک ترین حیوانات دنیا + عکس را به پیشنهاد ما بخوانید.

تحقیق در مورد کفشدوزک کلاس چهارم

اکثر مردم کفشدوزک ها را دوست دارند زیرا برای انسان زیبا ، بامزه و  بی ضرر هستند. کشاورزان آنها را دوست دارند زیرا شته و سایر آفات گیاهخوار را می خورند. یک کفشدوزک در طول زندگی خود می تواند تا 5000 حشره بخورد! بیشتر کفشدوزک ها دارای بدنی بیضی شکل و گنبدی شکل و دارای شش پایه کوتاه هستند. بسته به گونه، آنها می توانند لکه، راه راه و یا بدون هیچ گونه علامت گذاری داشته باشند. کفشدوزک های هفت لکه قرمز یا نارنجی هستند که سه لکه در هر طرف و یک لکه در وسط دارند. آنها یک سر سیاه با تکه های سفید در دو طرف دارند.

تحقیق در مورد کفشدوزک کلاس چهارمکفشدوزک ها به یک دلیل رنگارنگ هستند. نشانه های آنها به شکارچیان می گوید: “چیز دیگری بخورید! من طعم وحشتناکی دارم”. در صورت تهدید ، مایعی روغنی و مزه دار از مفاصل پاهای آنها ترشح می شود. آنها همچنین ممکن است مرده بازی کنند. پرندگان شکارچیان اصلی کفشدوزک ها هستند ، اما آنها نیز قربانی قورباغه ها ، زنبورها ، عنکبوت ها و سنجاقک ها می شوند. کفشدوزک ها تخمهای خود را به صورت دسته ای یا ردیفی در زیر برگ قرار می دهند ، معمولاً در جایی که شته ها جمع شده اند. لاروها که از نظر شکل و رنگ متفاوت هستند ، طی چند روز به دنیا می آیند. لارو کفشدوزک هفت لکه بلند ، سیاه و خوشه ای است و دارای لکه های نارنجی یا زرد است. برخی می گویند که آنها مانند تمساح های ریز به نظر می رسند. لاروها به سرعت رشد می کنند و چندین بار پوست خود را می ریزند. وقتی به اندازه کامل رسیدند ، توسط دم خود به یک برگ متصل می شوند ، و شفیره تشکیل می شود. ظرف یک یا دو هفته ، شفیره به یک کفشدوزک بزرگسال تبدیل می شود.

تحقیق در مورد کفشدوزک کلاس چهارم
تحقیق در مورد کفشدوزک کلاس چهارم

تحقیق در مورد فیل برای کودکان (۱۵ حقیقت شگفت انگیز از فیل ها برای کودکان)

در ادامه تحقیق در مورد کفشدوزک باید بدانید که کفشدوزک ها در بسیاری از زیستگاه های مختلف از جمله چمنزارها ، جنگل ها ، شهرها ، حومه شهرها و کنار رودخانه ها حضور دارند . کفشدوزک ها از بهار تا پاییز بیشتر فعال هستند. وقتی هوا سرد می شود ، آنها به دنبال مکانی گرم و خلوت برای خواب زمستانی می گردند ، مانند چوب های پوسیده ، زیر سنگ ها یا حتی داخل خانه ها. این کلنی های خواب زمستانی می توانند هزاران کفشدوزک داشته باشند.

تحقیق در مورد کفشدوزک کلاس چهارمنام “کفشدوزک” توسط کشاورزان اروپایی ابداع شد که هنگامی که آفات شروع به خوردن محصولات خود می کردند ، به درگاه مریم مقدس دعا کردند. پس از اینکه کفشدوزک ها آمدند و حشرات مهاجم را از بین بردند ، کشاورزان نام آنها را “سوسک بانوی ما Ladybug ” گذاشتند. این سرانجام به “خانم سوسک” و “کفشدوزک” کوتاه شد. ناسا حتی چند کفشدوزک را با شته ها به فضا فرستاد تا ببیند شته ها در جاذبه صفر چگونه فرار می کنند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.