Take a fresh look at your lifestyle.

تعبیر خواب دیدن شهید سردار قاسم سلیمانی

تعبیر دیدن سردار سلیمانی در خواب

ممکن است در خواب خود را در حال صحبت با شهید سردار قاسم سلیمانی ببینید و یا خواب ببینید که او به روی شما می خندد یا ایشان را در آغوش گرفته اید و موارد دیگر. تعبیر خواب شهید سلیمانی و به طور کلی دیدن شهید در خواب نیکو بوده و هیچ گونه تعبیر بدی ندارد. ما در این مطلب قصد داریم تعبیر خواب شهید قاسم سلیمانی را برای شما بیان کنیم . هر کسی آرزو دارد شهید قاسم سلیمانی را در خواب خود ببیند.

تعبیر خواب شهید قاسم سلیمانی

علامه طباطبایی میگوید اگر کسی خواب ببیند با شهید شناخته شده ای ( مانند شهید قاسم سلیمانی ) حرف می زند تعبیرش این است که به یکی از آرزو ها و حاجات بزرگ خود دست میابد و به مقام بالایی در میان مردم و والدین و خانواده خود دست میابد .

تعبیر خواب صحبت کردن با شهدا به از امام صادق (ع) : روشنایی و از بین رفتن تاریکی ها و همچنین از بین رفتن فقر و تنگدستی از معانی اصلی ای خواب است .
همچنین دوری از خطرات وحشتناک و ناگهانی ، محفوظ از ترس و بلا برای انسان ،افزایش رزق و روزی و نویددهنده خوشبختی و فرارسیدن روزهای خوب برای بیننده خواب می باشد.

یکی از کاربران خوابی دیدن با این موضوع : خواب دیدم در کنار شهید قاسم سلیمانی هستم و از او برای مشکلاتم کمک خواستم تعبیرش چیست ؟
در جواب میتوان گفت : این خواب به نشانه فرا رسیدن روزهای خوش و امنیت برای شماست و به ارزو های خود در آینده خواهید رسید .

در تعبیر خواب دیدن لبخند شهید که می توان آن را به دیدن خندین شهید سلیمانی نیز تعمیم داد گفته شده “رسیدن به آرزوهایی که بیننده خواب در سر دارد.”

اگر در خواب ببینید که برای شهید گریه می کنید تعبیرش رسیدن به آرامش بعد از تحمل سختی هاست.

به طور کلی از دید اکثر معبران تعبیر خواب شهید خوب است و صحبت کردن با شهید، در آغوش گرفتن شهید، گریه کردن برای شهید و دیدن شهدا همگی خوب و نیکو است. بنابراین اگر خواب شهید سلیمانی را در هر حالتی دیدید گشایش و رحمت در انتظار شما خواهد بود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
67 نظرات
  1. faezeh می گوید

    سلام
    من خواب دیدم ی اقایی داره غذا جا میکنه تو ظرف ی بار مصرف و ب مردم میده..کلی ادم وایساده بودن برای اینکه غذا بگیرن..کسی نفهمید این اقا کیه..
    رفتم جلو گفتم اقا میشه دوتا هم ب من بدین؟ من و مامانم.. جا کرد داد سرشو اورد بالا دیدم اقای سلیمانیه..
    گفتم عه مگ شما شهید نشدین؟ گف غذاتو بگیر..گفتم میشه بوستون کنم؟
    گف فقط ی دونه ها..
    بوسشون کردم و غذارو گرفتم از خواب پریدم متاسفانه??
    تو خواب اصلا
    برام مهم نبود محرمه یا نامحرم..! پاشده بودم کلا گیج بودم فقط! الان این غذا داستانش چیه؟ کاری باید انجام بدم؟ غذا باید به کسی بدم؟ کاری ازم میخواد؟
    لطفا جواب بدین

  2. دوست محمدی از اصفھان می گوید

    سلام من شبی خواب دیدم کہ سردار شھید شدہ بود ( در خواب داشتیم با آمریکایی ھا جنگ می کردیم بعد رفتیم تو یہ مسجد کنار من آقایی مسن نشستہ بود و داشت با من صحبت میکرد بعد بہ ایشون گفتم شما رو من یک جایی دیدم بعد ایشون بہ من گفتن * تو کربلا می بینمت * بعد از خواب پریدم ھر چی فکر کردم یادم نیومد کہ این آقا کی بود ۔ صبح کہ تلویزیون روشن کردم دیدم سردار قاسم سلیمانی بہ شہادت رسیدہ تعجب کردم تا عکسش و دیدم ۔ دیدم این ھمون آقایی ھست کہ من شبش خوابش رو دیدم ۔۔ ممنون میشم خواب من رو تعبیر کنید

    1. رضا می گوید

      سلام من خواب سردار سلیمانی را دیدم که راه میرود و من هم دنبال او گریه کنان میروم . آخر سر رفتن تو حسینیه و من با یک نفر برای ایشان غذا آماده میکردیم و میبردیم لطفا تعبیر این خواب چیست

  3. محمد حسین می گوید

    سلام
    خواب دیدم حاج قاسم داشت نذری پخش میکرد.
    من تو صف بودم و به من و خواهرم و دخترم نرسید ندری
    بعد حاج قاسم خیلی ناراحت شد
    فرمودند ای وای به شما ندری نرسید خیلی ناراحت شدم.
    تعبیرش چیست؟

    1. محمد روزبه می گوید

      شما بزودی به حاجت خودتون میرسید و یه اتفاق خوب براتون خواهد افتاد .

    2. Z می گوید

      سلام بعد شهادت سردار سلیمانی راستش مسخرش میکردم میگفتم هیچ کاری نکرده بابا مث بقیه ولی یه شب خواب دیدم دست منو گرفته داره باهام حرف میزنه و منو برده پیش چند تا شهید که یکیش هم شهید بهشتی بود صبح که بلند شدم گفتم شاید بخاطر اینکه زیاد حرفشو شنیدم خوابشو دیدم ولی شب بعد هم خواب دیدم همونجا پیش شهیدا هستم و منو بغل کرده با یه لباس سبز که یه ارم داشت ارم دوبال فرشته حالا میفهمم چه ادم بزرگیه?

  4. محمدی می گوید

    سلام
    چند روز پیش خواب اقای سلیمانی رو دیدم با دیگر رزمندگان بودن به من گفت تو شهید نمیشی
    بعد با دیگران که همراهش بودن سوار هلیکوپتر شدن رفتن ،
    تعبیرش رو میشه بگین

    1. محمدی می گوید

      چون هر وقت شهید رو میبینم میگم خوشبه حالت ادم های بهشتی

    2. امیرحسین از تهران می گوید

      خواب دیدم که سردار کنار برادر بزرگترم نشسته و من کنار ایشون زانو زده بودم ایشون منو بوسیدن و من سرم رو روی زانوی ایشون گذاشتم و با گریه گفتم جان حضرت زهرا سلام الله علیها دعا کن شهید بشم و ایشون با لبخند گفتن شهید میشی شهید میشی
      تعبیر داره یانه؟

    3. آیسان. م م می گوید

      سلام . من خواب دیدم جنگ شده و حاج قاسم سلیمانی داره ازگ دفاع میکنه و بعد نماز میخونه

  5. بهار می گوید

    سلام
    من قبل نماز صبح ۴ بار خواب حاج قاسم سلیمانی رو دیدیم خوابم مبهم بود حتی برا خودمم نمیتونم مرورش کنم ? فقط میدونم سردار لباس مشکی پوشیده بود و منم همه حواسم به ایشون بود.. دو هفته بعد شهادتشون این خوابا رو دیدم. ممکنه تعبیر داشته باشه ؟ ??

    1. علی چگینی می گوید

      باسلام
      خیر تعبیر خاصی نداره و ممکن از بخاطر ارادت خاصی باشد که شما به ایشان داشته اید.
      البته همانطور که گفتیم دیدن شهدا در خواب نشان از براورده شدن حاجان و رسیدن به مقام و عزت در میان مردم دارد. به هرحال برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی داریم.

  6. میناعسگری می گوید

    سلام .من دیشب خواب دیدم به خانه سردار سلیمانی رفتم
    و عده ای زیادی خانم به همراه من داشتیم خانه رو نظافت میکردیم
    و بخاطر شهید شدن به خانوادشون کمک میکردیم و خوشحال بودیم

  7. مریم می گوید

    سلام.من شهید سلیمانی رو تو خواب دیدم که تو یه دفتر اسم من نوشته شده بود و ایشون با همون دستی که انگشتر داشت اسم منو تغییر داد و اسم دیگری نوشت.اگر میشود لطفا تعبیرش را بگوييد

    1. امیرحسین می گوید

      خواب دیدم که سردار کنار برادر بزرگترم نشسته و من کنار ایشون زانو زده بودم ایشون منو بوسیدن و من سرم رو روی زانوی ایشون گذاشتم و با گریه گفتم جان حضرت زهرا سلام الله علیها دعا کن شهید بشم و ایشون با لبخند گفتن شهید میشی شهید میشی
      تعبیر داره یانه؟

  8. مرحان می گوید

    سلام من خواب دیدم که بهم گفتن هرکسی میتونه 5دقيقه باسردارصحبت کنه یه باره من سردارجلوم دیدم با خودم داشتم می گفتم که خوب من چیزی که ميخام این که سردارببينم که دیدم یه باره بیدار شدم حاجات زیادی داشتم ولی نمیدونم چرازبونم قفل شده بود و نتونستم بخام.

  9. ابوالفضل می گوید

    من دیشب خواب دیدم که حاج قاسم با یا پسر بچه اومده بود دم در خونمون و من و دختره کوچیکم جلوی در اومدیم و حاج قاسم نشست رو زانوش طوری که من خم شدم تا صدای حاج قاسم رو بشنوم رو به دخترم کرده گفت تو بزرگ بشی عروس این پسرم میشی.من فرزند ندارم اصلا و ارزومه بچه داشته باشم.(به نظرتون هدیه ای از طرف خدا قراره به من داده بشه)کسی نظری داره؟

    1. زهرا می گوید

      سلام بله رویای شما صادقه است و شهید مقرب عندالله هستن و فرزنددار شدنتون رو بشارت دادن..

    2. علی م می گوید

      بالاخره بچه دار شدین؟

  10. آرزو می گوید

    خواب. دیدم .بین. دوکوه قرار دارم بعد یهو یه مردمسن با لباس خادمی دیدم که حالش. خوب نیست و گلوش رومیگیره انگارگازگرفتش بود رفتم. جلوتردیدم سردارسلیمانیه یکم بلندش کردم بهم گرفت برو برو. رفتم. یجایی خودموقایم کردم بعدیهویه هلی کوپتر فرودامدویه نفرازداخلش خارج شداومدیه بنددورگردن سرداردوردادمن همش دادمیزدم ولش کن ولش کن که از خواب بیدارشدم??? .

  11. سینا می گوید

    سلام.
    والا فکر کنم دومین بار است که خواب حاج قاسم را می بینم اولی هر چه فکر می کنم یادم نمی اید اما حالتی از هم رزم شدن با ایشان بود. در خواب دومم دیدم در یک جایی شبیه منطقه جنگی هستیم با خاکریز اینجور چیزها. همان حال جاج قاسم رو دیدم رفتم سمتش سلام احوال پرسی اونم خوش رویی کرد بعد برای صمیمیت بیشتر گفتم حاجی من شهری شما هستم اونم گفت اااا کجا ؟ منم ادرس گفتم اونم خندید کمی با هم قدم زدیم یهو دیدم لباسم عوض شده و لباس سبز سپاه پوشیدم. همین حین حاج قاسم گفت درگیری داریم برخی ها گفتن بریم جلو گفت نه اونجا نمیدونم از فلان جا غافلگیر میشیم . بعد گفت همینجا بمونیم که دیدم چند ماشین زرهی از پشت خاکریز اومدن درگیری شروع شد از خواب پریدم. تعبیر چیه؟ ان شا الله شهادت؟

  12. فائزه می گوید

    با سلام من در خواب دیدم که آقای سپهبد شهید سردارسلیمانی دوست پدرم هست و ایشان کنار من بودند و برای من داستان قرانی میگفتند و من از ایشان خجالت میکشیدم و قیافه ایشان شبیه پدرم بود و احساس میکنم اسم من را هم صدا زد میشه تعبیرش را بگویید ممنون میشوم

  13. امیر می گوید

    سلام منم یک شب خواب دیدم باخیلی ازمردهآبالباس بسیجی باموتورپرشتی بزرگآهست داشتیم می‌رفتیم خیلی بودن دیدم یکی پشته موتورمه خیلی شبیه حاج قاسم بود بهش گفتم شماسردارسلیمانی هستید.همون موقع یه هلیکوپترتوهوابود.اون شخصی که شبیه به حاج قاسم بود رو…کردبه من وگفت:اون هلیکوپتر را میبینی توهواس گفتم آره؟؟!! گفت:حاج قاسم تواون هلیکوپتره؟؟!!!الان میشینه ومیادش بیرون داشت می‌نشست زمین هلیکوپتر که من ازترسه اینکه حالامیادوبامن صحبت می‌کنه ومن رو…میبره اون دنیاچون شنیده بودم یه وقت کسیکه دردنیانیستش وازاون دنیااومداگه خوشش بیاد می‌بردندش اون دنیا؟؟!! خودم رو…از خواب بیدار کردم دیدم۲بعده نصفه شبه خلاصه که خیلی ترسیده بودم تعبیرش چیه؟؟؟؟

  14. رویا می گوید

    سلام من چندباری خواب سردار سلیمانی رو دیدم
    آخرین باری که خوابشونو دیدم کنارشون بودم و به من نگاه میکرد و مهربانانه لبخند میزد و من دست کِشیدم به ریشِ سردار و همان لحظه توی خواب گریه کردم و گفتم سردار حیف شد رفتی من هنوز داغدارتم . نمیدونم تعبیرش چی میشه!??

  15. نگار می گوید

    سلام‌وقتتون‌بخیر
    من‌دیشب‌خواب‌دیدم‌که‌شهید‌قاسم‌سلیمانی‌رو‌دیدم
    ولی‌حرف‌نزدم‌وازاین‌بابت‌که‌ایشانو‌دیدم‌خوشحال‌بودم
    میشه‌تعبیرشو‌روبگید

  16. Roz می گوید

    سلام خواب دیدم سردار زنده شدند

  17. حسن می گوید

    سلام امروز 11 اردیبهشت 99 دیشب خواب دیدم که باتوجه به اینکه ساکن خوزستان هستم توی مرز درگیری بود هرج و مرجی بود.
    رفتم مرز دیدم که همه چیز آماده یه نبرد احتمالیه حاج قاسم با 2تن از نزدیکان و همرزمانش رو دیدم که قرار بود جلسه ایی گرفته بشه.اینکه چطور شد از من خواسته شد توی جلسه حضور پیدا کنم.
    بعد از شروع شدن جلسه کسی حرفی نمیزد و فقط حاج قاسم با چهره زیباش دست توی یه ظرف میکرد که نمیدونم توش خاکستر بود یا آرد فقط دیدم یه پودر بود مشت میزد توش و کف دست همرزماش میذاشت.
    بصورت ذهنی از حاج قاسم پرسیدم که من خیلی دوست دارم در راه خدا و اسلام شهید بشم. اونم دست کرد تو اون ظرف و یه مشت از اون محتویات کف دستم گذاشت و از خواب بیدار شدم. این خواب تفسیری داره؟

  18. غریب_طوس می گوید

    سلام من چندوقت پیشا خواب دیدم حاج قاسم اومده خونمون بعد نزدیک اذان صبح بود سردار رفتن بیرون وضوبگیرن منو خواهر کوچیکمم باهاشون رفتیم که وضوبگیریم،سردار ساعتشو داد دستم گفت بیزحمت اینو بگیر تامن وضومو بگیرم بعدش دستی کشید روسر اجیمو من یهو از خواب بیدار شدم.
    میشه لطف کنید بگید تعبیرش چیه؟

  19. Nfs می گوید

    سلام من خواب دیدم پا به مسجد میزارم سردار شهید سلیمانی با لبخند به سمتم میاد ازم استقبال میکنه

  20. Nfs می گوید

    و همچنین چند روز قبل از مرگ خواب ایشون و دیدم ک در پذیرایی نشستم خبر شهید شدنش در تلویزیون گفته شده و همه ناراحتن
    و همون روزی ک شهید شدن دقیقا همون اتفاق هایی ک تُ خواب دیدم افتاد ینی همونجایی ک تُ خواب نشسته بودم بود همه چی انگار تکرار شده بود میتونم تعبیرشو بدونم

  21. فر می گوید

    بل سلام یک خواب کلی دیدم و قسمتی که یادم مانده این بود که خواب سر سردار شهیدسلیمانی را دیدم که به جای اینکه دستشان که سالم بود را ببینم سر ایشان سالم بود و قرار بود کودکی چند ماهه که فرزند ایشان بود را بیاورند تا پدرش یعنی سردار شهید را ببیند و سر سردار در پارچه‌ای سفیدشبیه کفن بود و چشمانشان باز بود و حالت عجیبی بود و همینطور که سردار را در بغل من گذاشته بودند همسر ایشان کودک را به من دادند تا کودک پدرش را ببیند نمی‌دانم درست توانستم تعریف کنم.

  22. Fatemeh می گوید

    سلام من خواب دیدم شهید سلیمانی به خانه ی ما امده و انگار با ما خیلی خودمانی هست مثل یک فامیل رفت حمام بعد من گفتم ناهار نگه دارم ایشان را به پسرم گفتم بگو گفت باشه ولی سبزی پلویی را پیدا نکردم نتونستم غذا درست کنم

  23. پژمان می گوید

    من هیچ ارادتی به آقای سلیمانی نداشتم‌ .

    دیشب خواب دیدم در یک محفل بزرگی مثل مسجد نشستیم، به حالتی که همه رو به یک سمت، یک دفعه که انگار بر پا بدهند. همه بلند شدند و مثل خبر دار ایستادیم. ،از در اصلی اون مکان آقای سلیمانی آمدند و همه ی افراد رو رد کردند وقتی به من رسیدن ، یکی از همراهاشون من رو معرفی کرد و گفت سردار ایشون فلانی هستنا، سردار گفت به به آقای فلانی. شما آبروی اهل بیت هستی، شما سرور ما هستی ، بعد دستشون رو انداختن دور گردنم و منم خودم از بغل تکیه دادم بهشون و با هم حرکت کردیم و بیرون رفتیم.

  24. مهدی می گوید

    با سلام..بنده خواب دیدم که سردار دلها در پشت درب منزل ما با لباس روحانیت در حال اقامه نماز بود. بنده با نگاه اول آن را شناختم و وقتی به جلویش رفتم و از نزدیک اورا ملاقات کردم نفسم بند امدتا قدری که در عالم بیداری هم احساس تنگی نفس میکردم.ممنون میشم سریع تر جواب بدین تا پیام خوابمو بگیرم

  25. امید می گوید

    سلام. خواب دیدم که توی یک ظرف خاکستر شهید قاسم سلیمانی هست. این خاکستر سفید و شبیه به برنج بود. من هم از یکی که کنارم بود پرسیدم این خاکستر رو چطوری بدست اوردین و با دست خاکستر رو بهم زدم و بعد دستم رو پاک کردم.

  26. zeynabsevda98@gmail.com می گوید

    سلام
    من خواب دیدم که با خانواده منتظریم یه نفریم که از سفر برگرده وقتی در باز شد دیدم حاج قاسم هست با رویی خندان و شاد کلی با خودش بار اورده بود کوله داشت و دستاشون پر بود با کیف رفتم جلو سلام کردم و خسته نباشید گفتم چون تعجب کردم ایشون رو دیدم چیزی به ذهنم نرسید رفت نشست رفتم که براشون چون از راه رسیده بود غذا بیارم صداشون میومد که میگفتن سودا کدومشون هست که سوغاتیش رو بدم چون سوغاتی اون و با بقیه فرق داره برا همشون اوردم بعد چادر سرم کردم که برم پیش حاجی متاسفانه از خواب پریدم?.
    همین که برای یه بار هم شده ایشون رو در خواب دیدم واقعا خیلی خوشحالم واقعا خبر شهادت ایشون خیلی داعونم کرد جاشون واقعا بهشته
    بابام همیشه میگه میخوای بدونی یه نفر چجور ادمی بوده برو خاکسپاریش ببین براش چی میگن و چجور تشییع میشه
    منکه تاحالا این همه ادم رو ندیده بودم خدا رحمتت کنه سردار همیشه در قلب ما هستی.?

    1. محمدعلی می گوید

      سلام خواب دیدم مهمان ویژه شهید سلیمانی شدم وبا اتوبوس داریم میریم

  27. محمد می گوید

    من خواب دیدم سردار توماشین نشسته بود بعد من رفتم از صورتشو بوس کردم

  28. فاطمه می گوید

    سلام من نیم ساعت بعد از اذان صبح پیش از طلوع آفتاب خواب دیدم که شهید سلیمانی پدرم هستن و من از فراغ او در خواب اشک میریزم او که در خواب پدرم بود مرا از خواب بیدار کرد من مات و مبهوت نگاه کردم گفتم مگر شما شهید نشده ای همه ی موم به خاکسپاری شما آمده بودند او گفت خیر من زنده ام آری او گفت من زنده ام با او صحبت کردم دقیقا یادم نیست چه گفتیم بعد چشمانم را باز کردم و فهمیدم که رویا بوده چه سعادت بزرگی که حاج قاسم عزیز در رویا پدرم بود…

  29. مریم می گوید

    با سلام من شب شهادت مادرم حضرت زهرا (س) خواب سردار سلیمانی رو دیدم خیلی صمیمی و آرام با من حرف میزد.وداشتن قرآن میخواندن.

  30. محمد تقی می گوید

    سلام من خواب شهیدسلیمانی و دیدم که جوان بود و تودسته عزاداری امام حسین داشت روضه میخوند و من باعجله صداش زدم و براش تمام اتفاقاتی که از قبیل عراق و داعش و… تا بعد شهادش میوفته رو براش گفتم یعنی از اینده ای که براش اتفاق میوفته ونحوه شهادتش همه رو ریز به ریز گفتم و خنده ای کرد و دستی بصورتم کشید و بعد دوباره وارد دسته عزاداری شد و رفت . میتونم بپرسم چه تعبیری داره ..

    1. سارا محمدی می گوید

      سلام
      ارادت شما به ایشون میتونه دلیل دیدن این خواب باشه. دیدن خواب انسان های خوب و شهدا در خواب میتونه دلیل توجه اون ها به شما هم باشه.

  31. مارال رشیدی می گوید

    سلام شب لیلته القدر خواب دیدم همراه با سردار سلیمانی پشت یک وانت نشسته بودیم دخترم کنار سردار نشست و دستهای سردار را نوازش میکرد سردار دخترم را در آغوش گرفت و از ماشین پیاده شد برای مراسمی به خیابان برود ناگهان تعادلش را از دست دادم هر دو به زمین خوردند و دخترم سرش شکست و ایشان شال خود را به پیشانی دخترم بست و خودش رفت و من هم شال رابه سر دخترم محکم میکردم تعبیرش چیست

    1. سارا محمدی می گوید

      سلام
      تعبیر خواب شما خوب است و شما و خانواده تان از بلایا دور خواهید بود به امید خدا

  32. محمد می گوید

    خواب دیدم با حاج قاسم هم رزم شدم در درگیری ک در اطراف خانه خودمان پیش آمده بود? چه تعبیری داره این؟

    1. آیسان. م م می گوید

      سلام . من خواب دیدم جنگ شده و حاج قاسم سلیمانی داره ازگ دفاع میکنه و بعد نماز میخونه

  33. رضایی می گوید

    سلام رضایی هستم
    یک شب خواب سردار سلیمانی را دیدم که دم گوشم با لبخند گفتند نگران نباش من تو را شفاعت میکنم

  34. ... می گوید

    سلام من حاج قاسم رو و دو تا از شهدا رو میدیدم و خیلی گریه میکردم و میدیدم حاج قاسم بهم لبخندی زده و با دستش سلام کرده و من هر چی صداشون میکنم حاج قاسم یک لحظه ناپدید شدن و من خیلی خیلی گریه کردم براشون

  35. علی محمد محبوب می گوید

    سلام من خواب دیدم که انگشتری دادم به شهید سلیمانی و یه صحبت هایی کردیم با هم که نمیشه اینجا گفت سو تفاهم میشه، معنی این چیست؟

  36. Marjan می گوید

    سلام خواب دیدم رفتم کنار حاج قاسم سلیمانی از قبر بیرون امد نشد رو قبرش یه بچه قنداقی هم دستش بود منم نشستم کنارش خیلی بامن حرف زد بعدش بچه هم پیشمون بود من بلد شدم خداحافظی کردم برگشتم حاج قاسم هم خداحافظی کرد دوباره رفت تو قبر خیلی چهره اش نورانی بود

  37. مجتبی می گوید

    سلام دیشب خواب دیدم با حاج قاسم چند جا رفتیم و همش به مردم کمک میکردن.
    مردم باهاشون عکس مینداختن و شاد بودن از اینکه سردار دلها بهشون سر زده و کنارشونه
    ی جایی رسیدیم که درهایی از جنس فنش داشت ما وقتی میرسیدیم به درها قفلاشون باز بود و راحت ازشون عبور میکردیم

    خیلی خوشحال بودم
    به حاج قاسم عرض کردم حاج قاسم همه با شما عکس انداختن من ننداختم ،فرمودن بیا بندازیم دستمو انداختم گردنشون و باهم عکس انداختیم .
    بیدار شدم و یهو یادم افتاد چقدر دوسداشتم ک عکسمون تو گوشیم باشه ولی …

  38. آوا می گوید

    من خواب سردارسلیمانی باشهیدحججی رودیدم که جفتشون سرشون جداشده بودوداشتن بهم نگاه میکردن 😟نمیدونم چراهمچین خوابی دیدم میشه کمک کنیدبگیدتعبیرش چیه؟!

  39. محراب می گوید

    سلام چند شب پیش خواب حاج قاسم و دیدم اول بغلش کردم دل سیر گریه کردم بعدش بهش گفتم شما به حاج اصغر پاشاپورکه بعد حاج قاسم شهید شدن بهش گفتید توبرای من اصغر نیستی تو اکبرمی پس من چی حاجی یه لبخنده زیبا زد گفت تو محرم اسرار مایی بعدش یه جمله عربی گفت که نفهمیدم چی بود خیلی واقعی بود میشه تعبیرشو بگید ممنون یاعلی

  40. یامهدی فاطمه می گوید

    سلام وقت به خیر قبل نماز صبح دیدم آقایی که بهشون علاقه دارم برام سخنرانی سردار سلیمانی رو پخش کرده بودن و بهم میگفتن اینارو حتما ببین و گوش بده تعبیرش چی میشه؟

  41. امیر محمد از مشهد می گوید

    سلام من چند وقت بعد از شهادت سردار ابومهدی شب باخودم خلوت کردم واز خدا خواستم که منو با خودش در خواب ببره بعد خواب دیدم که ابومهدی اومد و به من گفت که بیا برویم من ترسیدم گفتم نه نمیشه یهو از خواب بیدار شدم
    لطفا تعبیرش چیه

  42. میترا می گوید

    با سلام من در خواب دیدم شهید سلیمانی لباس سبز نظامی به تن داشت و من ایشون رو از کنارشون و از روی شانه هاشون بغل کرده بودم و همش میگفتم که این شخص پدر منه ایشون حرفی نمیزدن و فقط نگاه میکردن و گاهی لبخندهای اروم میزدن و من فقط این حس از دلم رد میشد که پدر من هستش و بغضی از درونم حس میکردم

  43. فاطمه می گوید

    سلام من قبل از اذان صبح خواب دیدم، حاج قاسم سلیمانی انگشترشون رو به من دادن، و دیدم که رفتم سر مزارشون و من چهره شون رو از زیر قبر میدیدم که کامل و همونطور نورانی بود و هیچ تغییری بعد از دوسال شهادت نکرده بود، و هیچ کس جز من‌نمیدید، و به من گفتن که انگشترشون رو بدم به دخترشون، میخام بدونم تعبیر این خوابم چی هست؟؟؟

  44. Mosavi می گوید

    سلام وقت بخیر
    من هم همین الان خواب اقای سلیمانی رو دیدم
    دیدم خونه مادر بزرگم هستیم و اقای سلیمانی شب رو اونجا موندن.چندکلمه ای هم باهم صحبت کردیم در حدسلام احوالپرسی
    آش درست کرده بودیم و میخوریم
    تواتاق اقای سلیمانی منو مادرم هم بودیم ایشون خوابیده بودن یهو بلند شدند اونقد گریه کردن ک ماهم گریمون اومد.پاشدم دیدم خوابه فاتحه خوندم ایشالاکه خیره

  45. فاطمه نصر می گوید

    چند شب پیش خواب دیدم با مامانم تو یه جای سر سبز می‌رفتیم که صدای زمزمه شنیدیم به اون سمت رفتیم قشنگ معلوم بود صدای زمزمه قرآن بود و به مردی نشسته بود روی زمین و دعا می خواند من یکم رفتم جلو تا ببینیم اون مرد کی هست وقتی حاج قاسم سلیمانی رو دیدم میدونستم که شهید شده و شروع کردم به گریه کردن ولی نمی تونستم صحبت کنم و ایشون یه لبخندی بهم زد و من اصلا نتونستم حرف بزنم خیلی دلم میخواد ببینم تعبیرش چیه

  46. محمدرضا می گوید

    سلام و درود.بنده خواب دیدم که حاج قاسم سلیمانی در دفتر خود بودن.بنده به ایشان احترام نظامی گذاشتم و در حالی که اشک شوق میریختم دیدم گفتند برم داخل و با استقبال و رویی باز بهم خوشامد گفتن و حالم رو پرسیدن.تعبیرش چی هست؟ممنون از شما

  47. یا صاحب الزمان می گوید

    اسلام علیک یا سیدالشهدا

    سلام من خوابی دیدم واز شما تعبیر ان را میخوام خواب دیدم در ضریح امام رضا هستم و حاج قاسم هم بود ایشان یک پارچه سبز بر سر من که مثل یک شال بود انداختن و بعد یک امام نمیدونم امام زمان بود یا امام رضا یک تکه پارچه سبز بهم دادن حالا تعبیر ان را میخوام ممنون میشم زودتر جوابم بدید تعبیر این خواب برام جالبه با تشکر

  48. جواد می گوید

    سلام من خواب دیدم یک جای شلوغ جمعیتی زیاد انگار جای مهمی بود سردار سلیمانی سخنرانی داشتن زانو زده بودن روبروی پسرمن که ۸سالشه دست پسرمن رو بوس میکردن و قطرات اشک رو صورت سردار سلیمانی بود وکالت گریه داشتن بعد من داد میزدم لباس پسرم تبرک شد یادم باشه بدم به مریضا تعبیرش چی می‌تونه باشه ؟

  49. تهمینه می گوید

    سلام من خواب دیدم رفتم برای خرید
    اونجا حاج قاسم و همسرشون رو دیدم
    به خانومشون گفتم توروخدا بگین حاج قاسم برای عاقبت بخیری بچه هام دعا کنن
    میشه تعبیرش رو بگین؟

  50. منصوری می گوید

    سلام ۶ماه قبل از اینکه از محل کار جابجا بشم خواب دیدم سوار یک پاترول به همراه سردار سلیمانی و دونفر دیگه بودیم که سردار منو در محل یک پروژه نزدیک یادمان عملیات محرم جاده دهلران منطقه شرهانی پیاده کرد و گفت تو برو کارت رو انجام بده منم ساکمو گذاشتم رو دوشم آمدم به سمت همون کارگاهی که حاج قاسم گفت بعد حاج قاسم به همراه اون دونفر رفتند .بعد از ۶ماه منو انتقال دادن دقیقا همون جایی که حاج قاسم پیادم کرد و همون کارگاه که حاج قاسم گفت برو کارکن.خواستم تعمیرشو بدونم

  51. منصوری می گوید

    پیرو خوابی که دیدم بعد از ۳ماه که در کارگاه خاتم الانبیا ص کار کردم یکی از دوستانم گفتند میخاد بره عراق برای کارهای محرمانه به من هم گفت آماده باش میبرمت باهام حالا منتظرم ان شاءالله کارهامو انجام بده که برم آیا خواب شهید سلیمانی و رفتن من به عراق نوید شهادت است؟؟؟؟

  52. مریم می گوید

    سلام
    من خواب دیدم سردار با هراسان آمد پیش من دنبال پناهگا بود داعش دنبال کرده بود پیرهنش پاره شده بود .من بغل کردم گفتم چرا به این حالید،و دوباره گفتم آقا برام دعا کن شهید بشم زود دستم رو بوسید ،و گفت دخترم همه چیز شهید شدن نیست پشت رهبری باش ،تا گفتم پس دعا کنید برام در این راه موفق باشم از خواب پریدم ،میشه بگید تعبیرش چیه ،
    دقیق بعد از ۲۰ روز قضیه مهسا امینی اتفاق افتاد،

  53. ابراهیم می گوید

    سلام .بنده خواب دیدم حاج قاسم سلیمانی با پیراهن مشکی و شلوار نخودی خاکی مثل پوششان در برنامه مستند مصاحبه ایشان همراه با شخص لباس روشن کنار همدیگر در مکانی روستایی برای دیدن کاری آمده اند و بنده تخم مرغ و تخم غاز های توی حیاط را به عنوان پیشکش و هدیه در ظرفی محیا میکنم اما هرکدام را برمیدارم می‌شکند و نمی‌توانم در ظرف بگذارم که ایشان بنده را در آغوش گرفت و به جد بدون اغراق آرامش آن لحظه حتی با اینکه در خواب بودم در هیچ موقعیت زندگی ۴۲ ساله ام تجربه نکرده بودم.لطفا تعبیر آن را بفرمایید با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.