Take a fresh look at your lifestyle.

تینا عبدی در سریال آنام چه نقشی داشت؟ + علت درگذشت او

چندی پیش در فضای مجای خبری مبنی بر درگذشت بازیگر جوان “تینا عبدی” دست به دست شد که پس از پیگیری ها متوجه شدیم که متاسفانه این خبر صحت دارد این بازیگر که با ایفای نقش در سریال پر بیننده آنام بیش از پیش دیده شد به دلیل ایست قلبی درگذشت. و تینا عبدی در سریال آنام چه نقشی داشت؟

بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر مانلی در سریال آقازاده

تینا عبدی در سریال آنام چه نقشی داشت؟

سریال آنام که در سال 1396 از شبکه 3 سیما به کارگردانی جواد افشار و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و نویسندگی امیر عباس پیام پخش شد در شهرستان کلیبر و روستای نوجه ده در آذربایجان شرقی و تهران فیلم‌برداری شده، تینا عبدی بازیگر آذربایجانی در این سریال خوش درخشید.

وی با کارگردانی ها مشهوری نظیر کیانوش عیاری نیز همکاری داشته و برای ایفای نقش در فیلم کاناپه، موهای خود را تراشید. فیلم کاناپه توقیف شد و هیچگاه مجوز پخش عمومی را نگرفت.

با انتشار خبر درگذشت این بازیگر جوان و شایعه ایفای نقش وی در سریال آنام، تعداد زیادی از کاربران صفحات مجازی به دنبال نام نقش او در سریال آنام بودند، ما نیز با مشاهده بسیاری از تصاویر این سریال و همچنین مشاهده داستان سریال آنام در ویکی پدیا موفق به کسب اطلاعاتی در این رابطه نشدیم.

بیوگرافی بازیگر نقش هدیه در سریال همگناه

بیوگرافی تینا عبدی 

بیوگرافی تینا عبدی 
بیوگرافی تینا عبدی بازیگر سریال آنام

تینا عبدی متولد سال 1370 بوده و از کودکی علاقه به هنر بازیگری داشت وی فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و زاده گاهش، شهر تبریز درخشید و با هنرمندان توانایی همچون بابک حمیدیان و ابوالفضل پورعرب، مجید واشقانی، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی و لاله مرزبان همکاری داشت.

علت درگذشت تینا عبدی په بود؟

وی در 17 آذر ماه 99 در سن 29 سالگی به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت. فوت این بازیگر جوان بسیار غیر قابل باور بود و با واکنش بسیاری در فضای مجازی همراه شد.

روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی خبر درگذشت تینا عبدی را اعلام کرد. برخی منابع خبری ایست قلبی را علت درگذشت این هنرمند ذکر کرده‌اند.

عکس های تینا عبدی در اینستاگرام

آدرس اینستاگرام تینا عبدی tina_abdi_actrees می باشد که اکنون دارای 125 هزار دنبال کننده دارد.

عکس های تینا عبدی در اینستاگرام
عکس های تینا عبدی در اینستاگرام
عکس تینا عبدی در اینستاگرام
عکس تینا عبدی در اینستاگرام

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.